~Nina~
În acea noapte, am stat trează în pat, gândindu-mă la planul nostru de a-l salva pe Enzo. Am sperat doar că am avut dreptate și că totul va funcționa. Exista întotdeauna posibilitatea ca cei doi elevi noi să nu fie de fapt Selena și Enzo, ci mai degrabă trimiși de Selena să ne pună piedică. Dar dacă erau de fapt Selena și Enzo, iar planul nu funcționa, riscam ca ei să fugă definitiv. Deja nu aveam cum să ajung pe tărâmul vârcolacilor; vrăjitoarea nu mi-a răspuns niciodată, Myra era plecată, iar Luke era de negăsit, ca să nu mai vorbim de faptul că nici eu și nici altcineva din grupul meu de prieteni nu știam cum să deschidem un portal.
Tot ce puteam face în acest moment era să aștept și să sper că planul va funcționa. Dacă reușeam să-i despărțim pe Enzo și Selena la petrecere, atunci trebuia să ne asigurăm că aveam suficient timp singură cu Enzo pentru a-l ajuta să-și amintească... Și nu se știa exact de cât timp aș fi avut nevoie ca să se întâmple asta. Acum, mai mult ca oricând, îmi reproșam că l-am lăsat în urmă la dans. Poate că dacă aș fi rămas și aș fi vorbit cu el atunci, toate astea s-ar fi terminat până acum.
Dar nu l-am ascultat, iar acum trebuia să găsim o nouă modalitate de a-l ajuta să-și amintească. Din fericire, știam deja că era susceptibil să rupă vraja; trebuia doar să îi dăm ocazia fără ca Selena să fie acolo și să îi stea în cale.
În timp ce stăteam întinsă în pat, întrebându-mă cum vor funcționa toate astea și ce voi spune când și dacă îl voi avea în sfârșit singur, am fost brusc alertată de sunetul unor bătăi ușoare la fereastra mea. Fereastra mea era întredeschisă pentru a lăsa să intre aerul rece al nopții. La început, am crezut că era copacul din fața ferestrei care se freca de geam, așa că am ignorat-o. Dar când am auzit sunetul blând al unei voci care îmi spunea numele, m-am ridicat brusc în pat cu ochii mari.
"Hei...", a spus vocea, părând încordată. "Nina. Sunt eu, Nina. Lasă-mă să intru."
Am clipit când am auzit vocea. Era prea întuneric pentru a vedea în copac, dar eram aproape sigură că era vocea lui Luke.
"Grăbește-te!" a șoptit el, mai urgent de data asta.
"Vin."
Inima mi s-a blocat în gât când m-am dat jos din pat și m-am dus la fereastră. M-am uitat afară doar ca să fiu în siguranță - și, exact cum am crezut, nimeni altul decât Luke era acolo. Era cocoțat în copac, cu gluga ridicată, și mă privea de sub glugă cu ochi mari, frenetici."Luke?" Am șoptit. Am deschis fereastra, iar el a sărit instantaneu înăuntru ca o pisică. A aterizat pe podeaua de sub fereastra mea și a rămas ghemuit acolo, apoi mi-a făcut semn să mă alătur lui. Mi-am încruntat fruntea, confuză la început, dar am înțeles în cele din urmă ce insinua când am aruncat o privire pe fereastră și am văzut trei bărbați pe care i-am recunoscut ca fiind adepții lui Lewis, mergând prin curte. Blestemând în șoaptă, m-am adăpostit repede sub fereastră cu Luke și m-am strâns cu el acolo.
Înainte ca vreunul dintre noi să vorbească, ne-am aruncat amândoi brațele unul în jurul celuilalt și ne-am îmbrățișat strâns pentru ceea ce părea o eternitate. Eram atât de fericită să-mi văd prietenul din nou, viu și sănătos, încât orice altceva părea să se topească. în acele momente.
În cele din urmă, când ne-am despărțit, aveam prea multe întrebări de pus.
"Ce s-a întâmplat?" Am șoptit. "Unde te-ai dus?"
Luke a suspinat și a scuturat din cap, părul blond pufos îi cădea pe față în timp ce se uita în jos la podea. "Este o poveste lungă", a răspuns el, păstrându-și vocea scăzută în timp ce oamenii continuau să patruleze afară. "Mă îndreptam să mă întâlnesc cu tine în acea zi când doi bărbați mascați m-au prins brusc și m-au târât departe. Mi-am dat seama mai târziu că erau Fullmoonii, dintre toți oamenii."
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
WerewolfVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...