~Enzo~
Ar fi trebuit să știu că Selena va apărea brusc. Presupun că m-am simțit prea confortabil datorită puterilor ciudate ale Ninei; ar fi trebuit să o îndepărtez de picturile murale și să ne continuăm călătoria.
Dar chiar dacă aș fi făcut toate astea, poate că Selena ne-ar fi găsit oricum. În timp ce stăteam întins pe podea, am simțit ca și cum aș fi avut o tonă de cărămizi pe piept. O forță invizibilă mă prindea de podea, făcându-mi membrele să se simtă grele și slabe. Vraja mi-a invadat gâtul și gura, împiedicându-mă să vorbesc. Lângă mine, Nina a căzut la podea când a încercat să se îndrepte spre Selena. Eu am căzut la scurt timp după ea. Am încercat să mă întind după Nina, ca și cum atingerea ei ar fi făcut-o cumva să fie în siguranță, dar eram prea slab. Chiar și mișcându-mi mâna câțiva centimetri pentru a încerca să o ating, simțeam cum pumnale îmi străpung carnea și oasele. Chiar și așa, am trecut peste durere în încercarea de a ajunge la Nina. Mi-aș lăsa fiecare fibră a ființei mele să se rupă în bucăți dacă asta ar însemna să o protejez. Dacă aș putea să mă apropii puțin...
Selena m-a văzut mișcându-mă și și-a deviat atenția de la Nina. Cred că, într-un fel, m-am bucurat că era concentrată pe mine și nu pe Nina. S-a năpustit asupra mea și m-a apucat de păr, trăgându-mi capul pe spate în timp ce ridica mâna să arunce o vrajă care să mă omoare și să o lase pe Nina să sufere. Dar habar nu avea că eu voiam asta și că aveam un truc în mânecă pe care îl pregătisem cu mult timp înainte. Antidotul. Matt îl recuperase pentru mine când a luat lopata să-l îngroape pe tatăl meu. L-am rugat telepatic să-mi aducă o seringă plină cu el, și, în timp ce Selena vorbea despre istoria oamenilor și a vârcolacilor și despre blestemul care s-a abătut asupra urmașilor Regelui Alfa, am scos seringa din mânecă și am scos capacul care acoperea acul cu puțina putere care mi-a mai rămas. Dar asta mi-a consumat majoritatea, dacă nu chiar toată puterea. A trebuit să aștept ca Selena să fie aproape de mine, dar și cu garda jos, înainte de a reuși să o injectez.
Trebuia să mă asigur că injecția era adâncă și că nu putea să sară înainte să am ocazia să i-o injectez complet. Până la ultima picătură de antidot trebuia să intre în corpul ei.
Iar Nina părea să știe cumva ce să facă. Chiar și fără lupul ei, Nina dovedise de nenumărate ori că are mai multe puteri decât am crezut vreodată că va avea. A deschis portaluri, a creat unde de șoc, a citit minți și a amețit zeci de gardieni. Dacă aș fi putut să râd, aș fi făcut-o, pentru că Selena își găsise perechea.
„O fac eu", a spus Nina, înfigând lama în pielea ei puțin mai tare și făcând picături roșii de sânge să cadă de pe încheietura Selenei pe podea. „Dacă îl rănești pe Enzo, o să ne omor pe amândouă. La urma urmei, niciunul dintre gemeni nu poate trăi fără celălalt." Știam că Nina nu se va sinucide.
Era prea deșteaptă; cunoștea prea bine corpul uman. A plasat lama suficient de aproape de artera din brațul ei - cea care ar putea duce la moartea ei dacă ar fi tăiată - pentru a fi convingătoare, dar știam că nu ar fi tăiat-o niciodată. Voia doar ca Selena să creadă că avea de gând să le omoare pe amândouă, și făcea o treabă dată naibii să o convingă.
„Târfo!" a strigat Selena, îndreptându-se din nou spre Nina. Nina s-a smucit și a ieșit din raza de acțiune a Selenei. Glezna Selenei a devenit vizibilă. Am strâns seringa, aruncându-i o privire Ninei; ea se uita chiar la mine. Într-un mod atât de subtil încât Selena nu l-ar fi putut vedea niciodată, Nina a dat ușor din cap. Îmi spunea să o fac. Strângând din dinți, mi-am adunat puțina putere care îmi mai rămăsese... Și m-am aruncat în față, înfingând acul în piciorul Selenei.
„A-Auu!" a țipat Selena, târându-se înapoi în timp ce acul îi ieșea încă din picior. L-a smuls cu o grimasă și l-a aruncat pe podea. „Ce-ai făcut..." Dar înainte ca Selena să poată termina, a început să se zvârcolească și să țipe în agonie, strângându-se de picior. Nina a căzut și ea. M-am ridicat pe mâini și m-am târât spre ea, trăgând-o aproape cât de repede am putut. Ochii mei i-au cercetat fața în timp ce țipa împreună cu sora ei, și tot ce am putut face a fost să o țin strâns în brațe și să mă rog să se termine curând... Și să nu se confrunte cu aceleași consecințe ca sora ei. Chiar dacă Nina se transforma din nou în om, era mai bine decât alternativa. În cele din urmă, cele două s-au oprit din țipat. Fața Ninei s-a înmuiat în poala mea, iar ochii ei s-au deschis după ce fuseseră strânși.
Printre lacrimi, m-a privit surprinsă pentru câteva clipe, înainte de a auzi sunetul Selenei ridicându-se în picioare.
„Ha!" Selena a mârâit, încă ținându-se de picior în timp ce se ridica și se sprijinea de perete. „Otrava ta nu-mi face nimic. Vezi? Sunt încă în picioare."
Nina și cu mine ne-am uitat unul la altul pentru o clipă. „Ești bine?" am întrebat eu, folosind legătura noastră telepatică astfel încât Selena să nu audă și să poată continua să vocifereze în colț. Nina a dat din cap încet și subtil. Am tras un oftat de ușurare; chiar dacă mă bucuram că Nina încă mai avea lupul ei - orice licărire a lui, cel puțin - ar fi putut însemna, de asemenea, că Selena mai avea și ea puterile ei. Fața Selenei s-a întunecat când, în sfârșit, m-am uitat înapoi la ea, legănând-o pe Nina în brațe. Tremura din toate părțile și era deja acoperită de o peliculă subțire de transpirație. Am privit-o, aproape amuzat, cum își ridica mâna și mormăia în șoaptă. Încerca să arunce o vrajă asupra noastră. Dar nu a funcționat.
„Ce naiba?", a murmurat ea, privind în jos la mâna ei. A scuturat din cap și a făcut din nou semnul de a arunca o vrajă, dar, din nou, nu a funcționat.
Când am decis inițial să folosesc antidotul împotriva Selenei, habar nu aveam dacă va funcționa sau nu pe vârcolacii obișnuiți. Îl folosisem doar pe pungași înainte și, deși antidotul a plouat pe noi când l-am pus în sistemul de aspersoare și am salvat campusul, nu a avut niciun efect asupra noastră. Dar m-a făcut să mă întreb dacă, teoretic, ar putea funcționa pe un vârcolac obișnuit dacă i s-ar injecta o doză mai mare.
Nu a fost decât o lovitură în întuneric; un ultim efort de a încerca să schimbăm cursul sorții. Selena nu trebuia să moară. Nimeni nu trebuia să moară în seara asta. Trebuia doar să fie lipsită de puterea ei. Și acum, exact asta s-a întâmplat. Datorită antidotului creat de Tiffany și recreat de Nina, Selena stătea în fața noastră, slabă și fără putere. Era umană.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
WerewolfVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...