Capitolul 224 - Fumul și oglinzile

154 10 5
                                    

~Enzo~

Când, în sfârșit, m-am oprit din alergat, mi-am dat seama repede că o luasem pe un drum atât de întortocheat încât nu numai că le îndepărtasem pe Selena și pe vrăjitoare de pe urma mea, dar cumva mă și rătăcisem complet.

În mod normal, nu mi-ar fi fost greu să străbat aceste păduri. În ciuda faptului că nu-mi aminteam aproape nimic până acum câteva ore, îmi aminteam de copilăria mea și îmi aminteam că petreceam mult timp în aceste păduri când eram tânăr. Dar chiar dacă luna era plină, ceea ce în mod normal ar fi făcut întregul loc atât de luminos încât s-ar fi simțit ca ziua, era incredibil de întuneric. Chiar și cu vederea mea de noapte, abia puteam vedea la șase metri în fața mea. Orice dincolo de asta nu era decât întuneric beznă.

Selena și vrăjitoarea trebuie să fi aruncat un fel de vrajă asupra acestor păduri. Poate de aceea au încetat brusc să mă mai urmărească; poate s-au gândit că ar fi mai bine să vrăjească pur și simplu pădurea ca să mă facă să mă pierd. Eram sigur de asta.

Dar nu aveam de gând să renunț atât de ușor.

Nu știam cât timp am mers așa în forma mea de lup. Țineam capul plecat, urechile ciulite pentru cel mai mic sunet din pădure și ochii concentrați pe cărarea din fața mea în timp ce pășeam încet prin pădurea întunecată. Cu siguranță trebuia să ajung în cele din urmă la marginea pădurii; ea nu se întindea la infinit, atât timp cât nu mergeam în cerc din greșeală.

Dar mi s-a părut o eternitate că am mers până acolo. Și în timp ce mergeam, simțeam că mintea îmi joacă feste. Din când în când înghețam, îmi întorceam capul și mă uitam în întuneric când auzeam ceea ce părea a fi o creangă pocnind sub picioare sau vocea cuiva. Dar nu era niciodată nimic. Totuși, nu-mi puteam da seama dacă era doar imaginația mea, dacă eram urmărit cu adevărat sau dacă acestea erau alte trucuri pe care Selena și vrăjitoarea mi le jucau.

Oricum ar fi, trebuia să continui să mă mișc. Trebuia să găsesc marginea pădurii și să ies.

În timp ce mergeam, am decis să mă concentrez pe altceva pentru a-mi lua gândul de la zgomotele inconfortabile din jurul meu. Și nu era decât un singur lucru pe care voiam să mă concentrez: să-mi amintesc.

Mi-am dat seama că Selena avea un fel de vrajă asupra mea. Dar era încă puternică și, deși ceața se subția ușor, nu era suficient. Cumva, știam că fata aceea care semăna ciudat cu Selena era cumva cheia la toate astea, dar din moment ce am fost prost și am mers cu Selena în loc să am încredere în fată când mi-a spus că Selena era o mincinoasă, acum eram singur. Ar fi trebuit să o ascult, dar nu am făcut-o, iar acum plăteam prețul.

Îmi doream doar să-mi amintesc mai mult decât numele ei.

Numele ei era Nina și era cumva legată de mine, dar nu-mi puteam aminti nimic altceva. Chiar și numele ei îmi apărea și dispărea din minte, ca și cum aș fi fost tachinat. Era ca și cum numele ei, existența ei, era legată de o sfoară subțire pe care cineva o trăgea în afară. Din când în când puteam să îl zăresc, de câteva ori îl simțeam în degete, dar apoi dispărea repede și nu mai ajungea la mine. Nina...

Cum am cunoscut-o? Era atât de familiară, dar atât de necunoscută în același timp. Semăna cu Selena, doar că avea ochi căprui și pistrui în loc de ochi albaștri și piele curată. Dacă încercam să mi-o imaginez din greu, îi puteam desluși înfățișarea. Era frumoasă. Părea bună și grijulie și era și extrem de inteligentă.

Era un progres, cel puțin. Îmi aminteam fragmente ici și colo și știam că, dacă aș putea ieși din ceața groasă care îmi înconjoară creierul, atunci Selena nu ar mai avea control asupra mea. Știam că acesta a fost ultimul ei efort de a mă manipula, iar dacă aș putea să îmi controlez din nou propria minte, atunci ea nu ar mai fi în stare să o controleze. Cumva, știam că mai scăpasem de vraja ei cel puțin o dată, ceea ce însemna că o puteam face din nou.

În timp ce mergeam, am încercat să-mi imaginez alte lucruri, nu doar pe Nina. Am încercat să-mi imaginez viața mea de dinainte de acum câteva ore. Aveam prieteni... Știam asta. Îmi aminteam că jucam hochei și îmi aminteam cât de fericit mă făcea hocheiul. De fapt, toți cei mai apropiați prieteni ai mei erau în echipa de hochei. Da, îmi puteam aminti acum. Îmi puteam aminti toate fețele lor. Prietenul meu cel mai apropiat a fost Matt, și m-am gândit...

Matt era Beta al meu. Ne-am format propria noastră haită, și astfel am format o legătură care era aproape imposibil de rupt. Îmi aminteam toate astea acum.

Dar chiar și aceste amintiri erau slabe și încețoșate, și încă nu puteam să-mi fac o idee despre Nina. Nu știam de ce îmi puteam aminti alte lucruri, dar ea era mereu la îndemână.

Poate că nu puteam face toate astea de unul singur. Poate că, dacă aș fi vrut să-mi amintesc totul pe deplin, ar fi trebuit să am totul în fața mea. Trebuia să văd și să ating, nu doar să-mi imaginez în minte. Nu puteam să-mi explic, dar cumva știam că dacă aș putea s-o văd pe Nina, dacă aș putea să-i ating fața pistruiată și să mă uit în ochii ei căprui ca ciocolata, mi-aș putea aminti de ea. Trebuia doar să o găsesc... Dar eram pierdut și încă nu găsisem marginea pădurii.

În cele din urmă, picioarele mele au început să se simtă slăbite. Toată alergarea de mai devreme mă lăsase epuizată, iar eu mergeam de mult timp. Aveam nevoie de odihnă.

Am decis să mă opresc lângă un copac mare, unde m-am transformat înapoi în forma mea umană pentru a-i oferi și lui Fio o pauză, apoi m-am sprijinit de copac și am alunecat până la pământ.

Poate că Selena și vrăjitoarea erau încă pe urmele mele în timp ce stăteam aici și îmi lăsam capul pe spate, închizând ochii, dar nici nu-mi păsa în acest moment. Eram epuizat și oricum nu aș fi fost în stare să găsesc ieșirea de aici dacă nu așteptam să vină zorii. Era pur și simplu prea întuneric pentru a vedea ceva. Nu făceam decât să mă rătăcesc și mai mult dacă continuam să încerc să găsesc ieșirea. Eram destul de sigur că mersesem deja în cerc în loc să merg în linie dreaptă, așa cum intenționam.

Cu toate acestea, ochii nu mi-au stat închiși mult timp, până când ceva mi-a venit brusc în minte. A fost slab la început.... O aromă. Mirosea a fum de foc de tabără.

Ochii mi s-au deschis brusc. M-am ridicat, adulmecând aerul mai intens; era, de fapt, fum de foc de tabără și persista. Acest fum putea foarte bine să fie real, spre deosebire de toate celelalte lucruri pe care le simțeam pe aici.

Poate, dacă aș urma mirosul fumului de foc de tabără, voi găsi ajutor.

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum