~Nina~
Enzo și cu mine am mers mult timp după aceea. Frank a spus că ar fi fost doar o oră de mers pe jos, dar mi s-a părut mult mai mult. Poate că era doar percepția mea asupra timpului; la urma urmei, pe măsură ce cerul începea să se întunece, pădurea cețoasă începea să pară mai amenințătoare, așa că fiecare secundă părea o eternitate.
Totuși, cel puțin îl aveam pe Enzo. Și nu am întâmpinat niciun pericol în timp ce ne plimbam. De fapt, era liniște și pace, și chiar am început să vorbim puțin. Aveam multe de recuperat.
„Deci... Tu și Justin", a început Enzo, părând puțin trist. Știam unde se va ajunge.
„Asta nu se va întâmpla niciodată", l-am întrerupt eu. M-am oprit pe drum și m-am întors cu fața la Enzo, ținându-i încă mâna ferm. „A încercat să profite de singurătatea mea, dar nu l-am lăsat."
„Bine." Fața lui Enzo s-a întunecat puțin. Nu-l mai văzusem sau nu mai auzisem nimic de Justin de la dans și voiam să rămână așa. Totuși, Justin se întorsese în echipa de hochei și mă întrebam dacă Enzo îl va da afară din nou când - sau dacă - se va întoarce în cele din urmă. Nu mă puteam decide dacă voiam ca Enzo să-l dea afară sau nu. Pe de o parte, eram rănită de felul în care mă trata Justin. Pe de altă parte, nu știam dacă voiam neapărat ca el să fie dat afară din echipă. Totuși, nimic din toate astea nu conta. După tot ce se întâmplase, toate acele lucruri mi se păreau o dramă măruntă. Toate momentele în care nu mă puteam decide dacă vreau să fiu prietenă sau iubita lui Enzo, toate certurile și amenințările din partea Lisei...Nimic din toate astea nu mai părea real. Enzo a deschis gura să spună ceva, dar înainte să o facă am simțit cum inima începe să-mi bată mai repede. Mi-am întors capul în ambele părți, uitându-mă frenetic în sus și în jos pe drum.
„Nina?" a întrebat Enzo, încruntându-și fruntea. „Ești oka-"
"Shh." Nu puteam explica, dar ceva îmi atrăsese atenția.Era ca un al șaselea simț. Era ca și cum instinctul pur ar fi acționat, și cumva... „Vine ceva", am șoptit. Înainte ca Enzo să poată procesa ce am spus, l-am apucat brusc de mână și mai strâns și am ieșit de pe șosea cu el. Am sărit în șanț, apoi am urcat rapid pe partea cealaltă și am fugit în pădure înainte de a mă arunca în spatele unui copac mare căzut. Enzo mi-a urmat exemplul, dar părea evident confuz în tot acest timp. Chestia era că nici măcar nu puteam să-i explic. Nu puteam mirosi sau auzi nimic; simțeam doar că cineva - sau ceva - se apropie. Și, câteva secunde mai târziu, Enzo a făcut ochii mari. A adulmecat aerul pentru o clipă, iar ochii lui au început să strălucească în roșu.
Ghemuindu-mă lângă el, mi-am înfipt degetele în pământ și m-am uitat încet peste copacul căzut. Mi-au apărut în față. Pungașii. Trebuie să fi fost cel puțin șase sau șapte. Era o haită mare, cu un lider evident care era cel mai mare dintre ei. Mi-am pus mâna la gură și i-am privit cu ochii mari cum mergeau pe drum, apoi s-au oprit acolo unde tocmai stătusem noi. Liderul a adulmecat pământul pentru o lungă perioadă de timp.
Enzo și cu mine ne-am uitat unul la altul, întrebându-ne dacă ar trebui să fugim sau să încercăm să luptăm. Cu siguranță ne-au mirosit... Cu siguranță știau că suntem aici și ar fi fost doar câteva clipe până când s-ar fi năpustit asupra noastră. Enzo se putea muta dacă era nevoie, dar eu eram inutilă și, fără ajutorul antidotului sau al propriului meu lup, nu eram sigură dacă aveam vreo șansă. Liderul lor era uriaș, aproape de mărimea lui Enzo; de fapt, nici măcar nu arăta ca un pungaș normal.
Era ceva diferit la el. Nu era un vârcolac obișnuit, dar nici nu era în întregime un pungaș. Era prea mare și puternic pentru a fi un pungaș, iar ochii lui portocalii strălucitori erau prea inteligenți și conștienți. Majoritatea pungașilor nu păreau să aibă nici pe departe atât de multă ordine și concentrare ca acest lup; dar el părea inteligent și calculat.
Enzo s-a întins încet, mâna lui alunecând peste a mea. A dat din cap în direcția opusă, indicându-ne să fugim. Am dat din cap în semn de răspuns și am început să mă pregătesc mental pentru ceea ce ar putea fi cea mai chinuitoare urmărire din viața mea. Dar apoi... Pungașii au continuat să se miște. Nu păreau să ne miroasă sau să ne audă.
În timp ce îi priveam cum continuă să meargă pe drum și în cele din urmă se pierd în ceață, am fost complet șocată.
„Ce... Cum..." Am mormăit, întorcându-mă să mă uit la Enzo cu ochii mari. Oare lupul lui își retrăsese mirosul, așa cum a făcut atunci când Crescenții ne căutau în timpul atacului inițial? Dar cum explica asta faptul că propriul meu miros uman nu a fost descoperit? Doar dacă... Lupul meu a reușit cumva să-mi acopere mirosul.
Era singura explicație logică. Doar dacă, desigur, nu se jucau cu noi. Enzo și cu mine ne-am holbat unul la celălalt pentru mult timp. Niciunul dintre noi nu părea în stare să înțeleagă ce se întâmpla și eram amândoi într-o asemenea stare de luptă sau de fugă încât nici nu știam ce să facem. Dar când mă uitam la el, nu mă puteam stăpâni. Poate era din cauza adrenalinei.
Poate că era lupul meu, care pâlpâia oarecum la viață. Tot ce știam era că, în acel moment, îl doream foarte mult pe Enzo. Iar el părea să mă dorească, de asemenea. Fără niciun motiv logic, m-am năpustit brusc asupra lui Enzo, făcându-l să cadă la pământ.
Buzele mele s-au întâlnit cu ale lui într-o avalanșă de pasiune și l-am simțit gemând în gura mea - sau poate a fost mai degrabă un mârâit. Nu-mi puteam da seama. Mâinile lui mi-au coborât pe talie, apoi s-au împins pe sub tivul cămășii și au intrat în contact cu pielea mea.
Am simțit că scot un oftat adânc la senzația mâinilor lui reci pe talia mea. M-a udat instantaneu. M-am simțit sălbatică. Așa era să fii vârcolac? Instinctele mele au preluat controlul acum, la fel ca atunci când am simțit că vin pungașii? Și acum, era dorința mea primară de a mă împerechea? M-am întins în jos, mușcând buza lui Enzo atât de tare încât am simțit gustul ușor metalic al sângelui atingându-mi limba, și am lucrat frenetic la catarama centurii lui.
El s-a întins să-mi cuprindă sânii pe sub cămașă în timp ce eu continuam, iar după ce i-am desfăcut cureaua, i-am rupt blugii și mi-am strecurat mâna sub pantalonii lui pentru a-i atinge penisul palpitant. Era cald și mi-a umplut mâna. Voiam ca Enzo să mi-o tragă chiar aici, pe pământul murdar al pădurii.
Enzo a gemut sub atingerea mea. A scos o mână din cămașa mea pentru a-și înfășura degetele în jurul gâtului meu și, în acel moment, am simțit același sunet scăzut, aproape ca un mârâit, ieșindu-mi de pe buze. Dar apoi, brusc, amândoi ne-am oprit când am simțit cum ploaia începe să cadă pe pielea noastră. A venit dintr-o dată, luându-ne pe amândoi prin surprindere, aproape ca și cum pădurea ne-ar fi readus în simțiri și ne-ar fi amintit că avem o misiune. Mi-am scos mâna din blugii lui Enzo și am coborât de pe el, așezându-mă pe pământ și respirând greu din cauza pasiunii noastre comune. El și-a pus din nou centura cu reticență înainte să se așeze.
Gândul că am fost atât de prinși în pasiunile noastre încât aproape am uitat de sarcina noastră m-a făcut să râd, iar când Enzo mi-a văzut zâmbetul, a scos și el un râs înainte de a se ridica și de a-mi întinde mâna.
Pe măsură ce ploaia se întețea și cerul începea să se întunece, ne-am întors cu precauție pe drum și am început să mergem din nou. Încă o dată, Enzo m-a ținut strâns de mână în timp ce mergeam. Degetele lui îmi aminteau la nesfârșit de faptul că s-ar putea să nu mai pot avea niciodată o relație intimă cu el dacă lucrurile merg prost. Mă bucuram doar că ploaia îmi acoperea lacrimile.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Hombres LoboVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...