Capitolul 225 - Umbre lungi

171 15 4
                                    

~Nina~

Eu și prietenii mei stăteam în jurul focului, ascultând în liniște pocnitul grengilor din foc și sunetele pădurii din jurul nostru. Era atât de negru ca smoala, încât nu puteam vedea nimic dincolo de slaba strălucire portocalie aruncată de prima.

Orice altceva dincolo de asta nu era decât întuneric de cerneală, în ciuda faptului că era lună plină. Nu avea niciun sens; pădurea trebuie să fi fost vrăjită, ca și cum cineva ar fi încercat să ne încetinească sau să ne rătăcească.

Eram cu toții epuizați, dar niciunul dintre noi nu se simțea suficient de în siguranță pentru a dormi. Din când în când, auzeam vreun sunet ciudat în pădure și toți săream în sus de frică, strălucind frenetic cu lanternele în întuneric, doar pentru a constata că nu era nimic acolo. Aveam senzația că ni se joacă feste. Poate că, dacă eram păcăliți de destule ori să credem că sunetele pe care le auzeam erau doar în mintea noastră, cineva ne-ar fi întins o ambuscadă din umbră. Era ca băiatul care a strigat Lupul.

„Um... Poate ar trebui să încercăm să dormim în schimburi", a spus Lori în cele din urmă, rupând tăcerea. „Nu cred că este de mare ajutor dacă suntem cu toții lipsiți de somn. Cred că începem să vedem lucruri."

„În niciun caz nu voi dormi aici", a mormăit Jessica în timp ce își strângea jacheta în jurul umerilor. „E prea înfiorător."

„Cred că ar trebui să continuăm să mergem", a spus Matt în cele din urmă, ridicându-se în picioare. „Cu cât stăm mai mult aici, cu atât suntem o țintă mai ușoară pentru oricine ar vrea să ne facă rău".

Luke mi-a aruncat o privire peste foc. Am scuturat din cap; trebuia să stăm pe loc. Nu-mi puteam explica de ce, dar cumva mă simțeam mai în siguranță stând într-un singur loc. Nu numai că ne-am fi rătăcit și mai mult în întuneric, dar ar fi fost prea ușor să ne pierdem unul pe celălalt dacă am fi fost speriați. Cineva ar fi putut fi ușor răpit dacă am fi mers prin pădurea întunecată și nu am fi știut până când nu ar fi fost prea târziu.

„Vom sta aici", am spus, făcându-i semn lui Matt să se așeze la loc. „Și dacă cineva are nevoie să doarmă, atunci să doarmă. Cred că suntem în siguranță atâta timp cât stăm pe loc și ținem pe cineva de pază."

Prietenii mei au tăcut. Am știut atunci că niciunul dintre ei nu avea de gând să se odihnească - nici măcar eu. Eram mai în gardă ca niciodată, pentru că aveam sentimentul că Selena ar putea apărea brusc. Bineînțeles că le-am spus prietenilor mei că suntem mai în siguranță aici, dar nu credeam că suntem cu adevărat în siguranță nicăieri.

Mă simțeam ca și cum am fi fost deja urmăriți. Nu se știa exact câți slujitori avea Selena în lumea asta. Din câte știam, avea o armată întreagă numai pentru ea.

În cele din urmă, m-am simțit prea epuizată ca să mai pot sta în picioare. Nu știam de cât timp stăteam acolo, dar aveam senzația că stăm acolo de o eternitate, și chiar și spatele a început să mă doară de la atâta încordare. Rămânând lângă foc, am decis să mă întind și să mă dezmorțesc puțin. Am oftat un pic când mi-am simțit spatele aliniindu-se pe pământul tare și m-am uitat la luna plină de deasupra noastră.

Dacă doar lumina lunii pline ar fi putut ilumina pădurea, atunci m-aș fi simțit încrezător să ne continuăm călătoria. Dar știam că Selena știa că suntem aici. O puteam simți. Ca gemene, eram mai conectate decât îmi dădusem seama până atunci. Am fost amuzată, pentru că nu m-am gândit niciodată că as avea o geamănă și nu mă simțisem niciodată legată de cineva în felul acesta. Cumva, am crezut că întoarcerea în tărâmul vârcolacilor după ce am petrecut mai mult timp cu Selena ne-a făcut legătura mai puternică, pentru că am simțit o legătură ciudată cu ea după ce am trecut prin portal.

Și, să nu mai vorbim de faptul că am avut acea premoniție premonitorie când am trecut prin portal. A fost doar pentru o fracțiune de secundă, dar am simțit un sentiment inconfundabil de groază. În mintea mea, o singură imagine a clipit pentru acel scurt moment: o imagine a corpului Selenei așezat lângă al meu.

Amândouă eram moarte. Dar știam că nu trebuia să se termine așa. Dacă aș putea să o opresc fără să o omor, atunci niciunul dintre noi nu ar muri; și totuși, dacă ar trebui să o omor, știam că nu aș fi în stare să supraviețuiesc. Legătura dintre noi era prea puternică, iar dacă unul dintre noi ar fi murit, atunci ar fi murit și celălalt. Era soarta, și nu puteam scăpa de ea. Nu voiam să fiu nevoită să o ucid pe Selena.

Și, desigur, nici eu nu voiam să mor. Știam că voi face tot posibilul să nu moară nimeni, dar dacă Selena pur și simplu nu putea fi oprită în niciun caz... Atunci trebuia s-o fac. Soarta lumii depindea de asta. Nu știam dacă lucra sau nu cu Crescenții, dar știam sigur că avea intenții sinistre. Îmi ura existența, nu doar pentru că eram o amenințare la adresa șanselor ei de a găsi dragostea, ci și pentru că eram o amenințare la adresa puterii ei.

Știam că îl avea deja pe Regele Alfa la degetul mic și nu se știa exact ce va face cu el. Tot ce știam era că plănuia să-l folosească pentru ceva mai mare și mai întunecat decât orice ar fi putut înțelege Crescenții sau Fullmoonii. Orice ar fi plănuit ea... ar face ca războiul dintre Crescenți și Fullmooni să pară o joacă de copii.

Dintr-o dată, firul gândurilor mele a fost întrerupt de un alt sunet în pădure. M-am ridicat instantaneu, cu ochii mari. Prietenii mei se uitau înapoi, cu ochii la fel de mari ca ai mei. Acest sunet era mult mai puternic decât cele pe care le auzisem până atunci și persista și mai mult. Era sunetul unor rămurele care scârțâiau sub picioare.

Cineva venea și nu se oprea. Fără un cuvânt, am sărit în picioare, la fel și prietenii mei. Instinctele noastre de luptă sau de fugă au intrat în acțiune atunci și, pentru că nu puteam fugi din cauza întunericului copleșitor, a trebuit să luptăm. Am sperat doar că oricine ar fi fost nu ne depășea numeric, dar din câte știam, erau mai mulți oameni.

Poate că Selena a venit în sfârșit, și poate că a adus și prieteni. Pașii se apropiau și mai mult, încet și constant. Un mârâit scăzut și tunător a răsunat în gâtul lui Matt în timp ce se punea în fața noastră, între noi ceilalți și intrus. Jessica s-a aplecat încet și a apucat lanterna ei mare și grea de bâtă, iar Luke și Lori au ridicat pumnii instinctiv, pregătiți să lupte.

Dar când intrusul neașteptat a pășit în lumină și și-a arătat chipul familiar, toate corpurile noastre au înghețat și un cor de gâfâituri ne-a scăpat din gât când am văzut cine era.

Nu era Selena sau altcineva. Am simțit cum inima îmi sare în gât când l-am văzut și toate grijile mele s-au topit brusc. Era Enzo, iar fața lui părea la fel de surprinsă și confuză ca a noastră.

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum