Capitolul 201 - Au plecat

371 15 1
                                    

~Nina~

În acea noapte, m-am întâlnit cu Eli. Deși conversația noastră a fost scurtă, mi-a spus tot ce aveam nevoie să știu.

Când m-am uitat la el, înfățișarea lui a început să se transforme din nou în cea a lui Enzo. Ochii lui au căpătat culoarea maro moale pe care ajunsesem să o iubesc, părul lui a devenit creț și castaniu, iar fața lui s-a transformat în aspectul chipeș și ascuțit cu care devenisem atât de familiar în ultimele câteva luni.

Poate că Selena chiar îmi făcea o farsă. Poate că acești doi noi studenți transferați nu erau de fapt Selena sau Enzo, ci erau de fapt niște actori care au fost vrăjiți pentru a mă face să cred că sunt Selena și Enzo. Asta ar fi cea mai logică explicație.

Dar felul în care "Sadie" m-a privit- prin fereastra lui Enzo, de altfel - în acea seară, felul în care m-a amenințat în baie la bal cu câteva nopți înainte și felul în care mă privea Eli, toate m-au făcut să cred altceva.

În ochii mei, Selena și Enzo erau chiar aici, în Mountainview. Selena i-a vrăjit pentru a-și ascunde înfățișarea și l-a vrăjit și pe Enzo pentru a-l face să mă uite. Dar știam că aș putea să-l fac să-și amintească dacă aș avea suficient timp singură cu el fără ca Selena să intervină.

Și nu a fost doar asta; când m-am uitat la "Eli" și când a început să se transforme în Enzo în acea noapte, aș fi putut jura că am simțit o mică licărire a lupului meu întorcându-se. A fost slabă și a durat doar o fracțiune de secundă, dar am știut că era încă acolo. Era vie, dar latentă. Pentru mine, asta era dovada perfectă că acest nou elev transferat era de fapt Enzo. Dacă nu era, de ce ar fi reacționat lupul meu la prezența lui?

Totuși, chiar și așa, tot trebuia să le dovedesc asta prietenelor mele. Ele nu puteau vedea prin vrajă pentru că nu erau ca mine perechea predestinată a lui Enzo. Probabil că și el avea un fel de vrajă pentru a-și ascunde adevăratul miros, ceea ce însemna că echipa de hochei nu ar fi putut să își dea seama că era el. Trebuia să găsesc o altă cale de a le arăta că el era Enzo.

Dar cum?

În dimineața următoare, mi-am dat seama pentru prima dată în ultimele săptămâni că era prima zi în care ar fi trebuit să se reia cursurile. Era luni dimineața și, deși nu dormisem aproape deloc în noaptea precedentă, eram entuziasmată de două lucruri: conversația mea cu "Eli" din noaptea precedentă, precum și sentimentul de normalitate al întoarcerii la cursuri. Îmi lipsise să învăț și abia așteptam să mă întorc la un fel de rutină veche.

M-am pregătit pentru curs în acea dimineață cu intenția de a încerca să-l găsesc pe "Eli" după aceea. După ce am stat trează toată noaptea, am pus la cale un plan prin care să încerc să îl separ de "Sadie" și să încerc să vorbesc cu el în particular. Eram sigură că aveam nevoie doar de câteva minute singur cu el pentru a-l face să-și amintească de mine, dar separarea lui de "Sadie" se va dovedi dificilă. Chiar și așa, am fost optimistă.

Cu toate acestea, acest optimism a dispărut rapid când am ajuns la prima mea oră de câteva săptămâni și m-am așezat, doar pentru a o vedea pe nimeni alta decât "Sadie" însăși intrând și așezându-se chiar lângă mine.

Am presupus că ar fi trebuit să fi fost pregătită pentru asta, dat fiind faptul că ei trebuiau să fie studenți transferați.

Dar, în același timp, m-a luat cu garda jos; dacă aceasta era cu adevărat Selena, cum a reușit să intre într-o clasă de medicină preuniversitară? Din câte știam eu, Selena nu era studentă nicăieri. Nu m-am putut abține să nu mă întreb dacă a făcut ceva de genul să-i plătească decanului o sumă importantă de bani pentru a se înscrie în această clasă doar ca să se pună cu mine, ceea ce eram sigură că decanul ar fi acceptat cu plăcere pentru a avea mai mulți bani cu care să ajute școala. Nu am dat vina pe decan; ea nu știa ce știam eu.

Cu toate acestea, faptul că "Sadie" stătea lângă mine toată ora era cel puțin deranjant. Nu interacționa prea mult cu mine, dar nu puteam nega senzația ochilor ei plini de ură care se așezau ocazional asupra mea sau senzația cotului ei ascuțit care se înfigea "accidental" în partea mea atunci când ea s-a aplecat spre geanta ei.

Chiar dacă acest lucru mă neliniștea incredibil, mi-am ținut capul sus și m-am concentrat să trec cu bine de ore. Poate că acesta ar putea fi un lucru bun; poate că aș putea să o urmăresc după ore să văd unde se duce.

În cele din urmă, clasa sa încheiat și Selena a fost practic prima pe ușă cu geanta ei roz Louis Vuitton agățată pe umăr. Îi auzeam pe ceilalți elevi șușotind între ei despre această nouă "studentă misterioasă" și despre cât de "bogată trebuie să fie", dar nu-mi păsa de nimic din toate astea. Mi-am luat repede lucrurile și am urmat-o, păstrând o distanță sănătoasă pentru a nu fi văzută.

Dar, bineînțeles, ea s-a dus în parcare imediat după ore.

Și, desigur, "Eli" o aștepta.

Nu numai asta, dar... O aștepta pe o motocicletă. Motocicleta lui Enzo.

Asta doar mi-a întărit teoria. Am privit-o de departe, îngrozită, cum s-a apropiat de el și l-a sărutat adânc înainte de a se urca în spate. Lacrimile mi-au umplut ochii în timp ce îi priveam plecând în fugă spre depărtare. Ar fi trebuit să fiu eu pe motocicletă,

Asta trebuia să se termine.

Trebuia să vorbesc cu Myra. Poate că ar putea înțelege ce se întâmplă dacă i-ar vedea pe cei doi împreună; poate că m-ar putea ajuta.

Fără să pierd o clipă, mi-am retras lacrimile și am fugit spre cabanele unde stăteau familia Fullmoon, ignorând privirile ciudate ale elevilor și șoaptele despre cum motocicleta lui "Eli" semăna cu cea a lui Enzo. Tot ce-mi păsa era să găsesc pe cineva care să aibă o idee, cineva care să mă înțeleagă și să mă creadă.

Și totuși, când am ajuns la cabane...

Toată lumea plecase.

"Alo?" Am strigat când m-am apropiat, inima mea scufundându-se când am realizat rapid că fiecare cabană era goală acum. "Myra? Luke? Cineva?"

Desigur, nimeni nu a răspuns. Nu numai că Fullmoonii au plecat complet fără urmă, dar Luke nu a fost aici, fie, și o parte din mine a sperat sincer că el ar fi fost lăsat în urmă, cel puțin. Inima mi s-a scufundat și mai mult când am realizat că nu știam ce i-ar fi putut face. Lewis nu părea atât de însetat de putere încât să facă pe cineva să dispară pentru că a încercat să-l găsească pe Enzo, dar... nu puteam fi sigură.

Totuși, un lucru era sigur: chiar dacă Myra și Luke erau plecați și chiar dacă vrăjitoarea încă nu răspunsese la e-mailul meu prin care îi imploram să mă ajute, știam că Enzo era aici, în campus, și că trăia cu adevărat.

Dar cum aș putea să-mi conving prietenii fără să par nebună?

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum