~Nina~
„Suntem acasă", a spus Enzo, uitându-se mai întâi la mâinile lui și apoi la cer, cu nedumerirea desenată pe față. M-am uitat în jur cu aceeași confuzie la pădurea din jurul nostru. Era întuneric afară, iar luna în declin ne dădea suficientă lumină pentru a vedea. Recunoșteam bine acest luminiș de pădure; era exact luminișul din care am plecat data trecută.
În depărtare, datorită faptului că frunzele căzuseră în mare parte de pe copaci până în acest moment, puteam vedea suprafața plată a terenului de atletism și conturul aproximativ al arenei de hochei după aceea. Cum s-a întâmplat asta, totuși? Cum am ajuns aici? Niciunul dintre noi nu avea vreo rană fizică. Durerea pe care ne-a provocat-o Luna părea îndepărtată, ca și cum s-ar fi întâmplat cu mult timp în urmă.
Încă nu-mi venea să cred că sunt în viață și chiar m-am ciupit să văd. Desigur, am simțit durerea. Nu eram moartă, iar Enzo avea dreptate: eram acasă. Dar tot nu înțelegeam cum s-a întâmplat asta.
„Ai făcut ceva?" L-am întrebat pe Enzo, întorcându-mă cu fața la el. „Ne-ai teleportat sau ceva de genul ăsta?" Enzo a scuturat încet din cap și și-a încruntat fruntea.
„Nu", a răspuns el. „Nu am putut. Nu cu durerea asta."
Cuvintele lui m-au făcut să mă încrunt. Eram complet uimit. Nu deschisesem un portal; Luna avusese grijă să mă oprească înainte să am vreo șansă. Tot ce-mi aminteam era că închisesem ochii și mă gândeam că voi muri, și apoi... eram aici, în pădurea din afara campusului. Luna nu era nicăieri de găsit și nici Selena. Dar apoi, am observat ceva.
„Lupul meu", am spus cu voce tare, ochii mi s-au mărit. „Îl pot simți. Nu mai e doar o pâlpâire." Enzo a făcut și el ochii mari.
„Poți comunica cu ea?" a întrebat el. Am închis ochii și am căutat în interiorul meu, împingându-mi lupul. Părea să se trezească încet, dar era acolo.
„Cora?" Am întrebat, propria mea voce răsunând în capul meu. „Ești acolo?" Prezența lupului meu s-a întărit și, în cele din urmă, am auzit-o răspunzând pentru prima dată după mult timp. Lacrimile mi-au venit instantaneu în ochi. Nu am putut să comunic corect cu lupul meu de când am scăpat din bârlogul lui Edward.
„Sunt aici", a răspuns ea, părând amețită după ceea ce trebuie să fi părut o eternitate petrecută dormind. „A funcționat? Ne-am teleportat afară?"
„Ea ne-a teleportat", i-am spus lui Enzo. M-am ridicat brusc în picioare, prea uimit de cuvintele lupului meu pentru a mai sta pe loc. „Cumva, ne-a teleportat afară din tărâmul vârcolacilor." Enzo m-a privit incredul câteva clipe, cu gura căscată de surpriză. Era clar că niciunul dintre noi nu știa ce să spună la început.
„Este imposibil", a spus el în cele din urmă, stând alături de mine. „Nimeni nu se poate teleporta între tărâmuri. Trebuie să deschizi un portal."
Am ridicat pur și simplu din umeri. „Nu știu", am răspuns. „Ea a spus că ne-a teleportat." În timp ce Enzo și cu mine stăteam acolo, altceva mi-a atras atenția: Mirosul lui Enzo. Pe măsură ce lupul meu se trezea, mirosul lui devenea un pic mai puternic. Era încă slab, dar era acolo, și mi-a făcut inima să tresară brusc, ca și cum tocmai aș fi alergat un maraton.
Enzo părea să-mi simtă și el mirosul, iar fața i s-a luminat și un zâmbet i-a apărut pe buze. Niciunul dintre noi nu a vorbit. Nici măcar nu trebuia să procesăm încă ceea ce tocmai se întâmplase; tot ce ne interesa era că eram acasă, în viață și în siguranță, iar lupul meu se întorsese. Nu numai asta, dar ne puteam simți din nou mirosurile unul altuia. Un râs sălbatic mi-a scăpat de pe buze și mi-am aruncat brațele în jurul lui Enzo, sărutându-l profund. Ne-am zâmbit unul altuia în timp ce ne sărutam. Mă simțeam atât de dulce și de natural, iar parfumul lui mă copleșea, atrăgându-mă mai aproape de el. Nu mă mai simțisem niciodată atât de liniștită.
În ciuda faptului că Luna era încă acolo și îl avea ostatic pe Regele Alfa, în acel moment îmi păsa doar că eram în siguranță în brațele lui Enzo. Dar apoi, altceva mi-a atras atenția. Cineva gemea în depărtare.
Enzo și cu mine ne-am îndepărtat brusc, buzele noastre făcând un zgomot umed în timp ce ne despărțeam. Trupurile noastre au rămas lipite unul de altul, mâna mea fiind lipită de pieptul lui în timp ce ne îndreptam capetele în direcția gemetelor. Era o voce feminină care emana din spatele unui copac. Ochii mi s-au mărit când am recunoscut vocea, iar ulterior am văzut un pantof familiar ieșind din spatele copacului. Era Selena. Enzo și cu mine ne-am aruncat reciproc o privire temătoare înainte de a ne decide să ne apropiem încet de Selena, amândoi fiind prea șocați pentru a înțelege ce se întâmplase. Cum de venise Selena cu noi? Oare încă mai avea lupul ei până la urmă și noi doar nu știam asta?
„Ugh..." a gemut Selena. În timp ce ne plimbam în jurul copacului, am văzut-o întinsă în pământ, înconjurată de conuri și ace de pin, cu o grimasă răsucită pe față. Își freca capul cu ochii închiși, dar când ne-a auzit oprindu-ne în fața ei, ochii i s-au deschis brusc.
„Selena?" Am întrebat-o, încă confuză. Selena a încercat brusc să se ridice în picioare, dar nu a reușit.
În timp ce încerca să se ridice, am văzut ceea ce părea a fi o vânătaie urâtă pe tâmpla ei; probabil că s-a lovit la cap când Luna a împins-o pe scări mai devreme în sala tronului.
„Pleacă naibii de lângă mine", a răcnit ea, sprijinindu-se de copac și arătând spre mine cu o mână tremurândă. „Înapoi."
„Bine", i-am răspuns, făcând un pas înapoi și ridicând mâinile în semn de capitulare. „Dar... Cum ai ajuns aici?"
„Ugh... La naiba dacă știu", a răspuns Selena. Și-a atins cu grijă tâmpla și a tresărit, iar când și-a îndepărtat degetele, era un pic de sânge pe ele. „Zăceam în sala tronului, așteptând să mor, iar acum sunt aici. Ce ai făcut, ciudato?"
Am scuturat din cap și m-am uitat la Enzo, care părea la fel de uimit ca mine.
„Eu... nu știu", i-am răspuns. Nu eram pe deplin sigură dacă eram încă dispusă să-i dezvălui Selenei că reușisem cumva să mă teleportez între tărâmuri fără portal; nu se știa încă dacă ea mai avea puteri până la urmă, sau ce ar fi făcut cu informația aceea. Se părea, totuși, că Selena trebuie să se fi teleportat cumva împreună cu noi.
Să fi fost legătura gemenilor? Era singura explicație realistă; Selena era în pericol cu Luna prin preajmă și mă făcea să mă întreb dacă legătura noastră gemenească a făcut-o să se teleporteze împreună cu mine, pentru a ne proteja pe amândouă.
Chiar dacă nu eram deosebit de încântată că Selena venise cu noi, și nici Enzo nu era, nu puteam să nu mă gândesc că poate era un lucru bun. La urma urmei, în mâinile Lunii nu se știa ce s-ar fi întâmplat cu Selena. Cu siguranță Luna știa despre legătura gemenilor și poate că a vrut s-o ucidă pe Selena intenționat, știind că mă va ucide și pe mine. Dar ce aveam de gând să fac acum cu sora mea rea.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
LobisomemVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...