~Enzo~
Creierul meu era atât de încețoșat. Oricât m-aș fi străduit, aveam senzația că ochii îmi sunt în permanență neclarificați, ca și cum aș fi pășit printr-o ceață groasă care obtura totul în fața mea. Fata aceea ciudată care arăta aproape la fel ca Selena a ieșit în fugă din pădure și a atacat-o pe Selena, trimițând-o la pământ. S-au agățat acolo câteva clipe într-o grămadă de țipete și gheare, în timp ce eu stăteam în stare de șoc total și absolut, înainte de a-mi veni în cele din urmă în fire și de a o trage de pe Selena.
Fata continua să spună lucruri ciudate. Continua să vorbească de parcă ne cunoșteam, dar eu nu o cunoșteam. Nici măcar nu știam unde mă aflu. Parcă era ceva în mintea mea care se gândea că poate îmi era familiară și că poate o cunoșteam cumva, dar asta nu avea niciun sens.
Așa că, atunci când Selena a deschis un portal și m-a luat de mână, am mers cu ea.
Când am ieșit pe partea cealaltă, nu eram departe de conacul Regelui Alfa. Selena părea supărată, și pe bună dreptate; fata aceea îi murdărise hainele și îi răvășise părul perfect în timpul luptei lor, iar eu știam că Selenei nu-i plăcea să se murdărească. Dar am observat și altceva, în timp ce mă lua de mână și mă trăgea spre conac. Continua să mormăie în sinea ei despre cealaltă fată.
"Târfa aia... Crede că mă poate păcăli... Eu sunt perechea lui, nu ea."
M-am încruntat ascultând-o pe Selena. M-am gândit la ceea ce Selena îi spusese celeilalte fete. Ea spusese "Vezi? Nici măcar nu-și amintește de tine!"
Era ca și cum Selena o cunoștea pe fată, dar eu nu o cunoșteam dintr-un motiv oarecare. Cum se putea întâmpla asta? Eram atât de confuz.
Dar nu am spus nimic. Selena era extrem de furioasă, iar când am deschis gura să vorbesc, unghiile ei nu au făcut decât să mi se înfingă și mai tare în încheietură, în timp ce mă trăgea. Am decis atunci că trebuie să îi dau timp să se calmeze înainte să încerc să spun ceva despre ce s-a întâmplat.
După câteva minute de furtună prin pădure, am ajuns în fața conacului. Paznicii ne-au lăsat să intrăm; se părea că și ei și-au dat seama de furia Selenei și au decis să nu întrebe nimic. Eu nici măcar nu știam. de ce sau când plecasem de la conac, așa că eram la fel de nedumerit ca și ei.
Odată ce am intrat, Selena m-a condus la etaj și pe holurile întortocheate până la camera mea. Apoi a deschis ușa și m-a împins înăuntru.
"Stai aici", a mârâit ea, ochii ei arzând de furie. "Mă voi întoarce mai târziu."
Mi-am încruntat fruntea. Acum, totul devenea prea confuz. Nu voi sta acolo și să aștept să se întoarcă; trebuia să știu ce se întâmplă.
"Unde te duci?" Am întrebat, punându-mi piciorul în cale înainte ca ea să poată închide ușa.
Selena a făcut o pauză, fălcile ei mișcându-se înainte și înapoi în timp ce își scrâșnea dinții cu furie. "Trebuie doar să mă ocup de ceva", a spus ea. "Mă voi întoarce curând. Îți promit." Apoi, cu un ultim imbold, m-a împins în cameră și a trântit ușa. Am auzit zgomotul încuietorii alunecând prin zăvor și apoi pașii ei care se îndepărtau. Am înjurat în sinea mea, creierul meu fiind încă acoperit de o ceață groasă. Ce se întâmplă? Aveam impresia că o voce din spatele capului îmi spunea să-mi revin, dar nu înțelegeam de ce. Și când l-am căutat pe lupul meu să văd dacă are vreun sfat de oferit, dormea adânc. Era ca și cum lupul meu ar fi fost ținut în comă de un fel de vrajă. Era acolo, dar nu era conștient. Asta mă neliniștea; dacă se întâmpla ceva și trebuia să mă schimb? Nu puteam face asta dacă lupul meu dormea adânc și nu putea fi trezit.
Dintr-o dată, pe măsură ce cerul se întuneca afară, am văzut o licărire prin fereastră care mi-a atras atenția și m-a scos din șirul meu de gânduri. M-am repezit la fereastră să mă uit afară și am zărit ceea ce părea a fi Selena alergând pe drum într-o mantie. Era rapidă, ca un fulger, și se uita peste umăr de parcă se asigura că paznicii nu o vor vedea. Apoi, a dispărut în pădure cât ai clipi din ochi.
Ceva se întâmpla aici - eram sigur de asta. Nu știam exact ce se întâmplă, dar știam că ceva nu era în regulă. Și nu mă puteam abține să nu cred că Selena și acea fată ciudată care ar fi putut fi geamăna ei aveau ceva de-a face cu asta.
Am decis că nu pot rămâne aici. Trebuia să o urmez pe Selena; dar ea încuiase ușa.
Încă o dată, am înjurat în sinea mea în timp ce mă plimbam prin cameră, încercând să mă gândesc la o modalitate de a scăpa. Ochii mi-au căzut din nou pe fereastră și am încercat să ridic rama ferestrei. Aceasta a alunecat ușor; în graba Selenei, ea nu mă împiedicase să ies pe aici. Am ieșit repede pe fereastră și am folosit o combinație de liane care se cățărau de-a lungul laturii conacului, un spalier vechi și șubred și colțul clădirii pentru a coborî.
De îndată ce picioarele mi-au atins pământul, am luat-o la fugă cât de repede am putut spre direcția în care plecase Selena. Gărzile nu m-au văzut în întuneric. Încă mai simțeam slab mirosul Selenei, așa că l-am urmat.
I-am urmat cu atenție urma prin pădurea care se întuneca rapid. Fusese atât de grăbită încât nu-și retrăsese mirosul, așa că a fost ușor să-l urmăresc. Lăsase și o urmă evidentă de frunze zdrobite și tufișuri rupte, așa că am găsit repede locul în care dispăruse.
Când am văzut mica colibă a vrăjitoarei în depărtare, cu lumina sa galbenă revărsându-se din fereastra închisă în pădurea întunecată, a trebuit să-mi storc creierul ca să-mi amintesc de ce acest loc mi se părea familiar. Era cețos și îndepărtat, dar pe măsură ce mă apropiam, mi-am amintit că mai fusesem aici. O găsisem pe Selena aici odată, vorbind cu vrăjitoarea despre un blestem... Dar nu-mi mai aminteam mare lucru după aceea. Vrăjitoarea m-a vrăjit? Asta era singura explicație logică pentru ceața asta ciudată în care mă aflam.
M-am apropiat în liniște de coliba vrăjitoarei până când am fost suficient de aproape pentru a auzi voci.
"Stai nemișcată!"
"Încerc! Se zvârcolește prea mult. Termină odată cu asta."
Am putut auzi sunetul unui behăit îngrozit. Suna ca o oaie în primejdie. Un miel, de fapt. Părea prea mic și slab pentru o oaie adultă.
Apoi, am auzit un sunet ciudat, urmat de tăcere. nu-mi puteam explica de ce am făcut ceea ce am făcut în continuare. Vocea aceea minusculă care îmi răsunase în minte a preluat controlul pentru o clipă și am știut că se întâmpla ceva în acel loc care trebuia oprit.
Așa că, am strâns din dinți și am dărâmat ușa.
Exact cum bănuiam... Selena stătea pe podea, în mijlocul unui cerc desenat cu cretă. În poala ei zăcea trupul însângerat al unui miel, cu gâtul tăiat. În fața ei îngenunchea o femeie mai în vârstă, o vrăjitoare, care ungea cu sânge fața Selenei.
Amândouă au încremenit. Selena s-a răsucit să se uite la mine, cu ochii mari și fața acoperită de sângele care îi era pictat pe piele în simboluri ciudate...
În lumina lumânărilor, părea demonică.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Hombres LoboVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...