Capitolul 255 - Nu e un exercițiu

179 11 6
                                    

~Nina~

„Lasă-mă să te învăț cum să patinezi." Am făcut ochii mari la cuvintele lui Enzo. Tocmai patinasem în cercuri în jurul patinoarului cu el, după ce patinasem o singură dată înainte, și nu căzusem nici măcar o dată.

Dar nu mă gândisem niciodată serios la patinaj. De fapt, nici nu mă gândisem vreodată la hochei sau la patinaj artistic ca la niște sporturi deosebit de interesante până când am început să-l cunosc pe Enzo. Totuși, după ce am patinat cu el de câteva ori, am început să realizez că îmi place acest sport. Era distractiv și era un exercițiu bun. Chiar și după ce am patinat în cerc timp de câteva minute, eram deja fără suflare și mici picături de transpirație începeau să se formeze pe pielea mea, făcând ca bretonul să mi se lipească de frunte.

„Um ... Mă voi gândi la asta", am spus, oarecum timidă. „Totuși, trebuie să merg la o altă oră acum."

Enzo a dat din cap, încă radiind larg, cu ochii strălucindu-i mai tare ca niciodată.

„Desigur", a spus el. „Mâine dimineață, poate?"

Am ridicat din umeri și i-am repetat că mă voi gândi la asta și îl voi anunța mai târziu, ceea ce părea să fie suficient pentru Enzo pentru moment. El a continuat să exerseze în timp ce eu m-am încălțat din nou și am pus patinele închiriate deoparte, după care m-am îndreptat spre clasă. Înainte să plec, m-am uitat pentru ultima dată la Enzo în timp ce patina înainte și înapoi pe patinoar. Se întorsese la exercițiile de dinainte și, din nou, se învârtea neobosit în jurul patinoarului în timp ce manevra cu măiestrie pucul cu crosa.

Văzându-l mișcându-se atât de liber și făcând ceva ce în mod clar îi plăcea și îi lipsea atât de mult, m-a făcut să zâmbesc. Și, într-un mod ciudat, m-a făcut un pic invidios. Poate că dacă m-aș strădui, m-aș putea distra la fel de mult ca Enzo patinând. Pe parcursul orei și al restului zilei, m-am gândit mereu la cât de bine mă simțeam patinând cu Enzo. Odată ce am trecut peste sentimentul de a fi un pui de căprioară fără control asupra picioarelor, m-am distrat de fapt foarte mult jucându-mă cu Enzo, când nu credeam că m-aș fi distrat deloc.

Timpul a zburat și m-a făcut să mă simt și mai apropiată de Enzo. Nu numai asta, dar m-a făcut să nu mă mai gândesc la tot stresul la care fusesem supusă. Toate aceste lucruri au fost motivul pentru care, mai târziu în acea seară, în timp ce mă pregăteam de culcare cu Enzo, am decis în cele din urmă să patinez cu el dimineața, până la urmă.

„Știi ce?" Am spus când am ieșit din baia apartamentului lui Enzo, uscându-mi părul după duș. „Cred că voi patina cu tine dimineață."

Ochii lui Enzo s-au luminat. Revenise la comportamentul său sumbru, evident stresat de tot ce s-a întâmplat cu Luna și Crescenții, mai devreme în acea după-amiază. Dar auzind că plănuiesc să patinez din nou cu el, s-a înviorat imediat.

„Serios?", a întrebat el, cu un zâmbet în colțul buzelor. „Vrei să încercăm niște exerciții?"

Am dat din cap. „Nu știu dacă aș juca hochei sau ceva de genul ăsta, dar ar putea fi distractiv să învăț să patinez", i-am răspuns. „Nu știu... Patinajul artistic ar putea fi distractiv de încercat, cred".

Fața lui Enzo s-a luminat și mai mult când am spus asta.

A sărit în sus și a alergat la mine, luându-mă în brațe și învârtindu-mă în timp ce mă săruta pe toată fața. Nu m-am putut abține să nu râd și să nu mă gândesc că poate doar fericirea lui era un motiv suficient de bun pentru a încerca patinajul.

***

În dimineața următoare, Enzo și cu mine ne-am trezit devreme și ne-am pregătit să mergem la arenă. Nu aveam cursuri până după-amiaza, ceea ce ne dădea destul timp să patinăm puțin înainte să luăm micul dejun și să ne spălăm. Până când campusul a început să prindă viață, Enzo și cu mine eram deja pe gheață.

El a așezat câteva conuri pentru mine, distanțându-le uniform, și a stat la un capăt, în timp ce eu am stat la celălalt.

„Încearcă să te strecori printre conuri", a spus el. „Ține minte... Ține genunchii îndoiți, greutatea deplasată în față, ține brațele puțin întinse în lateral pentru a-ți menține echilibrul și împinge cu picioarele în poziția V. Dacă vrei să mergi într-o direcție, apleacă-te cu patina în acea parte și împinge puțin cu celălalt picior. Poți să mergi încet și să schimbi puțin greutatea pe rând."

Am dat din cap, asimilând toate aceste informații. Am făcut cum mi-a spus Enzo, mi-am îndoit genunchii și mi-am mutat greutatea înainte, apoi am împins.

La început am fost șubredă. La prima mea întoarcere, am alunecat instantaneu și am căzut pe gheață. Enzo a râs și a patinat până la mine, ajutându-mă să mă ridic înainte de a-mi spune să continui să încerc. Și am făcut-o, fie și numai pentru că îl făcea atât de fericit să mă vadă încercând din răsputeri; dar a trebuit să recunosc că în momentul în care am terminat de mers înainte și înapoi de câteva ori, indiferent de câte ori am căzut, chiar mă distram foarte mult.

"Nu e chiar așa de rău", am spus la a patra oară când mergeam înainte și înapoi. Enzo a zâmbit.

„Așteaptă aici", a spus el când am ajuns la capăt. A patinat și a poziționat conurile mai aproape unul de altul, apoi s-a întors la mine și a scos un cronometru din buzunar. „Încearcă asta. Și mergi un pic mai repede de data asta. O să te cronometrez și dacă reușești să o faci în mai puțin de treizeci de secunde, o să te scot la micul dejun după aceea."

Mi-am mușcat buza. Conurile erau mult mai apropiate acum, iar întoarcerea era dificilă. Dar când Enzo a numărat și mi-a spus să plec, nu am putut nega puținul de adrenalină care a trecut prin mine, iar dorința de a face bine m-a făcut să mă străduiesc și mai mult. De data aceea, am reușit cumva să ajung până la capăt, chiar și cu spațiul mai mic.

„Frumos!" a spus Enzo, făcând clic pe cronometru. „Ai reușit în mai puțin de treizeci..."

"Enzo! Nina!"

Enzo și cu mine ne-am ridicat capetele la auzul vocii frenetice a lui Luke, urmată de sunetul pașilor lui care se apropiau rapid. Ne-am aruncat reciproc o privire îngrijorată când s-a oprit în pragul ușii, respirând greu, ca și cum ar fi alergat mult.

„Luke? Ce s-a întâmplat?" a întrebat Enzo precaut, patinând până la barieră. L-am urmat și eu.

„E vorba de Crescenți", a răspuns Luke între două respirații. „Tocmai am aflat că și-au extins granițele."

Enzo și cu mine ne-am uitat din nou îngrijorați unul la celălalt. Enzo a scuturat din cap.

„Au trecut de insulă?", a întrebat el. Din fericire, Luke a scuturat din cap.

„Nu. Nu încă. Dar a mai apărut o epidemie. Și nu e doar asta..."

„C-Ce este?" Am întrebat, temându-mă de ce e mai rău - temându-mă că Luna era pe drum chiar acum. Luke și-a ridicat privirea, cu ochii mari și plini de îngrijorare.

„O haită de pungași este în drum spre Mountainview."

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum