~Nina~
Când am deschis ușa dulapului cu provizii pentru a-l lăsa pe Enzo să vadă în tuneluri, mi-am dat seama, doar din felul în care corpul său a început să se transforme înapoi în aspectul său normal, că începea să își amintească. Se părea că amintirea trecutului făcea ca deghizarea lui să dispară, ca și cum magia Selenei prospera datorită faptului că ea îi spălase creierul. Acum știam sigur că, dacă l-aș fi putut ajuta să-și amintească puțin mai mult, în cele din urmă ar fi reușit să treacă complet de vraja ei.
"Vrei să mergem un pic mai departe?" L-am întrebat, mergând să stau lângă el. "Voi merge cu tine."
Enzo s-a uitat în tuneluri cu ochii îngustați. S-a uitat la mine cu teamă, dar, văzând privirea mea sinceră, a părut să se relaxeze puțin și a dat din cap.
I-am întins mâna. Enzo a privit-o câteva clipe înainte de a-și strecura mâna în a mea. Am simțit că mă revărs de fericire în acel moment; să simt din nou mâna lui Enzo în a mea îmi dădea mai multă speranță decât oricând înainte.
Și apoi, ușor, l-am condus în tuneluri
.Am intrat încet la început, făcând câte un pas pe rând. Mi-am scos telefonul din buzunar cu mâna liberă și am aprins lanterna, ca să putem vedea, și am intrat puțin mai departe.
Enzo era tăcut, dar nu într-un mod rău. Părea să se uite curios în jur în timp ce mergeam și, cu fiecare pas mai departe în tuneluri, puteam să-i văd înfățișarea schimbându-se și mai mult. Acum, părul îi revenise la original, cârlionțat, șaten prăfuit. Nu puteam vedea prea bine în întuneric și nu voiam să mă holbez, dar eram destul de sigură că ambii ochi îi reveniseră la culoarea normală.
"Tunelurile astea", a spus el încet, vocea lui răsunând în jurul nostru, "miros a pungași. Ce s-a întâmplat aici, mai exact?"
"Când au venit Crescenți, i-au transformat pe toți în pungași", i-am explicat eu. "Cred că pungașii au decis să transforme acest loc în bârlogul lor. Așa i-am vindecat pe toți; am infuzat sistemul de aspersoare cu antidotul și am declanșat alarmele de incendiu."
Enzo chicoti. Părea propria lui voce, și nu o voce ciudată, străină, cauzată de deghizarea lui. Doar auzind-o, inima mi-a sărit în gât.
"E foarte inteligent", a spus el, uitându-se la mine pentru cel mai scurt moment, înainte ca fața lui să se înroșească ușor și să-și întoarcă repede privirea. din nou. "Cred că pot să-mi amintesc cumva. E încețoșat, dar e acolo."
Ne-am oprit atunci când tunelul a început să coboare. Nu am vrut să merg mai departe și mi-am dat seama că nici Enzo nu a vrut. Deși îmi doream să-i revină amintirile, îmi doream în secret ca amintirile lui despre ce ne-a făcut Edward aici să rămână ascunse pentru totdeauna. Nu voiam să își amintească acele momente traumatizante.
"Ar trebui să ne întoarcem", am spus. "Dar îți pot arăta mai multe lucruri dacă vrei."
Enzo a făcut o pauză. Părea să se gândească la asta, dar doar pentru o clipă, înainte să dea vehement din cap și să mă urmeze afară din tuneluri. Nu mi-am dat seama până când nu ne-am întors în infirmerie, dar încă ne țineam de mână și niciunul dintre noi nu părea foarte dornic să-i dea drumul.
Apoi, am decis să îl conduc în singurul loc care știam că va stârni cele mai multe emoții: arena de hochei.
L-am condus la setul de uși care duceau la arenă, apoi le-am deschis și l-am condus înăuntru...
"Îți amintești locul ăsta?" L-am întrebat când am pășit în arena rece. "Înainte să te întorci, vreau să spun."
Enzo și-a încruntat fruntea în timp ce ne apropiam de patinoar. Știam că își amintește că a urmărit cel mai recent meci de hochei aici și că își amintește că a patinat pe gheață cu Selena, dar nu eram sigură cât de mult își amintea înainte de asta. Cu toate acestea, în timp ce se uita la gheață, am putut vedea scurte sclipiri de recunoaștere apărând pe fața lui ca un fulger. Au început să devină din ce în ce mai apropiate, ca și cum își amintea lucruri mai repede și mai fluent. Mi-am strâns strânsoarea pe mâna lui pentru a-l ajuta să se concentreze, iar el a strâns înapoi involuntar.
"Selena mi-a spus că am jucat hochei doar în liceu", a spus el, sprijinindu-se de bara patinoarului și privind în jos la gheață. "Dar acum îmi amintesc. Joc hochei aici de ani de zile."
Am dat din cap, clătinându-mi lacrimile.
"Ești foarte bun la hochei", am spus. "Cel mai bun. Ești literalmente o celebritate pe aici."
Încă o dată, Enzo a râs. La început părea să nu mă creadă, dar apoi râsul i s-a stins și ochii i s-au mărit. Am simțit că inima mi se oprește practic când mi-am dat seama că își amintea de perioada în care a fost în echipa de hochei.
"Chiar mi-e dor de hochei", a spus el liniștit, cu o voce aproape visătoare. Un zâmbet ușor îi zvâcnea la colțul buzelor. "Iubesc hocheiul. Îmi iubesc echipa. Iar tu ești doctorul echipei mele... Nu-i așa?"
Am dat din cap cu lacrimi în ochi, mușcându-mi buza de jos pentru a o împiedica să tremure. Să mă gândesc la cât de mult uram să fiu medicul echipei la începutul semestrului, iar acum nu-mi puteam imagina să fac altceva... M-a umplut de un sentiment ciudat pe care nu-l puteam explica. Aproape că mă simțeam vinovată acum pentru tot timpul pe care îl petrecusem urându-mi stagiul. Nu doar pentru Enzo, ci și pentru Tiffany. Dar chiar și atunci, știam că nimic nu mă făcea mai fericită acum decât să fiu medicul echipei, și eram mândră să recunosc asta. Dacă vocea mea nu ar fi fost prea sufocată de lacrimi pentru a vorbi.
"Vreau să văd mai mult", a spus el brusc, îndreptându-se. Încă mă ținea de mână, iar acum se uita la mine cu o nouă intensitate neclintită - aceeași intensitate pe care ajunsesem să o iubesc. Aceeași intensitate pe care mi-a arătat-o când ne-am întâlnit prima dată. Pe atunci, mă gândisem la ea ca la un prădător și la prada lui, și mă speriase; dar acum, știam că era cu totul altceva. Era iubire pură și fascinație. Era o privire pe care știam cumva că doar partenerii predestinați și-o pot arunca unul altuia.
"Urmează-mă, atunci", am spus, cu vocea tremurându-mi din cauza unei combinații de teamă de eșec și emoție. O parte din mine era îngrozită că va regreta brusc din nou, sau că Selena va intra brusc aici și mi-l va smulge. Dar am mers mai departe și l-am condus la vestiare.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
LobisomemVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...