~Nina~
Fața lui Enzo era albă ca un cearșaf când m-am întors să mă uit la el. Cu toții știam că Richard urma să moară, dar Enzo părea complet depășit de situație - și pe bună dreptate, desigur. Chiar dacă Enzo și Richard aveau divergențele lor, el era totuși tatăl lui Enzo.
Mi-am dorit să-l pot consola pe Enzo în acele momente, dar nu am putut. Pentru că, în timp ce mă uitam la fața palidă și tremurândă a lui Enzo, mi-am simțit telefonul bâzâind. L-am scos, ochii mi s-au mărit când am văzut textul lui Lori pe ecran.
O văzuseră pe Selena afară. Venea și trebuia să plecăm de aici înainte să ne prindă.
„Enzo", am spus, năpustindu-mă asupra lui și apucându-l de încheieturi. Mă durea să îl forțez să se miște acum, când era în stare de șoc, dar trebuia să o fac. „Lori mi-a trimis un mesaj. Selena sosește. Trebuie să plecăm acum."
Ochii lui Enzo au revenit brusc la realitate, iar recunoașterea i-a străfulgerat fața. A dat din cap înainte să se grăbească spre patul lui Richard și să-l ia în brațe. L-am auzit pe Richard murmurând numele lui Enzo, iar Enzo a răspuns cu câteva cuvinte de alinare, dar am stat lângă ușă cu Luke pentru a le oferi puțină intimitate.
Ne-am făcut drum prin coridoare, am coborât scările și apoi prin labirint încă o dată. Luke ne conducea, iar Enzo îl purta pe Richard în spate, iar noi trei ne-am mișcat repede prin conacul întunecat. În cele din urmă, am ieșit din nou în noaptea rece și am fugit peste drum, unde ne așteptau Matt, Lori și Jessica.
Dar când am ajuns, cele mai mari temeri ale mele au devenit realitate.
Matt, Lori și Jessica zăceau moleșiți pe pământ. Deasupra lor, îmbrăcate în pelerine întunecate, stăteau Selena și vrăjitoarea.
Selena s-a uitat încet la mine când ne-am apropiat. Ochii ei erau mari și plini de nebunie în timp ce străluceau în lumina lunii, iar vrăjitoarea bătrână și hâdă stătea în spatele ei ca o slugă.
„Bună, soro", a spus Selena cu o voce de cântec. „Mă bucur să te văd aici."
Un oftat mi s-a blocat în gât în timp ce mă uitam șocată la prietenele mele. Nu am văzut sânge, dar nu se mișcau.
„Ce le-ai făcut?!" Am strigat, strângându-mi mâinile în pumni. Am început să năvălesc spre Selena, dar ea și-a ridicat mâna cu nonșalanță și asta m-a făcut cumva să mă împiedic înapoi, ca și cum o forță invizibilă mă ținea pe loc.
„Shh", a spus ea, arătându-mi un zâmbet cu dinți. „Vor fi bine. Doar dorm."
Dintr-o dată, Enzo a pășit în față. Încă mai avea trupul fragil al lui Richard în brațe. „Ce vrei, Selena? Ce vrei de la noi?"
Selena a chicotit. Era un chicotit scăzut, sinistru; genul de chicotit pe care îl auzeam doar în filmele de groază. Nu puteam să înțeleg că există o persoană reală care să fie chiar așa, ca să nu mai vorbim de faptul că stătea chiar în fața mea.
Apoi, Selena a ridicat din umeri. Fața i-a căzut. „Te vreau pe tine, Enzo." Vocea ei era acum joasă și egală. „Vreau să vii cu mine și să fii perechea mea. Și nu vreau să te mai gândești vreodată la ea." Atunci a arătat spre mine.
Dar nu am fost convinsă. Selena avea intenții mult mai sinistre decât simpla dorință ca un băiat să o iubească. Știam că, în secret, mă voia scoasă din peisaj pentru că reprezentam o amenințare în mai multe feluri decât dragostea. Știa că eram destinat să o ucid și mai știa că nu mă putea ucide decât dacă și ea voia să moară. Fie ori amândouă trebuia să trăim, ori niciuna dintre noi nu putea trăi.
În timp ce Enzo și Selena se uitau unul la celălalt, l-am simțit pe Luke dându-mi subtil un ghiont în braț. Mi-am îndreptat încet privirea spre el, fără să întorc capul, apoi l-am văzut făcând semn din cap spre Matt, Lori și Jessica. Începuseră să se trezească, ceea ce însemna că puteam deschide un portal și să ne scot pe toți de aici. Apoi, m-am uitat la mâinile lui Luke. Încet, subtil, crea simboluri cu mâinile și mormăia ceva în șoaptă. Nu aș fi știut că spune ceva dacă nu aș fi fost suficient de aproape pentru a-i vedea buzele mișcându-se atât de ușor.
Își punea blestemul pe Selena, ceea ce ne-ar fi dat ocazia să scăpăm.
„Și dacă merg cu tine?" a spus Enzo, uitând cumva de oportunitatea noastră; sau poate că încerca doar să tragă de timp. Nu-mi dădeam seama dacă era suficient de lucid, având în vedere starea actuală a tatălui său, pentru a se gândi să o tragă de timp pe Selena.
„Dacă vii cu mine, îl pot salva pe tatăl tău", a răspuns Selena cu un zâmbet dințat. „Și îi voi lăsa pe toți prietenii tăi să plece."
Știam că minte, dar nu eram sigură dacă Enzo își dădea seama. Era prea amețit din cauza tatălui său, iar acum îmi dădeam seama că promisiunea falsă că tatăl său și noi ceilalți am putea trăi dacă o asculta pe Selena îi întuneca judecata. Dar nu eram îngrijorată; în timp ce vorbeau, în timp ce prietenii mei începeau încet să se trezească și în timp ce Luke îi punea discret blestemul Selenei, deschideam și eu încet și subtil un portal. Nu am folosit formația pe care m-a învățat Luke, dar cumva am știut că va funcționa oricum. La urma urmei, trebuie să fi fost adevărat că am puteri mai mari decât mi-am dat seama vreodată. Enzo a început să-și așeze tatăl jos. Mi s-au mărit ochii.
„Enzo." Vocea lui Richard nu era mai mult decât un răcnet. Am fost surprinsă că era măcar puțin conștient de ceea ce se întâmpla și se părea că și Selena era, judecând după modul în care fața ei s-a golit de orice culoare. Richard a clătinat încet din cap. Nu avea nevoie să vorbească, dar când s-a uitat la Enzo, chipul său a transmis tot ce trebuia spus. Îi spunea lui Enzo să nu aibă încredere în Selena.
„Prinde-i!" a strigat brusc Selena, cu vocea stridentă și furioasă. A arătat spre Enzo și Richard, iar vrăjitoarea a început să atace spre ei.
Nu am știut ce s-a întâmplat în continuare. A fost ca și cum ceva instinctual a pus stăpânire pe mine și m-am aruncat înainte cu un singur scop în minte.
Am țipat. Dar nu a fost doar un țipăt. A fost ca o undă de șoc, și a fost atât de puternică încât le-a aruncat atât pe Selena, cât și pe vrăjitoare în aer și înapoi câțiva metri, trimițându-le pe podeaua pădurii, la o distanță destul de mare. Prietenii mei se uitau la mine cu ochii mari, dar nu conta. În acest timp, portalul nu numai că se deschisese, dar Matt, Lori și Jessica se treziseră și mai mult, iar eu am alergat la ei.
Vrăjitoarea și Selena s-au târât în picioare, amețite de bubuitura puternică provocată de unda mea de șoc. Mi-am ajutat în grabă prietenele să se ridice, cu ajutorul lui Luke, și le-am condus prin portal. Cu fiecare dintre prietenii mei care au sărit prin portalul care se închidea rapid, am simțit un val de ușurare peste mine.
Selena era aproape acum. Enzo, care încă îl purta pe Richard, a alergat spre mine. Luke a sărit prin portal, iar acum eram doar eu și Enzo. Enzo mi-a făcut semn să merg eu prima, dar nu aveam de gând să-i dau șansa să rămână în urmă și să cadă în capcana trucurilor Selenei. Strângând din dinți, l-am împins cât de tare am putut, iar el și Richard au dispărut.
Selena m-a apucat de încheietură, țipând, și m-a făcut să cad la pământ. M-am smucit, lovind-o cât de tare am putut, și am simțit un pic de satisfacție când pantoful meu i-a întâlnit maxilarul. Apoi, târându-mă înapoi pe iarba pădurii, abia am reușit să mă strecor complet prin portal, chiar înainte ca mâna vrăjitoarei să-mi prindă glezna.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Manusia SerigalaVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...