~Nina~
Matt, Lori, Jessica și cu mine am plănuit cum îi vom separa pe "Eli" și "Sadie" pentru a încerca să rupem vraja asupra lui Enzo. Trebuia să avem mult tact, pentru că, dacă era vorba într-adevăr de Enzo și Selena, atunci Selena ar fi putut pleca din nou cu Enzo și nu am fi avut cum să-i găsim.
În cele din urmă, după o lungă perioadă de timp petrecută cu brainstorming (a soluționa o problemă) și eșecuri în ceea ce privește modul în care să procedăm, Matt a vorbit în cele din urmă cu o ultimă idee.
"Hei!", a spus el, stând brusc drept în scaunul său ca și cum o sfoară ar fi căzut la zece din capul lui " Tocmai mi-am amintit că ar trebui să fie o petrecere la una dintre casele frăției mâine seară. Sunt sigur că noii studenți, scuze, Enzo și Selena vor fi acolo. Dacă reușim cumva să îi separăm la petrecere, atunci poate că Nina ar putea avea șansa să vorbească cu Enzo în particular și să încerce să îl facă să își amintească."
Ideea lui Matt m-a făcut să zâmbesc un pic. "O petrecere ar putea fi o distracție bună", am spus. "Oamenii vor bea și se vor întâmpla multe. Ar putea fi ușor să îi separăm în haos."
Bineînțeles, ar mai fi problema cum să procedăm; dar nu exista nicio modalitate reală de a planifica lucrurile dinainte, deoarece nu aveam de unde să știm exact cum va decurge petrecerea. Tot ce știam deocamdată era că vom rămâne împreună până când Matt, Lori și Jessica vor reuși să îi separe pe Enzo și Selena, iar apoi îl voi duce pe Enzo într-un loc retras și voi încerca să vorbesc cu el.
Pentru moment, planul părea realizabil.
Speram doar că va funcționa, pentru că dacă nu ar fi fost așa și Selena ar fi aflat de planul nostru... Atunci probabil că l-ar fi luat pe Enzo din nou. Și l-ar fi luat pentru totdeauna de data asta.
Nu era nici măcar mijlocul după-amiezii înainte ca decanul să trimită un mesaj în tot campusul, chemând pe toată lumea în amfiteatru pentru un anunț.
În timp ce ne îndreptam cu toții spre sală, știam deja ce urma să spună decanul: că familia Fullmoon ne lăsase aici, fără nicio protecție reală, pentru a fugi și a dispărea atunci când oamenii aveau cea mai mare nevoie de ei. Cu Richard plecat și Enzo în prezent inapt să preia conducerea, Lewis părea să fi permis acestei noi puteri să i se urce la cap. O parte din mine chiar se întreba dacă nu cumva lucra cu adevărat cu Crescenții, așa cum sugerase Myra.
Dar nimic din toate astea nu conta acum. Eram încrezătoare că planul nostru va funcționa. Și când va funcționa, cu ajutorul lui Enzo vom putea distribui antidotul în orașele învecinate. După aceea, eram încrezătoare că vom putea merge împreună, ca o echipă, la Regele Alfa, unde mă voi prezenta în fața lui ca fiica lui dispărută. Cu Regele Alfa de partea noastră după aceea, eram siguri că îi vom opri pe Crescenți să mai facă ravagii. Dar pentru moment, trebuia doar să ne concentrăm să-l facem pe Enzo să-și amintească totul.
Lori, Jessica și cu mine ne-am așezat în partea din spate a sălii, în timp ce restul studenților se instalau. În cele din urmă, decanul a ieșit pe scenă și a cerut atenția tuturor.
"Mulțumesc tuturor pentru că ați venit", a spus ea, uitându-se la studenți cu îngrijorare pe față. "V-am chemat astăzi aici pentru a vă anunța că familia Fullmoon nu va mai locui în campusul nostru. Ei au decis să se întoarcă acasă."
Studenții au început să murmure îngrijorați în jurul nostru. Prietenii mei și cu mine ne-am uitat unii la alții încruntați înainte de a ne întoarce la decan.
"Știu că sunteți toți speriați", a spus decanul, "dar aveți încredere în mine când vă spun că casa noastră este în siguranță. Nu aveți de ce să vă faceți griji. Crescenții sunt din ce în ce mai puțini pe măsură ce vorbim și se pare că liderii lor au decis să se retragă pentru moment. Desigur, există încă mulți pungași care cutreieră zona rurală, după cum sunt sigură că știți cu toții... Dar cred că, cu o interdicție strictă și o interdicție de a călători în afară, putem fi în siguranță aici și Mountainview poate reveni încet la normal."
"O stare de asediu?" Am șoptit, uitându-mă la Lori și Jessica. Oare decanul vorbea serios? O interdicție era într-adevăr menită să ne protejeze de pungași?
Jessica pur și simplu m-a strâns de picior. "Nu uita de antidot", a șoptit ea. "Cred că, în calitate de Noi Păstrători ai Păcii, ne vom ocupa singuri de asta."
Jessica avea dreptate. Cel puțin, antidotul era gata; trebuia doar să îl testăm și să îl pregătim înainte să înceapă o altă epidemie. Nu numai asta, dar trebuia să obținem și ajutorul Regelui Alfa.
Când adunarea s-a terminat, eu și prietenele mele am început să ne întoarcem la cămin. Nu i-am văzut pe Enzo sau pe Selena nicăieri la adunare sau în drum spre casă, ceea ce era puțin îngrijorător și mă făcea să mă întreb dacă, până la urmă, se hotărâseră să se întoarcă pe tărâmul vârcolacilor.
Anxietatea mea m-a ținut lipită de fereastră pentru restul serii. Mi-am ținut ochii lipiți de parcare de teamă că au plecat cu adevărat... Dar în cele din urmă, mult după ce soarele a apus, am auzit zgomotul îndepărtat al unei motociclete prin fereastra mea deschisă. M-am ridicat brusc de la birou și am alergat să mă uit afară, un sentiment de ușurare m-a cuprins când i-am văzut pe cei doi intrând într-un loc. Selena a sărit de pe motocicletă și și-a scos casca. Enzo a coborât în spatele ei și a urmat-o până la dormitorul lui.
Chiar dacă nu arăta deloc ca el, știam că Enzo era acolo. Puteam vedea asta în felul în care mergea, în felul în care își scotea ușor suportul de pe motocicletă și își băga casca sub braț. Enzo era aici; eram sigură de asta. Trebuia doar să îl conving să iasă.
Selena. din fericire. nu m-a văzut în timp ce eu continuam să mă uit pe fereastră, incapabilă să-mi desprind ochii de la Enzo. Nu voiam să-mi întorc privirea nici măcar pentru o secundă, pentru că, cu cât mă uitam mai mult la el, cu atât îi vedeam mai bine adevărata înfățișare... Și o parte din mine voia să-i ardă imaginea în minte de frica plecării celor doi dimineața. Dacă nu-l mai vedeam niciodată în carne și oase, atunci voiam măcar să-l pot vedea când închideam ochii; asta era tot ce puteam spera în acest moment...
Am privit, clipind în lacrimi, cum cei doi se îndreptau spre clădirea căminului lui Enzo. Selena a deschis ușa și a intrat înăuntru; Enzo s-a dus să o urmeze, dar chiar înainte să dispară înăuntru, s-a oprit în prag cu mâna pe ușă și a înghețat.
Am simțit cum mi se strânge inima în gât când s-a uitat încet peste umăr... Și ochii i s-au blocat cu ai mei.
Chiar și de la această distanță, am știut că m-a văzut. Și privirea lui era atât, atât de tristă.
Enzo era acolo undeva, implorând să fie eliberat. Trebuia doar să-l eliberez.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Hombres LoboVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...