~Nina~
Totuși, când am împins ușa vestiarelor, Enzo mi-a scăpat brusc mâna și s-a oprit în prag.
Am simțit cum mi se ridică un nod în gât; mersesem prea departe acum? Regreta el toate astea? "Ești bine?" M-am bâlbâit când m-am întors să mă uit la el.
Dar el nu a răspuns. Ochii lui erau fixați pe interiorul vestiarului.
Și am știut din felul în care ochii lui s-au lărgit și gura lui a atârnat deschisă atât de ușor că el era chiar pe punctul de a rupe vraja Selenei.
În timp ce Enzo stătea în ușă și se uita în vestiare, gura îi atârna deschisă și ochii i se lărgeau. Am știut, în acea clipă, că începea să își amintească și mai mult. Îmi venea să sar pe el și să-l îmbrățișez strâns, dar m-am stăpânit pentru a nu-l speria din nou și pur și simplu am deschis ușa puțin mai larg pentru a-l lăsa să intre.
Încet, Enzo a intrat în vestiare și a început să se uite în jur. Am stat deoparte și l-am privit cum se plimba printre rândurile de dulapuri, complet tăcut în timp ce procesa totul.
În cele din urmă, s-a oprit în fața dulapului care îi aparținea. Avea încă lucrurile lui înăuntru și, ca din instinct, și-a ridicat mâna și a început să rotească cadranul de la încuietoare.
Ochii mi s-au mărit când l-am privit. Era complet concentrat pe combinația încuietorii în timp ce o rotea într-un fel, apoi în altul, oprindu-se de fiecare dată la un număr. Și apoi... Încuietoarea s-a deschis.
El a deschis ușa dulapului și a băgat mâna înăuntru. Am simțit cum mi se umflă inima când l-am văzut cum își ia tricoul de hochei. Era de culoare verde închis cu dungulițe burgundy - culorile școlii noastre - și avea un număr mare "1" pe spate cu numele lui deasupra: "Rivers".
"Rivers..." a mormăit el, ținând tricoul la lumină. "Enzo Rivers."
În timp ce vorbea, vocea i s-a schimbat, revenind la cadența ei naturală. Mi-am simțit stomacul zdruncinat când mâinile i s-au schimbat, apoi brațele, picioarele... Corpul i s-a transformat încet înapoi în starea sa naturală, pe măsură ce vraja care îl deghiza s-a topit. A stat acolo înghețat pentru ceea ce părea o eternitate, ținând tricoul în mână.
Apoi, s-a întors brusc să se uite la mine.
"Enzo?" Am șoptit, cu vocea tremurându-mi.
El nu a răspuns. A aruncat tricoul pe podea și s-a repezit la mine atât de repede, de parcă ar fi zburat. Am simțit cum lacrimile încep să-mi curgă pe obraji în timp ce se apropia și, dintr-o dată, brațele lui erau în jurul meu, atingându-mi talia, umerii, gâtul și părul, apoi mi-a mângâiat obrajii.
"Nina", a șoptit el, privindu-mă în ochi în timp ce eu plângeam în fața lui, întregul meu corp tremurând de emoție că el a rupt vraja, "Îmi pare atât de rău. Acum sunt aici. Sunt aici."
"Doar sărută-mă", am murmurat.
Fără o clipă de ezitare, Enzo m-a sărutat. M-a sărutat adânc și delicat, iar buzele lui mi-au trimis o undă de șoc prin corp. Când mă gândesc că doar cu câteva zile înainte credeam că nu mă voi mai simți niciodată în brațele lui, iar acum mă ținea din nou în brațe, sărutându-mă profund. Simțeam prezența slabă a lupului meu în mine, care devenea cu atât mai puternică cu cât mă săruta mai mult.
Enzo și-a înfășurat brațele în jurul meu și m-a ridicat în timp ce ne sărutam. Mi-am înfășurat picioarele în jurul lui, simțindu-l cum mă strânge între corpul său și perete. Buzele lui mi-au străbătut maxilarul și mi-au coborât pe gât, făcându-mă să tremur.
Credeam că nu-l voi mai vedea niciodată și totuși era aici. Cumva, mirosul meu îl atrăsese la mine după toate cele întâmplate, iar el trecuse de spălarea creierului al Selenei. Chiar dacă exista încă amenințarea ca Selena să afle și să-l spele din nou pe creier, nu-mi păsa în acel moment. Voiam doar să îl simt pe Enzo peste tot, să îl ating și să îl sărut în vestiarele acelea.
Când a terminat de supt gâtul meu, buzele lui s-au întâlnit din nou cu ale mele. M-a ținut strâns, fără să-și dezlipească buzele de ale mele, în timp ce mă ducea la dușuri. Mi-am simțit chiloțeii uzi când am intrat, simplul gând de a face dragoste sub apă făcându-mi tot corpul să tresară. Când m-a așezat jos, i-am simțit penisul tare prin blugi și, fără ezitare, am început să mă chinui să-i prind cureaua ca să-l pot lua în gură și să-l gust din nou după ce am fost despărțiți prea mult timp.
Dar înainte să reușesc să-i desfac cureaua, amândoi ne-am oprit brusc când am auzit ușa vestiarului deschizându-se brusc.
"Enzo?!" Vocea stridentă a Selenei a răsunat în vestiar. "Știu că ești aici."
"Rahat..." a șoptit Enzo, uitându-se frenetic în jur în timp ce pașii Selenei începeau să se apropie. Apoi și-a fixat ochii pe cabinetele din baie și m-a împins spre ele. "Ascunde-te", a spus el, atât de încet încât abia îl puteam auzi și îi vedeam doar buzele mișcându-se.
Am vrut să rămân la vedere și să stau cu Enzo, dar știam că are dreptate. Dacă Selena l-ar fi găsit aici cu mine, nu se știa exact ce ar fi făcut; dar dacă ar fi crezut că s-a rătăcit aici de unul singur, poate că nu ar fi fost atât de dură cu el. Enzo a închis ușa cabinei de baie în timp ce eu m-am urcat pe toaletă pentru a-mi ascunde picioarele, cu doar câteva momente înainte ca Selena să apară în ușă. Din fericire, l-am simțit pe lupul meu retrăgându-se ca și cum s-ar fi speriat de prezența Selenei, ascunzându-mi astfel mirosul. Știam că nu va fi capabilă să-mi simtă mirosul la fel de profund ca Enzo, dar tot mi-era teamă că îmi va simți mirosul doar un pic.
"Iubitule? Ce faci aici?", a întrebat ea suspicioasă, aruncând o privire în jur. Abia o puteam vedea prin crăpătura ușii de la cabină, în fața căreia stătea Enzo." Și de ce ți-ai scos deghizarea?"
"Scuze", a spus Enzo. "A trebuit să merg la baie. Cred că m-am simțit confortabil fiind singur și deghizarea a dispărut." Selena a tăcut pentru o clipă; nu părea să-l creadă, dar cumva știam că nu contează. Pentru că, în clipa următoare, s-a aruncat brusc în față și i-a apucat un pumn de cămașă, luându-l prin surprindere și făcându-l să se clatine în față.
"Nu-ți amintești nimic", a spus ea, cu vocea ei visătoare și manipulativă. "Ești al meu. Ai înțeles?"
Enzo a tăcut. Mi-am simțit inima sărindu-mi în gât când i-am văzut înfățișarea începând să se schimbe prin crăpătura ușii de la cabină; ea îl amețea.
Asta a fost tot timpul. Și, deși voiam să sar afară și să mă bag în calea ei, nu puteam fi sigură dacă Luke îi pusese deja o blestemăție și nu voiam să risc ca ea să deschidă brusc un portal și să plece cu Enzo. Așa că, în schimb, am tăcut cu mâna strânsă pe gură și am privit cu ochii mari.
"Spune-mi că sunt singura ta fată", a mârâit ea.
"Ești... Ești singura mea fată." Vocea lui Enzo părea plată, monotonă. Îl prinsese din nou în mrejele ei, iar înainte să pot face ceva, era prea târziu. Cu un zâmbet, Selena l-a apucat pe Enzo de încheietura mâinii și l-a scos afară din vestiare.
O groapă mi-a crescut în stomac când mi-am dat seama unde se duceau: în pădure.
Trebuia să-i urmăresc și să-i împiedic să plece înainte de a fi prea târziu. Nu-l puteam pierde pe Enzo din nou.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Lupi mannariVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...