~Nina~
Știam că Enzo nu voia să continue, acum că părea să înțeleagă posibilitatea a ceea ce urma să se întâmple. Dar nu a spus nimic. În schimb, am stins focul în liniște și ne-am început călătoria spre conacul regelui Alfa.
Cumva, sărutul meu cu Enzo a făcut pădurea puțin mai ușoară. Se pare că faptul că Enzo și-a amintit trecutul și a ieșit din vraja Selenei a făcut ca vraja ei asupra pădurii să fie puțin mai slăbită, ca și cum o parte din puterea ei ar fi fost extrasă din manipularea lui Enzo. Am sperat că a luat-o cu garda jos, dar mă îngrijora și faptul că a alertat-o și mai mult de prezența noastră și că asta o va enerva.
Noi șase am început să mergem spre conacul Regelui Alfa. Acum că pădurea era puțin mai luminoasă, Luke a reușit să se orienteze din nou. Luke și Enzo mergeau în fruntea grupului, ca ghizi ai noștri. Am rămas aproape de Enzo, fără să-i dau drumul la mâna lui caldă nici măcar pentru o clipă, și am rămas vigilentă în caz că Selena sau vrăjitoarea apăreau brusc.
Știam că erau acolo, pe undeva. Știam cu toții. Exista doar o șansă foarte mică ca Selena să ne aștepte potențial la conac, dar eram sigur că ar fi continuat să vâneze prin pădure după noi, în loc să aștepte pur și simplu acolo. Și nu exista absolut nicio șansă ca Selena să fi renunțat la căutările ei. Cu Enzo în libertate și, în sfârșit, liber de vraja ei, era prea deșteaptă să-l lase să plece, pentru că știa că asta ar fi însemnat doar că el ni s-ar fi alăturat și ar fi lucrat pentru a o doborî. Dacă voia să reușească în orice plan sinistru pe care îl avea, avea nevoie de control deplin asupra tuturor celor pe care putea pune mâna - iar noi eram oamenii pe care pur și simplu nu-i putea controla, pentru că aveam o putere imensă ca grup de prieteni care au fost uniți de o legătură de nezdruncinat.
Când am decis pentru prima dată să ne numim haită, nu am văzut-o mai mult decât un mod simbolic. Pe măsură ce trecea timpul, însă, începeam să realizez că era mult mai mult decât atât.
Ceva s-a schimbat atunci când Enzo l-a declarat pe Matt Beta al său și când ne-am hotărât asupra numelui haitei noastre. A făcut ca totul să pară definitiv, ca și cum ar fi fost stabilit în piatră. Cumva, am crezut că a avut un fel de efect fizic asupra noastră. Poate era doar în mintea mea, dar chiar simțeam că avem cu toții o legătură mai puternică. Acum, că l-am recuperat și pe Enzo, acea legătură părea și mai puternică.
Cumva, cred că acea legătură ne proteja de Selena. Nu cred că ne proteja în întregime, dar puteam spune că îi slăbea puterea asupra noastră. Chiar dacă a slăbit-o doar puțin, orice ar fi ajutat în acest moment. Nu voiam ca cineva să moară în seara asta, iar dacă o puteam supune pe Selena într-un mod care să o împiedice să-și folosească magia pe altcineva, atunci poate aș putea-o opri complet. Poate, dacă o capturam și o duceam la Regele Alfa, el ar fi știut ce să facă cu ea. Speram doar că controlul ei asupra lui nu era atât de puternic încât să nu mă creadă deloc.
„Deci..." Enzo a spus încet, rupând tăcerea în timp ce mergeam și privind în jos la mine, mâna lui încă ținând-o pe a mea. „Poți deschide portaluri? Dar lupul tău..."
Am dat din cap și mi-am mușcat buza pentru o clipă. „Cred că pot. Am încercat mai devreme, și a funcționat cumva. Dar lupul meu este încă latent, așa că nu știu în totalitate cum este posibil."
Dintr-o dată, Luke a intervenit. „Este așa cum am ți-am spus mai devreme", a spus el. „Ești mai puternică decât crezi. La urma urmei, ești fiica Regelui Alfa, ceea ce înseamnă că ai mai multe abilități decât vârcolacul obișnuit. Și, din cauza legăturii tale gemene cu Selena, o parte din magia ei se poate scurge prin tine."
Mi s-au mărit ochii. Deși îmi dădusem seama că uciderea Selenei mă va ucide și pe mine, nu mă gândisem că abilitățile ei magice ar putea ajunge la mine. Nu știam de ce nu m-am gândit la asta, dar avea sens acum că mă gândeam la asta.
„Deci asta înseamnă că aș putea avea o șansă împotriva Selenei?" Am întrebat liniștită. În timp ce vorbeam, am simțit cum mâna lui Enzo se încorda în jurul mâinii mele, iar când m-am uitat în sus, maxilarul lui se strângea și se desfăcea iar și iar. Știam că nu-i plăcea gândul că mă voi confrunta cu Selena, dar nu aveam altă cale de a ocoli situația. Era o posibilitate foarte probabilă, iar eu știam că aș fi singura persoană care ar putea să o doboare dacă ar fi nevoie.
Luke s-a oprit brusc și s-a întors încet să se uite la mine. Părea la fel de îngrijorat ca Enzo, dar știam, de asemenea, că înțelegea de unde vin.
„Poate", a spus el, cu o voce sumbră. "Nu ai cum să știi sigur. Ea are un avantaj pentru că are lupul ei, iar al tău este latent."
Am tăcut, dar am dat totuși din cap. În timp ce ne mișcam din nou, mâna lui Enzo nu se despărțea de a mea și nu făcea decât să-și strângă strânsoarea. Fără lupul meu, chiar dacă el nu apăruse încă, eram mult mai slabă decât Selena. Înainte, când îl aveam pe lupul meu, puteam spune cât de puternică eram chiar fără ca ea să apară pe deplin. Dar acum, existența ei nu era decât o pâlpâire. Prezența lui Enzo și dragostea lui pentru mine mă ajutau, dar nu suficient. Trebuia să găsesc o cale de a sparge acest blestem dacă voiam ca lupul meu să iasă la iveală. Dar voi reuși să o fac la timp, înainte de a fi nevoită să mă lupt cu Selena?
Cumva, am reușit să mai mergem o bună bucată de vreme fără niciun incident. De fapt, în cele din urmă am ajuns la marginea pădurii. În fața noastră, pe un drum larg de pietriș, se afla conacul masiv al Regelui Alfa.
De îndată ce am ajuns la marginea pădurii, negura întunecată a luat sfârșit. Luna plină ilumina conacul atât de tare încât aproape părea ziuă, ceea ce era atât o binecuvântare, cât și un blestem; bineînțeles, era minunat să nu ne mai pierdem în întuneric, dar era și mai greu să intrăm în conac fără să fim văzuți.
„Acolo este ușa laterală", a spus Enzo, arătând spre partea laterală a conacului. Era un șir de garduri vii care duceau până la un mic set de scări, iar după aceea era o ușă mică din lemn. Am fost puțin surprins că nu era niciun paznic acolo, dar, până la urmă, era intrarea unui servitor. Speram doar să nu ne aștepte niciun gardian în interiorul ușii - sau pe oricine altcineva, de altfel. Dacă reușeam să intrăm, să-l luăm pe Richard și să ieșim, totul s-ar fi putut termina repede.
Conacul era întunecat. Nu puteam vedea nicio lumină aprinsă, ceea ce era un semn bun; însemna că probabil toată lumea dormea.
Ori asta, ori Selena ne aștepta înăuntru în întuneric.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Hombres LoboVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...