Capitolul 211 - Recunoașterea

169 11 0
                                    

~Nina~

Când m-am întâlnit cu Enzo în parc, am crezut pentru o clipă, în timp ce se uita la mine cu o expresie ciudată pe față, că ar putea începe să își amintească de mine.

Dar nu a făcut-o. Cel puțin, nu încă.

Văzându-l cum se apropie de Selena și o ia în brațe, mi-a venit să plâng, dar am reușit să mă îndepărtez și să mă stăpânesc. Aveam încredere că mirosul meu îl va face pe Enzo să vină la mine în cele din urmă, atâta timp cât îi dădeam timp. Între timp, aveam antidotul de amestecat.

Infirmeria, care fusese ultimul loc în care îmi doream să fiu după moartea lui Tiffany, se transformase cumva în refugiul meu în ultimele săptămâni. Era amuzant să mă gândesc la faptul că stagiul meu acolo fusese o pură coincidență și că aș fi vrut să aleg un alt stagiu; acum, nu-mi puteam imagina să fac altceva.

La începutul semestrului, alesesem chirurgia ca fiind cariera mea preferată. Cu toate acestea, după tot ce s-a întâmplat de atunci, acum știam ce vreau cu adevărat să fac.

Am vrut să calc pe urmele lui Tiffany. Am vrut să continui moștenirea ei de a avea grijă de Mountainview. Îmi plăcea să ajut elevii bolnavi și răniți și îmi plăcea să fiu medicul echipei de hochei. Gândul că îmi voi petrece anii aici, în acest birou, mă făcea să zâmbesc și îmi imaginam că și Tiffany îmi zâmbea. Și am presupus că, într-un fel, ea îmi zâmbea din poza ei de pe perete. Poate că voi înrăma mai multe fotografii și le voi agăța pentru a-mi aminti de ea, iar atunci când studenții mă vor întreba peste ani cine este, le voi putea spune că a fost cel mai curajos și mai inteligent medic pe care l-am cunoscut vreodată. A fost o eroină până în măduva oaselor și nu aș fi uitat-o niciodată.

Acum că știam rețeta antidotului, era doar o chestiune de a amesteca suficient pentru a-l distribui. Chiar dacă îmi va lua mult timp să prepar suficient pentru toți cei care aveau nevoie de el, măcar era ceva care să mă țină ocupată și să nu mă mai gândesc la Enzo.

M-am apucat mai întâi de preparat compușii pentru antidot. Apoi, foarte atent, am început procesul. A fost un proces îndelungat care a necesitat multă așteptare, dar nu m-a deranjat. Înainte să-mi dau seama, am terminat chiar și primul lot de antidot. Culoarea sa albastră, strălucitoare, era un semn sigur că îl făcusem cum trebuie și, după ce am îmbuteliat flacoanele de antidot, m-am apucat de amestecat următorul lot.

Eram aproape la jumătatea celui de-al doilea lot când am simțit brusc că cineva mă urmărește. Nu numai asta, dar un miros specific, dulce mi-a umplut simțurile.

Am înghețat, iar capul mi s-a ridicat o clipă mai târziu când o singură posibilitate mi-a trecut prin minte: Enzo.

El era aici.

A trebuit să-mi stăpânesc entuziasmul, pentru că nu voiam să se sperie din nou de insistențele mele. Dar am fost sigură că era curios când l-am văzut holbându-se la antidot prin fereastră și, zâmbind, i-am făcut semn să intre.

"Deranjez?", a spus el, aproape rușinat, în timp ce împingea ușa.

Am scuturat din cap. "Nu, nu deranjezi. Vrei să intri?"

Enzo s-a oprit în pragul ușii pentru o clipă. Părea că se gândește la asta, dar părea și nesigur. Apoi, cu o ultimă privire peste umăr, a intrat în sfârșit și a lăsat ușa să se închidă în urma lui.

"Ce e chestia asta?", a întrebat el, apropiindu-se de masă. A luat una dintre fiolele cu antidotul finit și a ținut-o la lumină, inspectând-o cu curiozitate. Îmi dădeam seama că îl recunoscuse cumva, dar vraja pe care Selena o pusese asupra lui trebuie să-l fi făcut să uite și antidotul.

"Este un antidot", i-am răspuns. "Pentru oamenii care au fost transformați în pungași."

Enzo a făcut ochii mari. Era încă ciudat să interacționez cu el în această deghizare pe care o purta, dar mă obișnuisem oarecum cu noua lui față. Cu toate acestea, știam, de asemenea, că probabil va reveni la înfățișarea sa normală după ce își va aminti totul. Înainte, când avea scurte momente în care își amintea lucruri, aspectul său părea să se schimbe ușor. Chiar și acum, fața lui părea să se miște puțin, iar unul dintre ochii lui revenise la culoarea sa obișnuită de maro moale.

"Cum ai făcut asta?" a întrebat el. "Nu am mai auzit de așa ceva. Ar putea fi revoluționar."

Am scuturat din cap, înăbușindu-mi un zâmbet, și am arătat spre poza lui Tiffany de pe perete. "Nu am făcut-o eu", i-am răspuns. "Ea a făcut-o. Tiffany. Ea e cea care a venit cu ideea."

Enzo s-a holbat la fotografie și, în timp ce o făcea, am jurat că fața lui a început să se schimbe puțin mai mult, recunoscând fără îndoială chipul lui Tiffany. Mirosul lui a devenit și el un pic mai puternic, și m-a făcut să mă întreb cât de mult din mirosul meu putea simți. Mi-a urmărit mirosul până aici?

"Cum o chema?", a întrebat el.

"Tiffany." Enzo a dat încet din cap. Aproape că părea să mestece această informație în mintea lui, să o digere. Apoi s-a uitat înapoi la mâna lui, unde încă mai ținea flaconul cu antidotul, și și-a încruntat fruntea. Mi s-a accelerat inima când și-a ridicat ochii pentru a-i întâlni pe ai mei.

"Îmi amintesc chestia asta, cumva", a spus el. "Nu pot explica, dar... simt că le-am folosit pentru a salva școala."

Am simțit că inima îmi va ieși din piept. Ochii mi s-au umplut de lacrimi și am dat viguros din cap, încercând din răsputeri să le îndepărtez. 

"Am făcut-o", i-am răspuns. Am vrut atât de mult să alerg la el și să-l îmbrățișez strâns, dar știam că trebuie să am răbdare. Era doar o chestiune de minute acum până când va începe să-și amintească mai multe; eram sigură de asta. "M-ai ajutat."

"Te-am ajutat?" Fruntea lui Enzo s-a încruntat și mai mult. A înghițit în timp ce punea ușor flaconul jos, apoi s-a uitat la dulapul cu provizii care ascundea ușa către tuneluri. Puteam să văd că și el recunoștea acea ușă, în timp ce se uita la ea. Poate, dacă îi arătam ce se afla în spatele acelei uși, și-ar fi amintit și asta. Speram doar că acele tuneluri, chiar și doar intrarea, nu erau atât de traumatizante încât să împiedice progresul pe care îl făcea.

În liniște, în timp ce Enzo continua să se uite neclintit la ușa dulapului cu provizii, mi-am dat jos mănușile chirurgicale de plastic și m-am îndreptat spre ușă. El părea să mă urmeze instinctiv, ceea ce mi-a făcut inima să se umfle.

Apoi, am deschis ușa pentru a-i arăta intrarea ruptă a tunelului care se afla înăuntru.

Enzo a scos un oftat ușor din gât. A trecut pe lângă mine și s-a uitat în tunelurile întunecate, iar în acele momente de tăcere, i-am putut vedea corpul transformându-se în tipul înalt și musculos pe care ajunsesem să îl iubesc. Știam că el a recunoscut acele tuneluri, iar asta m-a făcut să plâng.

Cumva, prin puterea destinului, mirosul meu a fost suficient pentru a-l conduce pe Enzo înapoi la mine. Și acum, trebuia doar să-l ajut să-și amintească restul.

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum