~Nina~
Enzo și cu mine l-am urmat pe bătrân, Frank, în restaurant.
Aveam puțin timp, dar Frank avea dreptate; ne aștepta o călătorie importantă și nu ne puteam atinge obiectivele doar cu cafea și cartofi prăjiți. Niciunul dintre noi nu mai mâncase de mai bine de o zi și eram amândoi înfometați.
Frank a deschis ușa vechiului restaurant retro, făcând clopoțelul să lovească geamul și să sune tare. Acest restaurant semăna foarte mult cu cel la care lucram eu; erau niște cabine acoperite cu vinil în vitrină, împreună cu o tejghea lungă, emailată, tapetată cu scaune. Totul părea să aibă o nuanță de albastru ciel sau alb crem - chiar și uniforma chelneriței. Era, în esență, quintessența restaurantului nord-american.
În afară de faptul că oamenii de aici erau toți vârcolaci sau vreo altă formă de ocultism, nici nu mi se părea că am pus piciorul în afara orașului Mountainview.
Fără să o aștepte pe chelneriță, Frank ne-a condus la o cabină din colț și s-a așezat pe scaun cu un mormăit, de parcă oasele lui bătrâne se simțeau încorsetate doar de procesul de a sta jos. Enzo și cu mine ne-am așezat vizavi de el.
Câteva clipe mai târziu, chelnerița - care purta o rochie albastră cu șorț alb, aproape la fel ca cea pe care o purtam și eu la restaurantul din Mountainview - a venit la noi și ne-a turnat cafea neagră aburindă în trei căni groase, fără să scoată un cuvânt. A așezat pe tejghea o ulcică cu smântână. Nu se găsea zahăr nicăieri.
„Bună, Frank", a spus chelnerița cu un mic oftat. „O zi bună pentru condus."
„Da." Ca de obicei, Frank era un om cu puține cuvinte. Am început repede să-mi dau seama că poate așa vorbea el cu orice și că nu era doar din cauză că eu și Enzo eram străini.
Chelnerița și-a întors încet capul spre mine și Enzo și ne-a privit pe amândoi în sus și în jos în mod deliberat. Mesteca o gumă și își plescăia buzele cu ea în timp ce se uita la noi.
„Cine sunteți voi?"
„Uh..." Am început, simțindu-mă mic sub privirea chelneriței. Enzo, însă, a intervenit în locul meu.
„Suntem doar în trecere", a spus el. Aproape că părea să adopte aceeași cadență pe care o aveau oamenii aceia. M-a făcut să-mi dau seama că Enzo chiar era din locul ăsta, la urma urmei, și poate că felul în care vorbea în Mountainview nu era natural în felul lui obișnuit de a vorbi. Am presupus că traiul într-un loc timp de mai mulți ani putea face asta cuiva.
„Hm." Chelnerița a dat încet din cap, apoi și-a scos carnețelul pentru a ne lua comenzile. Nu-mi plăcea să recunosc, dar apreciam faptul că acești oameni nu puneau prea multe întrebări.
Era un mister pentru mine dacă pur și simplu nu le păsa sau chiar nu voiau să se implice în treburile străinilor. Poate că era o combinație între amândouă...
„Trei burgeri", a spus brusc Frank. „Extra brânză."
„Mhm. Cartofi prăjiți?", a întrebat chelnerița.
„Da. Mulțumesc, Louise."
„Mhm."
Chelnerița a plecat fără alt cuvânt, lăsându-ne pe Enzo, Frank și pe mine singuri la cabina noastră. A fost o tăcere lungă și stânjenitoare; nu știam ce să spun în acest moment, pentru că, după scurta noastră conversație - dacă o puteam numi așa în camionetă, aflasem că Frank nu era genul vorbăreț.
Cu toate acestea, pur și simplu nu-mi puteam stăpâni curiozitatea. Uitându-mă discret la ceilalți clienți ai restaurantului, mi-am dat seama că toți aveau un aspect asemănător. Toți bărbații erau îmbrăcați în haine de lucru zdrențuite, iar femeile nu erau îmbrăcate prea diferit.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Hombres LoboVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...