Capitolul 230 - Prea târziu

165 13 6
                                    


~Nina~

„Nu te voi lăsa să pleci de lângă mine", a șoptit Enzo. Vocea lui era un mârâit scăzut, iar ochii îi străluceau într-un roșu și mai aprins în timp ce vorbea. Știam că vorbește serios și, după faptul că aproape am fost prinși de ceea ce părea a fi un gardian, poate că avea dreptate. Poate că era mai bine să rămânem împreună în cazul în care se întâmpla ceva rău.

Îmi făceam griji că, odată ce l-am salvat pe Richard, Selena va deveni și mai agitată când va afla și fie își va întări apărarea astfel încât să nu-l putem salva pe Regele Alfa, fie va veni după noi și ne va opri înainte să ne putem întoarce.

Oricum, nu mai conta. Ceea ce Luke a spus în continuare nu a făcut decât să întărească asta.

„Tot locul acesta este învăluit în magie", a șoptit el, părând sever în timp ce se uita la mine. „Chiar dacă reușești să-l faci pe Regele Alfa să te recunoască, ghearele Selenei sunt probabil deja înfipte prea adânc. Ar fi nevoie de zile, poate chiar săptămâni, pentru a rupe vraja pe care o are asupra lui; a avut ani de zile pentru a-și perfecționa tacticile asupra lui și, chiar dacă este tatăl tău biologic, nu ai puterea legăturii de pereche predestinată pe care o ai cu Enzo. E prea riscant, și trebuie să ne concentrăm mai întâi să plecăm de aici cu Richard. Ne putem întoarce după ce el este în siguranță."

Am dat din cap. Deși mă durea să trebuiască să mă întorc cu posibilitatea ca Selena să ne poată chiar ucidă tatăl între timp, Luke și Enzo aveau dreptate. Mă simțeam ca un idiot pentru că luasem în considerare posibilitatea de a mă descurca singur într-o astfel de misiune și nu voiam să îi las singuri pe Luke și Enzo dacă Selena apărea. Deja mă hotărâsem că eu trebuia să fiu cea care o va opri pe Selena și nu aș fi putut trăi cu mine însămi dacă le făcea ceva în timp ce eu încercam să mă ocup de Regele Alfa.

„Bine", am șoptit, simțindu-mă puțin stânjenită. „Să mergem."

L-am luat din nou de mână pe Enzo în timp ce Luke a deschis ușa în liniște și s-a uitat în ambele părți, învârtindu-și capul în stânga și în dreapta pentru a se asigura că drumul era liber înainte să se strecoare afară. Enzo și cu mine l-am urmat, iar noi trei ne-am continuat călătoria prin conacul întunecat, asemănător unui labirint.

Am mers în tăcere pe vârfuri pe mai multe coridoare întortocheate înainte de a ajunge în cele din urmă la un set îngust de scări care păreau să nu fi fost folosite aproape deloc. Erau situate la capătul unui coridor la fel de îngust, care nici măcar nu era suficient de lat pentru a putea merge unul lângă celălalt, așa că a trebuit să mergem în șir indian. Chiar și așa, totuși, am continuat să îl țin de mână pe Enzo. Mă ținea strâns de mână, de parcă se aștepta să fiu smulsă de lângă el în orice moment.

În timp ce mergeam, mi-am dorit ca reîntâlnirea noastră să fi fost mai emoționantă. Mi-am dorit să fi avut mai mult timp să fim unul cu celălalt. Mi-aș fi dorit să fim în siguranță înapoi în căminele noastre, fără amenințarea Selenei de a veni după noi. Dar, cel puțin, mă bucuram să-l am pe Enzo înapoi; și mă bucuram și mai mult să știu că Selena nu-l mai putea manipula după asta.

Și dacă mă prefăceam că nu exista posibilitatea ca eu și Selena să murim în seara asta, îmi puteam imagina că totul era în regulă.

Dar nu era.

Încet, noi trei ne-am făcut drum pe scări. Treptele scârțâiau, iar noi toți trebuia să mergem cu o grijă minuțioasă pentru a nu face prea mult zgomot. Mie și lui Luke ne era ușor să urcăm scările fără să le facem să scârțâie prea tare, dar Enzo era mare și greu din cauza tuturor mușchilor din corpul lui, și de câteva ori a trebuit să ne oprim și să ne strâmbăm, sperând că nimeni nu aude scârțâitul.

Din fericire, nimeni nu a venit niciodată.

În cele din urmă, am ajuns în vârful treptelor după ce ni s-a părut o eternitate și am ieșit într-un alt coridor, mai larg. Înăuntru era un balcon care dădea spre primul etaj de sub noi, ceea ce ne-a permis să vedem puțin mai bine împrejurimile. Am putut vedea că erau doi gardieni care stăteau în holul de jos, cu fața spre ușa din față. Vorbeau cu voce scăzută și, în mod clar, nu le acordau prea multă atenție, ceea ce ne-a permis să ne strecurăm în liniște, fără ca ei să ne observe prezența.

Odată ce am ieșit din raza vizuală a gardienilor, Enzo ne-a arătat în tăcere un alt hol lung. Acesta era căptușit cu ferestre mari de o parte și de alta, care aveau desene curbe gravate în sticlă, făcând ca lumina lunii pline să proiecteze modele pe podea. Noi trei ne-am croit repede drum pe hol, având grijă să nu fim văzuți prin ferestrele mari, în caz că se uita cineva, și apoi am ajuns la un punct în care holul se bifurca în două direcții.

„Cred că dormitorul lui este pe aici", a șoptit Enzo, cu vocea atât de joasă încât nu părea decât o ușoară rafală de vânt. A arătat spre dreapta, unde coridorul mergea drept înainte până ajungea într-o fundătură cu o nișă mare care conținea o statuie de marmură, iar eu și Luke l-am urmat în tăcere. Pe măsură ce mergeam pe coridor, pe fiecare parte erau câteva uși mari, grele, din lemn. Enzo s-a oprit la fiecare dintre ele, mestecându-și buza nervos; în mod clar, nu știa exact care cameră îi aparținea tatălui său. Dar când am ajuns la ultima ușă din hol, mi-am dat seama că îl simțea pe tatăl său înăuntru și părea mult mai încrezător acum.

Enzo s-a uitat la mine și la Luke. Amândoi am dat din cap, apoi l-am privit cum a întors încet clanța și a deschis ușa.

În interiorul camerei mari, cu tavanul înalt, arcuit și patul cu baldachin, un foc mic strălucea în șemineu. Se părea că focul nu mai fusese îngrijit de ceva vreme și se apropia de a nu mai fi decât scrum. Patul, care era făcut din ceea ce părea a fi lemn de mahon, cu desene ornamentate în spirală sculptate în cei patru stâlpi înalți, avea o draperie grea deasupra care cobora și acoperea patul.

Cineva dormea în acel pat, dar niciunul dintre noi nu putea vedea încă cine era.

Încet, Enzo a înaintat și a întins mâna spre perdeaua de pe pat. Luke și cu mine stăteam lângă ușă, ținându-ne respirația cu ochii mari în timp ce îl priveam pe Enzo cum trage încet perdeaua. Mi s-a părut că a trecut o eternitate și tot timpul am simțit că Selena va veni în spatele meu în orice moment și mă va apuca de gât.

Dintr-o dată, fața lui s-a luminat de recunoaștere. S-a întors să se uite la Luke și la mine și a dat din cap, apoi a băgat mâna în pat să-l trezească pe tatăl lui. M-am apropiat încet să văd, dar când am făcut-o, fața mi-a căzut și inima mi s-a scufundat în adâncul stomacului. Un oftat mi-a scăpat din gât. Mâinile lui Enzo au început să tremure violent, iar el s-a împiedicat înapoi, punându-și o mână peste gură în timp ce ochii i se lărgeau.

Richard trăia; îl puteam auzi respirând ușor, dar nu era o formă de respirație solidă și constantă. Era ceea ce am învățat la facultatea de medicină să fie cunoscut sub numele de „șuieratul morții"; atunci când plămânii unei persoane încep să se umple cu lichid cu puțin timp înainte de moarte.

M-am aplecat mai aproape pentru a vedea mai bine, iar când am făcut-o, temerile mele au fost doar confirmate.

Fața lui Richard era slabă și palidă. Ochii îi erau pe jumătate deschiși, dar erau încețoșați și păreau făcuți din sticlă. Corpul său era atât de subțire încât puteam să-i văd claviculele ieșind chiar și prin cămașă.

Tatăl lui Enzo era în pragul morții și nu mai putea fi oprit acum. Mai avea o oră, poate două, de trăit.

Acesta era motivul pentru care Selena nu venise după noi: știa deja că misiunea noastră de salvare va eșua.

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum