~Nina~
Prietenii mei nu erau încă aici și se părea că blestemul pe care Luke îl pusese asupra Selenei începuse deja să dispară. Puteam să văd ușoarele scântei care se formau pe vârfurile degetelor ei în timp ce încerca din nou să deschidă un portal, și știam că își va atinge scopul în orice moment.
Poate că eram nebună și nesăbuită, dar nu o puteam lăsa să plece cu Enzo. Nu puteam să-l pierd din nou. Nu-mi păsa dacă Selena mă rănea sau dacă vraja ei era atât de puternică în mintea lui Enzo, încât acesta credea că sunt nebună. Tot ce știam era că trebuia să o opresc până când prietenii mei veneau să mă ajute.
Fără să mă mai gândesc, am ieșit din spatele copacului.
Enzo m-a văzut primul. Ochii lui s-au mărit cu un amestec de surpriză și confuzie în timp ce eu alergam prin luminiș.
Apoi, Selena m-a văzut, dar doar cu o clipă înainte să mă ciocnesc de ea, trântindu-o la pământ cu toată forța pe care o aveam în corp.
Împreună, Selena și cu mine ne-am luptat pe podeaua pădurii pentru câteva momente. Ea a răcnit și a strigat obscenități în timp ce încerca să mă zgârie cu unghiile, dar eu i-am prins repede încheieturile cât de tare am putut și i le-am smuls înapoi, prinzându-le de pământ și făcând-o să țipe de durere. M-am așezat deasupra ei și am ținut-o imobilizată acolo, cu ochii mei sălbatici de hotărâre.
"Târfo!" a mârâit Selena. "Enzo! Ajută-mă! Dă-o jos!"
"Nu, Enzo!" Am strigat, întorcându-mi capul spre el pentru a-l privi în ochi în speranța că mă va recunoaște și va rupe din nou vraja ei. "Nu o asculta!"
Enzo avea încă ochii mari. Ne privea pe amândouă cu confuzie, ochii lui dând înainte și înapoi între noi două. Puteam să-mi dau seama că vraja Selenei se săpase și mai adânc în mintea lui de data asta și părea că nici măcar nu mai știa unde se află. Indiferent cât de tare îl imploram cu privirea, el se uita la mine doar cu o expresie confuză pe față.
"Iubitule!" a insistat Selena. "Ajutor!"
În cele din urmă, Enzo a năvălit spre noi. Am crezut pentru cel mai scurt moment că m-a recunoscut și că avea de gând să mă ajute din nou... Dar m-am înșelat foarte, foarte mult în această presupunere.
"Dă-te jos de pe ea", a spus el, ochii lui începând să strălucească roșii de furie în timp ce se înălța deasupra mea. ismțeam deja că lacrimile încep să-mi curgă în ochi.
"Enzo," am implorat, "sunt eu. Nina. Trebuie să treci de vraja ei. Selena este..."
Înainte să pot termina, Enzo m-a apucat brusc de partea din spate a cămășii și m-a smuls de pe Selena. M-a aruncat la pământ, fără să-i pese că m-ar fi putut răni, și apoi a ajutat-o pe Selena să se ridice.
"Ești bine?", a întrebat-o el, ochii lui căutându-i fața cu îngrijorare, în timp ce mâinile lui îi frecau ușor încheieturile unde o ținusem eu.
M-am târât în picioare, cu fața plină de pământ și lacrimi. "Enzo, te rog..." am început, întinzându-mă spre el, dar el mi-a îndepărtat mâna cu o palmă și s-a uitat la mine cu ochii aceia roșii, furioși și strălucitori. Între timp, Selena doar zâmbea în spatele lui în timp ce el se uita la mine, dar fața ei a revenit rapid la un plâns răstit când el s-a uitat înapoi la ea.
"Iubitule, nu știu cine este târfa asta nebună, dar vreau să merg acasă", a plâns Selena, aruncându-și brațele în jurul lui.
Am vrut să ripostez. Am vrut să-i îndepărtez unul de celălalt, dar Enzo nu făcea decât să mă privească furios peste umărul ei, ochii arzându-i cu o urgență teritorială. Știam că, dacă aș fi încercat să mă bag între ei acum, nu ar fi făcut decât să se înfurie și mai tare, iar Selena și-ar fi văzut de drumul ei.
Tot ce puteam face în schimb era să-l implor, cu ochii și cu cuvintele.
"Enzo", am murmurat, scuturându-mi capul în timp ce vederea mi se întuneca de lacrimi și inima mi se scufunda în piept, "nu-ți amintești de mine? Nu vezi că te păcălește?"
Dar Enzo nu a răspuns.
"Să mergem, Selena", a spus el, cu ochii lui furioși fixați pe mine. "Hai să scăpăm de ea."
Un plâns mi s-a prins în gât. Nu mi-am putut opri genunchii să mi se îndoaie sub mine și am căzut la pământ, săpându-mi mâinile și genunchii în pământ în timp ce un alt plâns îmi scăpa din gură.
Am auzit sunetul inconfundabil al unui portal deschizându-se în fața mea și mi-am ridicat capul. Blestemul lui Luke își pierduse complet efectul, iar Selena reușise să deschidă un portal. Dar știam că nu mai era nimic de făcut acum; Enzo mă ura. Selena își înfipsese ghearele atât de adânc în mintea lui, încât nici măcar nu-și mai amintea de mine decât ca o sosie malefică a celei pe care o credea partenera lui predestinată.
Acum, mai mult ca oricând, îmi doream ca lupul meu să fie aici pentru a-i dovedi că se înșeală; dar cu Selena chiar în fața mea, lupul meu nu voia să iasă la iveală și nici măcar nu eram sigur dacă mai putea ieși. "Te rog... Enzo..." Am implorat printre hohote. Lacrimile din ochii mei erau atât de groase încât mi-au întunecat complet vederea, transformându-i pe Selena și Enzo în nimic altceva decât două pete de formă vag umană.
Dar apoi, am auzit sunetul frunzelor scârțâind sub picioare, iar fața Selenei a apărut brusc. M-a apucat de față cu mâna, înfingându-și unghiile în obrajii și gâtul meu, și s-a încruntat la mine cu ochii care ardeau de ură.
"Nu vezi că nici măcar nu te cunoaște?" a mârâit ea, bucăți din scuipatul ei zburându-mi în față. "Nici măcar nu ai fi prima lui alegere dacă te-ar cunoaște. Aș putea să te omor, să știi. Să scutesc pe toată lumea de probleme."
"Atunci, omoară-mă", i-am răspuns. "Dacă ai de gând să mi-l iei, atunci omoară-mă."
Selena și-a aruncat capul pe spate și a râs, eliberându-și strânsoarea de pe fața mea cu o ultimă împingere care a fost suficient de puternică pentru a mă trimite înapoi în fund.
"Să te omor ar fi prea multă bunătate, cred", a spus ea.
Chiar atunci, am auzit zgomotul unor picioare care băteau prin pădure și voci care strigau.
Dar Selena a auzit și ea.
"Haide, iubitule", a spus ea, năpustindu-se asupra portalului și luându-l de mână pe Enzo. Mi-a aruncat o ultimă privire peste umăr, rânjetul de pe față fiind de netăgăduit. "Să mergem."
Și apoi... Au dispărut.
Un strigăt mi-a scăpat pe gât. Prietenii mei au venit la doar câteva fracțiuni de secundă după ce portalul s-a închis. Dacă ar fi fost acolo cu doar câteva clipe înainte... Dar acum nu mai conta. Totul se terminase. Selena câștigase.
"Unde s-au dus?" a spus Matt, uitându-se frenetic în jur, în timp ce Lori și Jessica au căzut în genunchi lângă mine, legănându-mă în brațe în timp ce eu plângeam incontrolabil.
Eu nu puteam decât să dau din cap. Niciun cuvânt nu-mi ieșeau printre hohote.
"Au plecat", a spus Jessica, cu vocea scăzută. Am încuviințat din cap. Jessica m-a tras mai aproape, înfășurându-și brațele în jurul meu și trăgându-mă în poala ei, în timp ce Lori îmi freca spatele.
Dar nici măcar nu simțeam nimic din toate astea. Eram complet amorțită, ca și cum aș fi fost un observator exterior care se uita în jos la scenă.
Și când m-am văzut împrăștiată pe pământ, cu prietenii mei strânși în jurul meu, cu fața plină de pământ și lacrimi, un singur cuvânt mi-a ieșit din gură. "Enzo."
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
WerewolfVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...