~Nina~
În cele din urmă, am fost de acord să merg pe tărâmul vârcolacilor cu prietenii mei.
Dar trebuia să ne pregătim mai întâi și trebuia să ne grăbim. Timpul se scurgea; nu se știa ce făcuse Selena până acum. Dacă vraja ei asupra lui Enzo era deja atât de puternică, atunci nu puteam decât să-mi imaginez cât de puternică ar fi putut fi în această perioadă scurtă de timp. Nu numai asta, dar dacă îl avea și pe Regele Alfa în mâna ei, lucrurile puteau să se ducă foarte repede de râpă. De asemenea, nu puteam să nu mă întreb dacă Richard, tatăl lui Enzo, era și el ținut prizonier.
Pentru moment, însă, trebuia să îl luăm pe Enzo de lângă ea. Odată ce îl aveam pe Enzo înapoi și reușeam să trecem din nou de vraja Selenei, atunci ne putea ajuta să-l salvăm pe Richard și pe Regele Alfa.
Noi cinci am fugit repede acasă pentru a aduna niște provizii. Cerul se întuneca repede și era doar o chestiune de timp până când era prea întuneric ca să mai putem traversa pădurea pentru a găsi conacul Regelui Alfa. Niciunul dintre noi nu mai fusese vreodată acolo; doar Luke știa vag unde se află. Restul dintre noi eram inutili când venea vorba să navigăm prin acel loc.
În timp ce Matt a fugit înapoi în dormitorul său pentru a-și face bagajul, Lori, Jessica și cu mine am fugit în propriul nostru dormitor. Noi trei am intrat într-o frenezie, umplând dormitorul cu sunete de împachetări panicate și țipete; fără îndoială că vecinii noștri ne urau în acele momente. Am împachetat ușor, cu doar un schimb de haine, un cuțit de vânătoare și câteva batoane de cereale în cazul în care ne lua mai mult timp decât ne așteptam. Speram să intrăm și să ieșim de acolo până la sfârșitul zilei următoare, cel mult, dar nu știam exact cât timp ne va lua. Pentru tot ce știam, Selena ne-ar fi prins și nu am fi ajuns niciodată acasă.
Mi-am dat seama de asta în timp ce-mi închideam rucsacul. Dacă Selena ne prindea, atunci îmi puneam toți prietenii în pericol.
Am înghețat, cu rucsacul încă în mână, în timp ce îngrijorarea mă copleșea. Palmele au început să-mi transpire și inima a început să mi se grăbească, iar eu mi-am ridicat încet privirea spre prietenii mei, care se certau în prezent dacă să aducă arme sau nu.
"Nina, rezolvă asta pentru noi", a spus Jessica, întorcându-se cu fața la mine. "Cred că ar trebui să aducem asta." Ea a ridicat o lanternă mare, grea, cu liliac, pe care o cumpărasem în primul nostru an de locuit în cămin. O țineam în hol, ca și cum cineva ar fi intrat în dormitor în toiul nopții și ne-ar fi ucis. Atunci, când Jessica a cumpărat-o, am crezut că este o idee prostească, dar acum știam că a fost o decizie inteligentă.
"Lori crede că ar trebui să aducem un cuțit de bucătărie."
În timp ce mă uitam înainte și înapoi între cele două, totuși, decizia nu a făcut decât să-mi înrădăcineze anxietatea. Nu voiam ca prietenii mei să fie nevoiți să se apere așa. Poate că nu ar fi trebuit să-i las să vină până la urmă.
"Ești bine?" a întrebat Lori, observând cum îmi tremurau mâinile. "Ce s-a întâmplat?"
Am înghițit și m-am îndreptat, punându-mi rucsacul pe spate. "Eu... nu vreau să fii nevoită să aduci nici unul", am răspuns, cu vocea tremurându-mi. "Simt că vă pun pe toți în pericol. Poate că ar trebui să meargă singură."
Ochii lui Lori s-au îngustat. "Să nu îndrăznești să spui asta, Nina Harper", a mârâit ea. "Noi suntem prietenele tale. Și venim cu tine, fie că-ți place sau nu."
"În plus", a intervenit Jessica, "salvându-i pe Enzo, pe tatăl său și pe Regele Alfa, ne va ajuta să-i oprim pe Crescenți. Chiar acum, asta este extrem de important. Și vei avea nevoie de tot ajutorul pe care îl poți obține dacă vrei să reușești."
Lori și Jessica aveau dreptate, nu l-aș fi putut salva nici măcar pe Enzo de una singură, darămite pe Richard și pe Regele Alfa. Puterea stă în număr, iar eu aveam nevoie de cât mai multă putere împotriva Selenei.
Am dat din cap. Chiar dacă aveam un nod în gât și o groapă de groază îmi creștea în stomac, știam că trebuie să îmi las prietenii să vină cu mine.
"Adu lanterna", am spus.
După ce am terminat de împachetat, ceea ce a luat doar zece minute cel mult, ne-am întâlnit cu Luke și Matt în quad.
"Haide", a spus Matt nerăbdător, uitându-se în sus la clădirea care conținea biroul decanului. "Portalul este pe cale să se deschidă. Nu avem nevoie de nimeni care să ne forțeze să intrăm."
În ultimele câteva săptămâni, în afară de noaptea dansului, atât în campus, cât și în oraș fusese instituită o interdicție strictă de intrare. Decanul i-a avut inițial pe Fullmooni pentru aplicarea acesteia, dar atunci când Fullmoonii au plecat, ea a angajat câțiva studenți să acționeze practic ca supraveghetori. Nu a funcționat cu adevărat, iar oamenii încă mai ieșeau după lăsarea întunericului, dar decanul era sigur că ne va opri dacă va afla ce facem. Avea prea multă încredere în Fullmooni și era prea mândră pentru a-și lăsa proprii studenți să se pună în pericol pentru că Fullmoonii nu erau de ajutor.
Noi cinci am pornit din nou spre pădure și, în momentul în care am ajuns la marginea liniei de copaci, a sunat alarma de stingere. Din fericire, acum nu mai eram la vedere.
Luke ne-a condus înapoi la luminișul de unde au plecat Enzo și Selena. În timp ce mergeam, ne-a explicat că portalurile pot lăsa uneori reziduuri, care ar putea facilita deschiderea unui alt portal. Și, dacă foloseam reziduurile de la portalul anterior pentru a deschide unul nou, existau șanse mari să ieșim în același loc în care ieșiseră Enzo și Selena, ceea ce ar fi însemnat că am fi fost mult mai aproape de ei doi.
În cele din urmă, ne-am oprit în centrul luminișului. Luna plină răsărea încet deasupra noastră, iar cerul se întuneca rapid.
Luke a ieșit din grup și a respirat adânc. Noi ceilalți ne uitam, strângându-ne mâinile nervoși, cum începea să facă mișcarea circulară cu degetele arătător și mijlociu...
Am așteptat cu respirația tăiată, rugându-mă ca portalul să se deschidă. Dacă Selena tocmai deschisese unul, atunci cu siguranță Luke putea deschide și el unul. Cu siguranță plecase atât de grăbită încât nu s-ar fi gândit să ne blesteme în vreun fel.
Dar am așteptat, și nu s-a întâmplat nimic. Indiferent de câte ori își mișca Luke mâna în acea mișcare circulară, șoptindu-și răsuflarea, nu se întâmpla nimic.
"Rahat", a spus el liniștit, lăsându-și brațele la o parte. "E prea deșteaptă."
Ochii mei s-au mărit și am luat-o razna până la Luke. "Ce s-a întâmplat?" Am întrebat. "De ce nu funcționează?"
Luke a scuturat din cap și a ridicat din umeri în același timp. "Eu nu sunt sigur exact. Ea trebuie să fi știut că vin. La naiba." M-am holbat la Luke cu ochii mari, neîncrezători.
"Încearcă din nou", i-am ordonat în timp ce simțeam cum furia începe să bubuie în mine. Dar Luke doar a scuturat din cap încă o dată.
"Nu o să meargă", a spus el. "Poate că putem încerca din nou mâine. Blestemul va dispărea destul de repede."
Tot ce am putut să fac a fost să înghit nervoasă, în timp ce prietenii mei se uitau la mine cu fețe șocate, pline de scuze. Nu puteam aștepta până mâine... Enzo avea nevoie de noi acum. Ceva în mine știa cumva că dacă nu ajungeam la el până diseară, magia Selenei ar fi devenit prea puternică și i-am fi pierdut pe Enzo, pe Richard și pe Regele Alfa.
Mă simțeam complet pierdută și fără speranță.
Încă o dată, Selena a pus un obstacol în calea noastră.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
WerewolfVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...