~Nina~
„Bună, Nina", a spus Luna. Purta numai alb. Chiar și părul, genele și sprâncenele ei erau de un alb pur, iar pielea ei era palidă ca o fantomă.
Singurul pic de culoare erau ochii ei roșii, care mă priveau cu dispreț. Dar în timp ce ochii ei mă priveau cu răceală, pe fața ei era un zâmbet. Mă simțeam de parcă mă uitam la fața cuiva care nu dorea altceva decât să mă omoare.
„M-Mamă!" a strigat Selena, sărind în picioare. S-a repezit la Luna, plângând și văicărindu-se de faptul că acum era un om. Dar Luna doar a făcut o grimasă și, spre surprinderea mea, a împins-o pe Selena. Cu forța împingerii Lunii, Selena a căzut cu spatele pe micile scări care duceau la tron, unde Regele Alfa încă stătea cu o expresie albă pe față.
Selena se prăbuși pe podea și continuă să plângă liniștită, ghemuită în poziție fetală. Cu un oftat agitat, Luna și-a ridicat fusta și a coborât încet treptele, apoi și-a pus pantoful pe capul Selenei și l-a frecat în tâmpla Selenei. „Ești patetică", a mârâit Luna. „Nu pot să cred că te-ai lăsat transformată într-un om murdar. Ești inutilă și n-ar fi trebuit niciodată să-ți încredințez această sarcină."
„M-mamă, îmi pare rău!" se văită Selena, zgâriind cu mâinile fusta Lunei și implorând. „Te rog să mă faci la loc! Promit că mă voi descurca mai bine de data asta!" Luna doar și-a dat ochii peste cap și a călcat-o pe Selena. Enzo și cu mine am început să ne îndepărtăm, dar Luna ne-a urmărit. Ea a ridicat mâna și a pocnit din degete, iar eu am auzit ușile sălii tronului trântindu-se în spatele nostru. Am auzit sunetul unui zăvor mare și greu care pocnea în loc din cealaltă parte; eram închiși aici cu ea.
„Cine ești tu?" I-am spus. „Ce dorești?"
Luna s-a oprit, holbându-se la mine pentru o clipă. Aveam senzația că mă evaluează în timp ce mă privea de sus în jos, ca pe un animal scos la licitație. „Chiar ești fiica tatălui tău", a spus ea, dându-și ochii peste cap încă o dată. „Prostia trebuie să fie în familie."
S-a întors apoi la tron. Enzo și cu mine ne-am uitat unul la celălalt și am ajuns la concluzia că amândoi trebuie să fugim. Am ridicat mâna pentru a deschide un portal, sperând să o fac înainte ca Luna să se întoarcă, dar fără să se uite la mine, ea a părut să știe ce fac și a pocnit din degete din nou. În acea clipă, am simțit o altă forță invizibilă care m-a împins la pământ. Era chiar mai puternică decât vraja pe care Selena o lansase mai devreme, iar genunchii mei și ai lui Enzo au cedat sub noi. Mă simțeam de parcă nici nu mai puteam respira. Luna s-a apropiat de Regele Alfa, care încă stătea și privea în gol în față. Am vrut să-l implor să-și vină în fire, dar nu am putut. Forța invizibilă cântărea greu pe gâtul meu și îmi trebuia toată puterea doar ca să trag aer în piept. Tot ce am putut face a fost să privesc cum Luna s-a oprit lângă el și i-a mângâiat părul, aproape ca și cum ar fi fost un animal de companie, în timp ce ne privea pe toți trei de pe podea.
„Tu ar fi trebuit să fii cea mai deșteaptă, cea mai puternică", a spus Luna, uitându-se în josul nasului la mine. Din acest unghi, părea enormă și chiar mai terifiantă. „Și presupun că ești. Dar ești prea obsedată de acei oameni murdari, iar asta va fi căderea ta."
Mi-am încruntat fruntea. Despre ce vorbea? Ce a vrut să spună când a spus că eu ar trebui să fiu cea mai deșteaptă și mai puternică? A vrut să spună... Că eu nu trebuia să fiu cea care a fost furată? Că trebuia să fie Selena, și că eu trebuia să rămân în urmă și să fiu marioneta ei?
Dar chiar și așa, tot nu puteam să pun niciuna dintre aceste întrebări. Presiunea asupra corpului meu era prea mare. Mă simțeam ca și cum m-aș fi scufundat prin podea, în pământ. A început să mă ardă, de asemenea, chiar mai mult decât arsura pe care am simțit-o mai devreme, când antidotul își urma cursul în corpul Selenei. Am început să mă zvârcolesc în agonie, la fel și Selena, doar de la durerea mea. Enzo a început să se zvârcolească și să mârâie și el lângă mine; i-am simțit degetele atingându-le pe ale mele, iar eu m-am agățat de ele. Arsura a devenit și mai intensă. Un țipăt înăbușit mi-a scăpat din gât când am simțit că trupul meu se va întoarce pe dos și se va dizolva în cenușă. Mi-am strâns ochii, simțind cum lacrimile încep să-mi curgă imediat pe obraji.
„Dacă ai realiza că am grijă doar de binele speciei noastre, atunci te-aș lăsa în viață", a spus Luna, părând incredibil de nonșalantă pentru cineva care tortura trei oameni. Și-a ridicat vocea pentru a vorbi peste țipetele Selenei, de parcă țipetele ei nu ar fi fost altceva decât un ceainic fluierând. „Dar acum, a trebuit să-mi dau seama și eu de ceva. Și ceea ce am realizat este că familia ta uitată de Dumnezeu nu va face decât să stea în calea planurilor mele. Nu pot accepta asta."
„Despre ce vorbești?" Am gemut, reușind cumva să vorbesc prin durere, chiar dacă simțeam că vomit cărbuni încinși. „C-Ce planuri?"
Luna a râs. Când a făcut-o, a sunat ușor și aerisit, ca o briză de vară. Nu suna deloc ca râsul unui răufăcător; dar când m-am uitat la ea, ochii ei roșii erau încă reci și lipsiți de emoții. Lângă ea, Regele Alfa părea și mai dezorientat. Cât va mai dura până când va avea aceeași soartă ca Richard?
„Sigur nu vorbești serios?" Luna râse. „Nu-ți poți da seama deja? Vreau să curăț lumea de creaturile murdare care ne-au distrus specia!"
Ochii mi s-au lărgit în timp ce un alt val de durere m-a cuprins. Am scos un alt țipăt involuntar; urma să mor din cauza acestei dureri. Eram sigură de asta. Nu puteam scăpa de ea. Luna era prea puternică și, oricât de mult aș fi încercat, nu mă puteam ridica sau opri durerea. Tot ce puteam face era să închid ochii și să-l strâng de mână pe Enzo în timp ce așteptam ca moartea să ne ia pe toți. Dar apoi... tăcere. Durerea a dispărut, iar țipetele noastre au fost înlocuite de vântul care sufla prin copaci și de greierii care ciripeau în noapte.
Am deschis încet ochii și m-am trezit întinsă în centrul luminișului din pădure; același luminiș prin care am plecat data trecută. Lângă mine, Enzo a gemut și s-a așezat. M-am așezat lângă el, durerea mea simțindu-se acum ca o amintire îndepărtată, și mi-am încruntat fruntea în timp ce ne priveam neîncrezători unul pe celălalt.
„Suntem... Suntem morți?" Am șoptit.
Enzo a scuturat din cap și s-a uitat la mâinile lui. „Nu", a răspuns el, privind în sus spre cer. „Suntem acasă."
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Hombres LoboVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...