Capitolul 253 - Răscumpărarea

197 14 7
                                    

~Nina~

Fără un cuvânt, Selena a scos un sunet hmph și a plecat pe hol. Enzo a oftat ușor și s-a dus să o urmeze, dar am întins brațul să-l opresc și am scuturat din cap. „E în regulă", am spus, privind-o cum dispare după un colț. „Luke o să aibă grijă de ea. În plus, unde s-ar putea duce?" 

Enzo s-a relaxat un pic și a dat din cap în semn de înțelegere. „Cred că ai dreptate", a răspuns el. „Îmi fac doar griji că va încerca să facă vreo cascadorie și ne va da peste cap pe toți."

„Nu o va face."  L-am luat de mână pe Enzo și am început să merg cu el pe hol. „E neputincioasă. Știe că Luna nu vrea să aibă nimic de-a face cu ea. Noi suntem singura ei șansă de supraviețuire în acest moment, pentru că în curând Luna ar putea veni să ne ucidă pe amândouă." 

Enzo a înghețat la auzul cuvintelor mele, mâna lui strângându-se în jurul meu. Când mi-am ridicat privirea spre el, ochii lui căprui erau mari și pe față i se citea îngrijorarea. Știam că era extrem de îngrijorat de Luna și de ceea ce ar fi făcut dacă m-ar fi găsit; și nu puteam nega faptul că și eu eram îngrijorată. Dar, în acest moment, trebuia să facem tot posibilul să avem o perspectivă pozitivă. În mintea mea, aceasta era singura modalitate reală de a ne pregăti să luptăm împotriva planului Lunei. 

„Haide," am spus, trăgându-l puțin de mână pe Enzo. „Doar pentru azi, putem să ne prefacem că suntem un cuplu normal? Mi-a fost dor de tine prea mult timp ca să vreau să stau toată ziua și să aștept osânda." 

Enzo a făcut o pauză pentru câteva momente. Ochii lui mi-au cercetat fața, iar maxilarul i s-a strâns și desfăcut. Dar apoi, în cele din urmă, a dat din cap și m-a urmat. L-am condus pe hol și am ieșit înapoi în aerul proaspăt de iarnă.

Soarele ieșise și o briză rece sufla prin campus. În curând, avea să fie Crăciunul. În fiecare an, campusul era decorat cu ghirlande și panglici roșii și verzi pentru a sărbători sfârșitul semestrului, iar eu mă bucuram întotdeauna de spiritul festiv. Indiferent ce s-ar întâmpla, Luna și Crescenții nu ne vor sta în cale. Îi voi opri înainte să se întâmple asta. 

În timp ce Enzo și cu mine traversam campusul, am observat că era încă tăcut. Eram hotărâtă să îl înveselesc și să îl fac să se relaxeze, chiar dacă era doar pentru o zi. 

„Mi-e foame", i-am spus, trăgându-l în direcția orașului. „Hai să mergem la restaurant." 

Se pare că insistența mea a avut efect asupra lui Enzo, pentru că a scos un chicotit scăzut și și-a înfășurat brațul în jurul umerilor mei. 

„Și mie mi-e foame", a spus el, dându-mi o strângere de mână.

Puțin mai târziu, Enzo și cu mine eram așezați la o masă din restaurant. Orașul părea că revine la normal; echipa de hochei făcuse o treabă bună pentru a menține orașul în siguranță, iar multe dintre magazinele și restaurantele care fuseseră închise anterior erau din nou deschise. În timp ce stăteam jos, ne-am uitat la televizorul care era montat sus pe perete și am văzut că se transmiteau știri locale despre epidemia rebelă și se părea că mai multe orașe se împotriveau. Am fost atât de preocupată de tot ce se întâmpla cu Enzo și Selena încât nu am observat la început, dar Luke distribuise de fapt o parte din antidot orașelor din jur.

Au distribuit și mai mult în timpul în care eu și Enzo am fost plecați, iar la știri apăreau deja imagini cu oameni transformați din nou în oameni și reuniți cu familiile lor. Lucrurile arătau mai bine pe insula noastră. Speram doar ca Luna și Crescenții să nu strice totul înainte să avem timp să ne regrupăm complet. Dar cel puțin, dacă vor ataca din nou, vom fi pregătiți.

„Încă nu înțeleg pe deplin de ce ești atât de dispusă să o ierți pe Selena", a spus Enzo, luându-și cartofii prăjiți în timp ce vorbea. „Cred că tu știi ceva ce eu nu știu, dar totuși..." 

Am scuturat din cap. „Nu o iert. Îi dau o șansă să se reabiliteze. Avem nevoie de ajutorul ei, iar asta e singura modalitate de a o face... Acum, te rog, putem vorbi despre ceva normal măcar o dată? M-am săturat să-mi fac griji doar pentru toate astea. Vreau doar să mă simt bine, doar pentru câteva ore." 

Enzo a dat din cap și a băgat în gură câțiva cartofi prăjiți. A mestecat încet, gândindu-se, apoi a înghițit. 

„Mi-e dor de hochei", a spus el brusc. Am fost un pic surprinsă de sinceritatea bruscă a lui Enzo, dar faptul că era atât de deschis m-a făcut să zâmbesc. M-am întins peste masă și i-am strâns mâna.

„Poate ar trebui să joci puțin hochei în seara asta", i-am spus. „Și echipei îi e dor de tine. Matt este un căpitan bun, dar le este dor de tine." 

Enzo a făcut o pauză de câteva momente, uitându-se la farfuria lui. Mi s-a părut că aproape puteam să văd cum i se învârteau rotițele în cap, ca și cum se gândea dacă se va putea relaxa suficient încât să joace hochei și să se simtă bine, chiar și numai pentru câteva ore.

„Enzo", i-am spus, ținându-l încă de mână. Mi-am înmuiat privirea, dar am ținut-o fixată pe a lui. „Știu că ești îngrijorat, dar o să rezolvăm totul. Așa cum a spus Selena, Luna are ceea ce își dorește acum. Uită-te la știri!" Am făcut un gest către televizor. „Chiar și antidotul nostru le permite oamenilor să se schimbe la loc, și se pare că Crescenții sunt pe fugă." 

„Dar asta nu înseamnă că avem mult timp înainte ca lucrurile să se înrăutățească din nou", a răspuns Enzo liniștit, ridicându-și în sfârșit privirea din farfurie pentru a o întâlni pe a mea. „Din câte știm, i-ar putea trimite pe Crescenți să atace în seara asta. Tu ești singurul lucru real care o împiedică să-și atingă scopurile. Tu și antidotul tău. Fără tine, nu ar exista antidotul, așa că primul lucru pe care ar vrea să-l facă ar fi să te elimine. Ar trebui să fugim; putem să cumpărăm bilete de avion, să plecăm cât mai departe posibil, să o ducem într-o vânătoare de gâște sălbatice..." 

Mi s-au mărit ochii. M-am așezat drept, scuturându-mi viguros capul. „Nu vom fugi", am spus. „Nu vom fugi. Eu nu plec." Enzo s-a mai holbat o vreme la mine, cu ochii lui căprui fixați neclintit pe ai mei.

Știam că era supărat, dar aveam nevoie să mă asculte. „Îți amintești cum ai spus că trebuie să am încredere în tine când eram în conacul Regelui Alfa?" L-am întrebat. Enzo a dat din cap. „Ei bine, am nevoie să ai încredere în mine acum. Ne putem lupta cu Crescenții. Suntem pregătiți și avem aliați peste tot. Dacă oamenii de pe insulă vor auzi vestea că orașul nostru a fost atacat din nou - orașul care i-a salvat cu antidotul - vor lupta alături de noi. Numărul Crescenților scade. Iar cu abilitățile mele... cred că ne va ajuta foarte mult." 

Pentru mult timp, Enzo doar s-a uitat la mine. Am putut vedea o întreagă gamă de emoții trecând prin ochii lui, făcând ca fața lui să se înmoaie și să se întărească de mai multe ori, înainte de a se înmuia din nou. A dat din cap, ținându-mă încă de mână. „Bine", a spus el. „Am încredere în tine. Și cred că voi juca puțin hochei în seara asta."

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum