Capitoul 251 - O nouă viață

169 11 4
                                    

~Nina~

În dimineața următoare, după ce mi-am petrecut noaptea în apartamentul lui Enzo, m-am trezit plină de un nou sentiment de viață. În ciuda lipsei de somn, am sărit surprinzător din pat înainte ca alarma mea să sune. Enzo m-a găsit puțin mai târziu în bucătărie, pregătind cafeaua și micul dejun.

„Te-ai trezit deja?" a întrebat Enzo, frecându-și ochii somnoros. „Și îmbrăcată?"

Am dat din cap și am zâmbit în timp ce am așezat două bucăți de pâine prăjită pe o farfurie și am început să întind unt pe ele. „Mă duc la ore", am spus.

Enzo și-a ridicat sprâncenele. Știam că este surprins că vreau să mă întorc la cursuri atât de repede și și-a exprimat imediat îngrijorarea.

„Ești sigură că nu vrei să te odihnești mai întâi?", a întrebat el. „Totul a fost atât de agitat. Sunt sigur că decanul și profesorii tăi vor înțelege dacă trebuie să mai lipsești câteva zile."

Am scuturat vehement din cap. „Nope. Mă duc la ore. Vreau doar să mă simt din nou ca o persoană normală și am lipsit deja prea mult de la ore semestrul acesta."

Enzo s-a holbat la mine pentru o vreme, dar nu a spus nimic. În schimb, în cele din urmă a părut să renunțe și a venit să își toarne o ceașcă de cafea. Și-a înfășurat brațele în jurul meu și mi-a sărutat creștetul capului când a trecut, apoi a furat o îmbucătură din pâinea mea prăjită cu un zâmbet obraznic înainte de a-și turna cafeaua. M-a făcut să zâmbesc; dacă m-aș preface că nu mai trebuie să mă ocup de Luna la un moment dat, și dacă m-aș preface că Crescenții nu plănuiau să cucerească lumea împreună cu ea, atunci mi-aș putea imagina că eram doar un cuplu obișnuit care se pregătea să își înceapă ziua. Într-o zi, am sperat că vom putea trăi cu acest sentiment de normalitate. Odată ce toate astea se terminau, eram sigur că se putea întâmpla.

„Ei bine, doar să nu te epuizezi", a spus Enzo în cele din urmă. „Te conduc eu la ore."

Așa cum a promis, Enzo m-a condus la ore. L-am sărutat adânc și pasional înainte să intru, ignorând privirile dezgustate ale celorlalți elevi față de manifestarea noastră publică și evidentă de afecțiune, m-am așezat și am început să învăț.

Chiar dacă trecuseră doar câteva zile de când fusesem la ore, mi se părea că a trecut o eternitate. Presupun că era parțial din cauză că nu fusesem capabilă să fiu foarte atentă de când Enzo plecase, dar acum că era în siguranță acasă, prietenii mei erau în siguranță, iar Selena nu mai era aici să mă intimideze, am simțit că mă pot concentra în sfârșit asupra studiilor mele.

Cu toate acestea, în clasă nu mai era prezentă și Selena. Matt și Luke au decis să o țină în infirmerie și fac cu schimbul pentru a fii cu ochii pe ea, și chiar dacă ea a avut o multime de confort, acces la alimente, și a fost capabilă de a utiliza vestiarele pentru duș și să se schimbe, încă îmi părea rău știind că ea a fost în esență ostaticul nostru.

Selena era un om acum - cel puțin pentru moment. Plănuiam să-mi folosesc abilitatea de revendicare pentru a o aduce la normal în cele din urmă, dacă ajungea să lucreze la ea însăși și dovedea că nu va mai provoca probleme, dar pentru moment era destul de inofensivă. Desigur, tot va trebui să stăm cu ochii pe ea în cazul în care încerca să facă ceva, dar nu mai avea abilități speciale. Ea nu a fost nici o amenințare reală pentru noi, și am fost, de asemenea, destul de sigur că cuvintele mele din noaptea precedentă a lovit-o un pic, așa că nu cred că avea de gând să sară pe oportunitatea de a lucra cu Luna; nu că Luna i-ar fi dat ocazia, oricum. Selena era clar inutilă pentru Luna și nu valora nimic mai mult decât mizerie acum că era om.

În plus, știam că Selena încă mai avea niște informații pe care ni le putea oferi. Trebuia doar să le scoatem din ea, iar eu simțeam că singura modalitate de a face asta era să-i arătăm că suntem de partea ei.

Așa că, atunci când m-am dus la prietenii mei și le-am spus planul meu, toți au fost șocați. „Ce ai de gând să faci?" m-a întrebat Jessica.

„Cred că va ajuta situația", i-am răspuns. „Știu că i-a plăcut să fie studentă aici; nu a putut niciodată să experimenteze o facultate adevărată. Și dacă o putem face fericită și îi putem arăta că nu suntem dușmanul, poate își va reveni și ne va ajuta."

Prietenii mei au tăcut. Când mi-am ridicat privirea spre Enzo, acesta era sprijinit de peretele din fața infirmeriei și se uita în gol la mine. Selena era înăuntru și nu auzea nimic din ce se spunea; de fapt, nici nu se uita la noi. Încă zăcea leneșă pe patul din infirmerie, cu fața la perete și cu spatele la noi. Din ceea ce au spus Luke și Matt, ea abia se mișcase din acea poziție de când am pus-o acolo prima dată.

În cele din urmă, după ce l-am privit cu ochi rugători timp de câteva clipe lungi, Enzo a scos un oftat. „Are dreptate", a spus el. „Nu are rost să o ținem închisă și să o facem să ne urască și mai mult. S-ar putea dovedi a fi un aliat important dacă îi arătăm că vrem să ne revanșăm."

Un mic oftat de ușurare mi-a șuierat printre buze. Restul prietenilor mei s-au holbat la pământul gânditor înainte de a fi în cele din urmă de acord.

„Bine", a spus Matt. „Cred că nu ar strica. Ar trebui totuși să fim cu ochii pe ea."

Am dat din cap. „O vom lăsa să se înscrie la niște cursuri dacă vrea", am spus.

„Poate că decanul îi va repartiza un cămin. Dacă vom păstra paza subtilă, atunci poate că nu va observa atât de mult și va simți că are ceva libertate."

Cu aprobarea prietenilor mei, am deschis în sfârșit ușa infirmeriei și am pășit înăuntru.

Ei au așteptat afară în timp ce eu m-am apropiat încet de Selena.

„Hei, Selena", i-am spus cu blândețe în timp ce mă apropiam. „Putem vorbi?"

Selena a scos o bufnitură furioasă. „Ce vrei?" a mârâit ea, încă cu spatele la mine.

Mi-am mușcat buza, întrebându-mă cum să formulez lucrurile. Știam că ea ar fi încă teribil de supărată pe mine și exista încă o șansă ca ea să respingă orice formă de reconciliere. La urma urmei, Enzo și cu mine îi luasem abilitățile de vârcolac.

„Vrei să fii din nou studentă aici?" am întrebat.

Selena a tăcut câteva momente. Am crezut că va refuza și să-mi spună să plec, dar după un timp s-a uitat încet peste umăr la mine.

„De ce?", a întrebat ea. Vocea ei a ieșit ca un șuierat.

Am ridicat din umeri. „Știu că ți-a plăcut", am spus. „Toată lumea merită să aibă experiența colegiului, iar tu nu ești un ostatic."

Selena a chicotit. „Nu sunt un ostatic?" a răcnit ea, așezându-se în cele din urmă cu fața la mine. Și-a balansat picioarele peste marginea patului și m-a înfruntat, apăsându-și palmele atât de tare în saltea că mâinile ei au devenit albe în jurul articulațiilor. „M-ai transformat în om, m-ai lipsit de puterea mea, m-ai smuls din casa mea și m-ai ținut închisă aici."

„Să nu uităm toate lucrurile pe care le-ai făcut, Selena", am spus eu liniștită. „Și tu m-ai ținut închisă, îți amintești? I-ai spălat creierul lui Enzo".

Geamăna mea a tăcut. Ochii ei erau îngustați și plini de ură, dar a existat o străfulgerare de altceva care i-a apărut pe față.

Înțelegere.

Nu a spus nimic pentru o lungă perioadă de timp. Am așteptat răbdătoare, nevrând să o forțez să o împing. Și în cele din urmă, a vorbit.

„Mi-a plăcut să fiu studentă aici", a spus ea, uitându-se în gol la podea. „Cred că nu m-ar deranja să fac asta din nou."

Nu m-am putut abține să nu zâmbesc. „Bine", i-am răspuns. „Te pot duce la decan acum, dacă vrei tu. O să te înscriem și o să-ți facem rost de propriul tău cămin."

Selena s-a uitat la mine atunci. Ochii ei nu mai erau atât de duri acum, și pentru un moment, am jurat că am văzut un pic de fericire în spatele lor - o fantomă a unei fete care a fost probabil odată dulce și inocentă. Și deși ochii ei au devenit repede rece din nou, am încercat să păstrez acea imagine inițială în mintea mea.

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum