~Nina~
„Selena."
Selena a zâmbit. „Nu te așteptai să te găsesc, nu?" a întrebat ea cu o voce cântăreață. „Cred că ar fi trebuit să te gândești la asta înainte să te hotărăști să-mi amețești toate gărzile deodată. Frumoasă mișcare, apropo. Trebuie să recunosc că sunt destul de impresionată."
Mi-am îngustat ochii. Am vrut să fac un pas înainte, dar când am făcut-o, mi-am dat seama brusc că o forță invizibilă îmi ținea picioarele lipite de podea. M-am simțit brusc grea, ca și cum corpul meu era plin de cărămizi. Mă durea chiar și să respir.
„Știți, indiferent de ceea ce păreți voi doi, nu sunt o idioată", a spus Selena, verificându-și cu nonșalanță unghiile în timp ce se îndrepta spre noi. Lângă mine, Enzo părea că încearcă să vorbească, dar ceva îi ținea gura închisă. Când Selena i-a auzit mormăielile printre buzele lui închise în timp ce încerca să vorbească, a râs abraziv de el înainte să se întoarcă să se uite la mine.
„Nimeni nu crede că ești o idioată, Selena", am spus eu, încolăcindu-mi mâinile în pumnii de lângă mine. „Dimpotrivă."
Selena a chicotit. „De aceea ai încercat să mă oprești în toate felurile posibile?" a întrebat ea, apoi s-a aplecat mai aproape de mine și și-a coborât vocea. „Apropo, l-am găsit pe prietenul tău de mai devreme. Care era numele lui? Frank? E păcat... Ți-a fost atât de loial, și pentru ce? Tot ce a făcut a fost să țipe și să strige numele soției sale la sfârșit."
Ochii mi s-au mărit. „Ce naiba i-ai făcut?" Am mârâit. Am încercat să mă năpustesc asupra Selenei, dar a fost inutil. Corpul meu era prea greu și nu am făcut decât să cad în față pe mâini și genunchi, de parcă membrele mele erau făcute din tăiței uzi.
„Știi, am plănuit să te las să pleci până la urmă", a spus Selena, îndepărtându-se pentru a se uita la picturile de pe pereți. Apoi s-a uitat peste umăr la mine, în timp ce eu continuam să mă zvârcolesc inconfortabil pe podea. „Cunoști povestea poporului nostru?"
Nu i-am răspuns, dar nu părea să conteze. Lângă mine, Enzo a căzut și el în genunchi. I-am simțit mâna atingându-mi glezna, ca și cum ar fi încercat să ajungă la mine, dar știam că membrele lui erau prea grele ca ale mele. Dar mă puteam mișca suficient... Suficient cât să iau ceva din cizmă și să mi-l strecor în mânecă.
„O să-ți spun", a spus Selena fără să aștepte un răspuns. A întins mâna, urmărind cu degetul a doua pictură, și a oftat. „Strămoșii noștri erau naivi. Au avut încredere în oameni; au crezut că oamenii pot trăi în armonie cu vârcolacii... Dar nu au putut. Oamenii strică totul." A făcut o pauză și s-a îndreptat spre al treilea panou. „După sute de ani de pace, oamenii au devenit prea încrezuți pentru binele lor. Ego-ul lor a crescut. Au decis că vor toată puterea și că vârcolacii sunt doar o amenințare pentru ei. Deci, l-au ucis pe regele nostru. Alfa-ul nostru. Dar ceea ce nu știau era că Alfa avea o parteneră, iar ea era însărcinată."
Selena s-a îndepărtat de tablou și s-a îndreptat spre mine. S-a ghemuit, cu un zâmbet bolnav pe față, și a întins mâna să-mi șteargă o bucată de păr de pe față. Mă simțeam atât de greu încât nici măcar nu puteam să mă dau la o parte; puteam doar să stau întinsă și să mă holbez la ea. „Unii dintre oameni au aflat despre Luna însărcinată", a spus Selena, întunecându-și fața. Mâna ei a zăbovit pe părul meu și i-am simțit degetele încolăcindu-l strâns. „Oamenii aveau vrăjitoare, iar acele vrăjitoare au pus un blestem puternic asupra Lunei. Ea era însărcinată cu gemeni, dar când au ieșit, doar unul era în viață. Celălalt fusese strangulat de cordonul ombilical al geamănului viu. Dar nu s-a terminat aici: al doilea geamăn a murit la scurt timp după aceea, tot prin asfixiere. Nimeni nu a știut de ce; s-a întâmplat pur și simplu sub ochii lor, ca și cum o mână invizibilă ar fi sufocat bebelușul până la moarte. Așa că, desigur, a început lanțul. Niciun geamăn născut din sămânța lui Alfa nu poate trăi cu celălalt... Dar niciunul nu poate trăi fără. E cam incomod."
Ochii mi s-au mărit. Premoniția... Era un blestem. Tot timpul, a fost un blestem. Dar blestemele puteau fi rupte. „De ce?" Am mormăit, reușind cumva să vorbesc prin greutatea de pe pieptul meu.
Selena a ridicat pur și simplu din umeri. „Eu doar îmi îndeplinesc datoria pe care strămoșii noștri ar fi trebuit să o îndeplinească cu mult timp în urmă", a spus ea. „E timpul să curățăm lumea de acei oameni dezgustători, soră. Dar tu continui să încerci să-mi stai în cale... Știam că o vei face, încă de la început. De când am fost destul de mare să gândesc pentru mine, am simțit că prezența ta mă amenință. În momentul în care te-am văzut în carne și oase, am știut că blestemul trebuie să fie real; dacă nu era real, Crescenții te-ar fi ucis când erai copil, așa cum ar fi trebuit s-o facă."
„N-Nu trebuie să faci asta." M-am smiorcăit. „Nu e nevoie de... violență..." Acest lucru părea să o înfurie pe Selena. S-a ridicat brusc și s-a năpustit asupra lui Enzo, care se îndrepta încet spre mine. S-a ghemuit la nivelul lui și l-a apucat de păr și, în același timp, și-a ridicat mâna liberă ca și cum ar fi fost pe cale să arunce o vrajă.
„Violența este singurul lucru pe care îl știu, soră", a mârâit ea. „Am fost dispusă să mă schimb când l-am descoperit, dar apoi mi l-ai luat. Și poate că acum, dacă îți arăt cum e să ți se ia pentru totdeauna ceva ce iubești, mi te vei alătura. Gândește-te cât de puternice am putea fi împreună."
Selena a făcut o pauză, ochii ei căutând chipul lui Enzo. S-a aplecat și i-a plantat un sărut pe buzele înghețate, ca și cum și-ar fi luat adio. Dar Selena nu a văzut ce era în mâna lui Enzo. Ceva albastru. Știam ce trebuie să fac. Frank avea dreptate; exista o cale de a opri asta fără ca cineva să moară. Încă nu știam dacă va funcționa, dar trebuia să încerc. Am închis ochii și mi-am căutat lupul. Era acolo; eram sigură de asta. Dacă aș putea găsi doar o mică scânteie, o pâlpâire de viață, știam că aș putea obține puterea de a mă mișca...
Acolo era. Era slabă, dar era acolo. Când am deschis ochii, Selena se uita la mine cu un zâmbet.
„Ce?" a întrebat ea, râzând. „Nu vrei să te uiți?" A pocnit din degete și brusc nu am mai putut clipi; dar nu a contat. Mi-am adunat forțele, mulțumită lupului meu, și am scos cuțitul din mânecă. M-am așezat în picioare și l-am ținut la încheietura mâinii. Ochii Selenei s-au mărit când am început să înfig lama în carnea mea. Perle roșii de sânge fierbinte au început să se adune pe pielea mea și, în același timp, încheietura Selenei a început și ea să picure roșu.
Ea a oftat și și-a smuls mâinile, ținându-și încheietura însângerată strâns.
„Ce faci?!", a țipat ea. Am strâns din dinți și am înfipt cuțitul un pic mai adânc.
„O fac eu", am spus.
Facultatea de medicină mă învățase exact ce venă să tai pentru a mă face să sângerez cel mai mult, iar dacă o făceam, aș fi murit în câteva minute. La fel și Selena. Selena a scos un scâncet și s-a năpustit asupra mea, picurând sânge pe podea, dar m-am îndepărtat și am săpat cuțitul puțin mai adânc.
„Dacă îl rănești pe Enzo, o să ne omor pe amândouă", am mârâit. „Până la urmă, niciunul dintre gemeni nu poate trăi fără celălalt."
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
WerewolfVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...