Capitolul 239 - Bunătatea străinilor

127 11 0
                                    

~Nina~

Ochii mi s-au mărit și mai mult pe măsură ce cuvintele bătrânului îmi răsunau în minte. „Nimeni nu trebuie să moară. Te poți lupta cu sora întunecată fără ca cineva să fie rănit."

„Cum... Cum ai..." Am început să mă bâlbâi, dar înainte să-mi iasă ceva coerent din gură, bătrânul a trântit brusc un teanc de bani pe masă și s-a ridicat, aranjându-și pălăria.

„Ah", a spus el, mângâindu-și burta rotunjită. „Bun burger".

Enzo mi-a aruncat o privire confuză, dar nu a spus nimic. Nu știam ce să spun; cum îmi citise Frank gândurile în felul ăsta? Trebuie să fi fost o abilitate de vârcolac, dar... era atât de puternică. Am presupus că era un Beta, până la urmă...

Dar ce a vrut să spună când a spus că nimeni nu va trebui să moară? De unde știa el sigur?

Aveam atât de multe întrebări, dar nu aveam timp să le pun. Frank, fără să mai scoată un cuvânt, a ieșit din restaurant, cu Enzo și cu mine pe urmele lui. Enzo m-a mai privit o dată, dar eu doar am scuturat ușor din cap. După aceea, ne-am urcat din nou în mașină și am pornit din nou la drum.

În timp ce Frank conducea, eram încă prea surprinsă ca să mai vorbesc despre asta. Dacă avea cumva dreptate și că o puteam învinge pe Selena fără ca cineva să moară, atunci lucrurile se schimbau radical. Dar cum? Cum ar putea fi oprită fără violență? Era atât de puternică datorită puterilor ei de vrăjitoare în combinație cu abilitățile ei de vârcolac încât nu mă puteam gândi la niciun alt scenariu pentru a o opri fără să implice violența.

Dar dacă Frank avea dreptate când spunea că o pot opri pe Selena fără ca cineva să fie rănit, atunci asta îmi dădea ceva speranță. Și poate că speranța era ceea ce aveam nevoie mai mult decât orice altceva.

Am ajuns în cele din urmă pe o autostradă. Bâzâitul constant al motorului camionului și lipsa curbelor de pe șosea mă făceau să mă relaxez mai ușor și, cu burta plină de mâncare, simțeam că adorm. Chiar și Enzo părea să ațipească când mă uitam la el, iar asta mă făcea să mă simt în siguranță. Nu mi-a fost teamă să-mi pun capul pe umărul lui Enzo și să mă las cuprinsă de somn pentru prima dată în aproape două zile, în timp ce conducea Frank, iar el nu a spus nimic ca să rupă tăcerea. Destul de repede, am căzut într-un somn fără vise, de care aveam mare nevoie după atâta timp petrecut fără o odihnă corespunzătoare.

Cu toate acestea, am fost trezită ceva timp mai târziu de senzația că camionul a oprit pe ceea ce părea a fi pietriș.

Enzo și cu mine ne-am ridicat capul pentru a vedea că Frank oprise pe marginea unui drum. Nu mai eram pe autostradă, ci parcă ne întorseserăm la drumurile de țară, care erau înțesate de păduri, cu pini de-o parte și de alta. Aerul era rece și proaspăt, chiar și în interiorul camionului, iar pe sol se așezase o ceață ușoară. Ceața nu era suficient de groasă pentru a ne întuneca vederea, dar era îndeajuns pentru a crea o atmosferă ciudat de liniștitoare, dar și înfricoșătoare.

„Unde suntem?" am întrebat, ridicându-mă și uitându-mă în jur. Nu vedeam conacul Regelui Alfa nicăieri prin preajmă - nici măcar nu puteam vedea vârfurile turlelor masive care se înălțau deasupra copacilor.

„Îmi pare rău", a spus Frank, punând camionul în parcare. „Până aici sunt dispus să vă duc."

Enzo s-a uitat în jur, apoi s-a uitat la Frank. „Cât de departe suntem?", a întrebat el.

Frank a ridicat din umeri. „Cam o oră de mers pe jos. Nu mă duc mai aproape. Treaba ta nu e treaba mea, iar eu trebuie să ajung acasă înainte să se întunece."

Frank avea dreptate. Când m-am uitat la ceasul de pe bordul camionului, era deja după-amiază târziu. Având în vedere faptul că ne întorsesem în tărâmul vârcolacilor înainte de prânz, fusese o zi lungă de călătorie. Și, acum că iarna era peste noi, soarele avea să apună în curând. Gândul de a merge din nou prin pădure pe întuneric mă înspăimânta prea tare ca să vreau să mă gândesc la asta, iar eu voiam doar să ajung la conacul Regelui Alfa înainte să se întâmple asta.

„Mulțumesc, Frank", am spus, reușind un zâmbet slab. „Chiar apreciem ajutorul tău."

„Da."

Enzo și-a băgat mâna în buzunar și și-a scos portofelul, apoi a scotocit prin el după niște bani și i-a întins teancul lui Frank. „Poftim", a spus el. „Pentru benzină și mâncare."

Frank a chicotit din nou, ca și cum niște pocnitori de fier ar fi trecut peste niște cărbuni de fier. „Păstrează-ți banii", a spus el, clătinând din cap. „Doar..." Apoi a făcut o pauză și pentru prima dată am văzut cum ochii galbeni ai bătrânului se stingeau. Nu erau galbeni până la urmă; erau cafenie. Și, pentru prima dată, fața lui părea obosită și tristă. „Doar... fă-o", a spus el încet. Mâinile lui erau încă pe volan, iar încheieturile îi erau albe de la cât de tare îl strângea.

Nu a fost nevoie să întreb ce voia să spună Frank. Voia să o oprim pe Selena și pe acea „Luna". Era clar că oameni ca Frank sufereau din cauza lucrurilor pe care le făceau ele.

Am dat din cap și m-am întins să strâng mâna înnodată a bătrânului. În timp ce o făceam, ochii lui căprui s-au întâlnit cu ai mei și am jurat că am văzut o fantomă a unui zâmbet străfulgerându-i pe buzele subțiri.

„Vom încerca să facem tot ce putem", i-am spus.

După aceea, Enzo și cu mine am coborât din camion. Eu încă mai aveam rucsacul de la prima mea excursie în tărâmul vârcolacilor, așa că ne-am băgat în el apa și gustările și ne-am luat rămas bun de la bătrân înainte de a porni la drum.

În timp ce mergeam, Enzo și cu mine nu ne-am dat drumul la mână nici măcar o dată. Aproape că păream amândoi convinși că, dacă ne lăsăm pentru o secundă, ne vom pierde din nou unul pe celălalt. Și niciunul dintre noi nu voia ca asta să se întâmple.

Speram doar că Frank avea dreptate. Nu voiam să-l las pe Enzo în urmă... și dacă aș putea găsi o cale să împiedic asta, oprind-o în același timp pe Selena, aș găsi ceva.

Dar încă nu știam cine era această „Luna".

„Deci... Ce ți-a spus mai devreme, în restaurant?" Enzo a întrebat brusc în timp ce ne plimbam. „Știu că a spus ceva telepatic."

Mi-am mușcat buza și m-am holbat la drumul pavat de sub picioarele mele în timp ce mergeam. Nu voiam să-i spun lui Enzo adevărul despre ceea ce a spus Frank, pentru că i-ar fi dezvăluit doar că planurile mele inițiale când am venit aici erau să mor cu Selena. Eram îngrijorată că, dacă Enzo află, ne va forța să plecăm. Iar eu trebuia să o opresc pe Selena, într-un fel sau altul.

„Ei bine?" a întrebat Enzo.

„A spus doar că știe că eu sunt prințesa dispărută", am mințit. „Și ne-a urat noroc."

„Oh." Nu puteam să-mi dau seama dacă Enzo mă credea sau nu, dar nu a mai insistat.

„Apropo", am întrebat, "cine este Luna? Nu am mai auzit de ea până acum." Enzo a râs un pic.

„Nu ăsta e numele ei", a răspuns el. „Este un titlu onorific. Este la fel ca o regină."

Mi-am ridicat sprâncenele, meditând puțin la această informație, înainte de a vorbi din nou. „Deci, această Luna... Crezi că ea și Selena lucrează împreună?"

Enzo a ridicat din umeri. „Poate. Sincer, nu am auzit niciodată nimic rău despre Luna, dar, dacă sunt sincer... Cred că am fost crescut într-un mod destul de privilegiat. Nu a trebuit niciodată să-mi fac griji pentru lucruri precum cele descrise de Frank." Am dat din cap. Părea că această Luna - care era în esență și mama mea vitregă, presupun - nu se purta prea bine cu clasele de jos. Dar de ce nu? Care ar fi fost scopul ei în spatele acestui lucru? Și de ce ar permite-o Regele Alfa?

Și apoi, în cele din urmă, mi-am dat seama: Luna trebuie să-l fi manipulat pe Regele Alfa. Era posibil ca ea să fi lucrat cu Selena până la urmă.

Dacă era așa, atunci totul devenea mult mai sinistru.

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum