Capitolul 221 - Curba învățării

144 11 5
                                    

~Nina~

Mă simțeam complet lipsită de speranță. Ce ar fi trebuit să fac? Selena i-a pus un fel de blestem lui Luke ca să-l împiedice să deschidă un portal, ceea ce nu era doar șocant, pentru că nici măcar nu eram sigură de unde știa ea că el va veni, dar nici noi ceilalți nu puteam deschide un portal.

„Vom încerca din nou mâine, Nina", a spus Luke cu blândețe. A întins mâna ca să mă strângă de umăr, dar am dat înapoi. Eram prea supărată ca să mă consoleze, nu pe el, ci pe Selena.

„Trebuie să ajungem la Enzo în seara asta", am insistat, cu vocea tremurându-mi în timp ce ochii începeau să mi se umple de lacrimi. „Te rog. Nu pot explica, dar cred că mâine ar putea fi prea târziu."

Luke a făcut o pauză. Între noi cinci, aerul era tăcut.

„Nina, eu... eu chiar nu pot deschide un portal," a spus Luke liniștit. „Îmi pare rău, dar pur și simplu nu pot. Ea a pus o vrajă pe mine. S-ar putea să fi pus o blestemăție pe întreaga zonă, astfel încât nimeni să nu poată deschide un portal."

„Nina, Enzo va fi bine până dimineață", a spus Jessica, făcând un pas înainte și punându-și mâna pe brațul meu. Când m-am uitat la ea, avea o expresie dureroasă și plină de scuze pe față. Chiar și în întuneric, am putut vedea că erau lacrimi în ochii ei. „E puternic. Va fi bine."

Am scuturat din cap și am scos un râs ironic în timp ce lacrimile începeau să-mi curgă pe obraji.

„Asta tot spui", am mârâit, "dar nu e adevărat. Selena are deja ghearele înfipte destul de adânc. Am văzut cât de ușor l-a făcut pe Enzo să uite totul chiar acum. El... El era practic o persoană complet diferită. Dacă nu ajungem repede la el, ea nu va face decât să-și întărească strânsoarea asupra lui."

Aerul a tăcut din nou în timp ce toți prietenii se uitau la mine. Simțeam că se uită la mine de parcă aș fi fost nebună, iar asta îmi făcea greață. De ce nu înțelegeau că trebuie să rezolvăm asta acum? Enzo era în pericol. Tatăl lui era în pericol. Regele Alfa era în pericol, la fel și întreaga lume dacă nu primeam ajutor împotriva Crescenților. Seara asta era singura noapte care ne mai rămăsese. Selena era prea deșteaptă și vicleană, și ar fi acționat rapid. Chiar dacă nu am fost crescute împreună, eram totuși gemene... Și cumva, știam ce avea de gând să facă în continuare. Era ca un al șaselea simț. M-a făcut să mă întreb dacă de aceea știa că vine Luke; poate că avea același al șaselea simț despre mine.

„Nina, îmi pare rău..." Luke a șoptit.

Mi-am oprit plânsul în gât. M-am uitat în jur frenetic la toți prietenii mei, implorându-i să facă ceva, orice. În adâncul sufletului meu, partea logică din mine știa că niciunul dintre ei nu poate face nimic... Dar partea ilogică din mine era furioasă că nu încercau.

Dintr-o dată, Matt a făcut un pas în față.

„Lăsați-mă să încerc", a spus el, ridicându-și bărbia cu o expresie curajoasă pe față. „ Acum sunt vârcolac. Poate că dacă îmi arăți cum să fac, Luke, pot deschide un portal."

Luke a făcut ochii mari. „Nu este la fel de simplu ca și cum ai învăța pe cineva", a spus el. „Ori ai abilitatea, ori nu o ai. Dar presupun că ai putea avea abilitatea, și poate că e doar latentă."

Matt a dat din cap. „Asta e toată speranța de care am nevoie. Hai să încercăm."

Am simțit cum inima îmi saltă în gât și am făcut un pas înapoi pentru a mă alătura lui Lori și Jessica, în timp ce Matt și Luke se adunau în mijlocul luminișului.

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum