Capitolul 202 - Descoperirea

195 12 1
                                    

~Nina~

Am căutat peste tot prin cabane în speranța că voi găsi vreo pistă despre locul în care se afla Luke, dar din păcate nu am găsit nimic. Se pare că Fullmoonii au curățat fiecare rest, fiecare lucru mic care ar fi indicat că ei chiar au trăit aici, și acum au plecat.

Am sperat doar că Luke era bine. Să sperăm că Myra sau unul dintre ceilalți care nu erau de acord cu Lewis au reușit să-l elibereze. Trebuia să las această speranță să mă țină în viață pentru moment, pentru că aveam multe de făcut.

În timp ce mă întorceam în campus, am decis să mă îndrept spre infirmerie pentru a încerca o ultimă dată să termin antidotul.

Și, în mod neașteptat, prietenii mei erau deja acolo. Când am ajuns, Lori, Jessica și Matt stăteau afară, așteptându-mă.

"Tocmai te căutam", a spus Lori când m-am apropiat. "Unde ai fost?"

"Tocmai am ieșit la cabane", am răspuns în timp ce deschideam ușa. "Se pare că Fullmoonii au plecat deja."

Prietenii mei au făcut ochii mari. "Ce?" A întrebat Matt, vocea lui părând neîncrezătoare. "Serios? Pur și simplu s-au ridicat și au plecat?"

Am dat din cap când am intrat în infirmerie și am aprins luminile. Când le-am explicat ce îmi spusese Myra ultima dată când am vorbit cu ea, prietenii mei erau și mai neîncrezători. Chiar părea că Lewis plănuia cu desăvârșire să preia conducerea ca Alpha al Fulmoonilor și nu se știa exact unde se vor duce.

Dar, pe de altă parte, antidotul era aproape gata.

Matt, Lori și Jessica au privit cu respirația tăiată puțin mai târziu, când am aruncat ultima substanță chimică în soluție. Acesta a fost momentul final - ingredientul secret. Găsisem numele compusului notat pe o bucată de hârtie, îndesată în fundul unuia dintre sertarele lui Tiffany. Nu aveam de unde să știu dacă va funcționa pe baza unui singur bilețel lipicios, dar trebuia să încerc.

Toți patru am tăcut când am aruncat compusul în soluție.

La început a zvâcnit. Mi s-au mărit ochii când soluția a început să devină neagră și am făcut un pas înapoi, temându-mă de ceea ce tocmai amestecasem.

Dar apoi, încet... Soluția s-a transformat într-o nuanță strălucitoare de albastru.

"Sfinte Sisoe", a șoptit Jessica. "Nina... Cred că ai reușit." Nu m-am putut abține. Un țipăt sălbatic și extaziat mi-a ieșit din gură și am sărit în sus și în jos, zâmbind de la o ureche la alta. Prietenii mei mi s-au alăturat, bătând palma și felicitându-mă pentru reușită. Bineînțeles, mai era întrebarea cum o vom testa, dar am fost aproape complet sigură că am reprodus antidotul.

După ce l-am testat, ar fi trebuit doar să producem mai mult, iar apoi l-am fi putut distribui și i-am fi salvat pe toți cei care erau blocați în forma de pungași pentru totdeauna.

Dar acesta nu era singurul lucru la care mă gândeam. În timp ce îmbuteliam antidotul și îl puneam în siguranță pentru testare, zâmbetul mi-a dispărut în cele din urmă. Știam că trebuie să le spun prietenilor mei despre Selena și Enzo; speram doar că mă vor crede și că nu vor da vina pe starea mea de spirit din cauza fumului de la încercarea de a face antidotul.

"Băieți", am spus, întorcându-mă cu fața la ei după ce antidotul a fost ascuns cu grijă într-un dulap, "trebuie să vorbesc cu voi despre ceva. O să credeți că sunt nebună, dar chiar am nevoie să mă ascultați."

Prietenii mei au încruntat sprâncenele. Dar apoi, brusc, Matt a vorbit.

"Dacă este vorba despre noii elevi, cred că știu ce vei spune", a spus el, făcându-ne pe toți să ne întoarcem și să ne uităm la el. A făcut apoi o pauză și și-a limpezit gâtul înainte de a vorbi din nou. "Cred că sunt vârcolaci. Le-am simțit mirosul la dans și sunt destul de sigur că nu sunt oameni."

Am înghițit în sec, simțindu-mă cel puțin oarecum ușurată că unul dintre prietenii mei părea să aibă ceva informații despre ei. Dar asta nu era totul.

"Nu e doar asta", am spus, uitându-mă acum la Lori și Jessica. Cele două prietene ale mele s-au uitat la mine cu priviri complice; știau ce urma să spun în continuare. "Cred că sunt Selena și Enzo deghizați. Și înainte să spuneți că sunt nebună, ascultați-mă: de fiecare dată când mă uit la oricare dintre ei pentru mai mult de câteva momente, jur că își schimbă înfățișarea. Am văzut-o de prea multe ori pentru a fi doar o coincidență. În plus, stau în căminul lui Enzo și azi au mers pe motocicleta lui Enzo. O mulțime de alți studenți au văzut asta, nu doar eu."

Lori și Jessica și-au încruntat amândouă sprâncenele, la fel și Matt. "Dacă Selena și Enzo erau aici deghizați sau ceva de genul ăsta, atunci de ce nu ar fi venit Enzo măcar să vorbească cu noi?" a întrebat Jessica.

Am scuturat din cap. "Cred că i-a făcut ceva lui Enzo pentru a-l face să ne uite pe toți. Dar jur că dacă aș putea rămâne câteva minute singură cu el, l-aș putea face să-și amintească. Chiar aseară, m-am întâlnit cu el și mi-a spus că îi sunt cunoscută. Selena - Sadie ne-a văzut, însă, și a pus capăt interacțiunii noastre. Dar eram sigură că deja începea să își amintească doar vorbind cu mine timp de un minut."

Prietenii mei au rămas cu toții tăcuți. Mi-am simțit inima zburând în timp ce mă uitam la ei, așteptându-mă ca ei să spună că doar am văzut lucruri din nou sau că am nevoie de ajutor.

Dar, spre surprinderea mea, Matt a vorbit brusc din nou. Și ceea ce a spus m-a uimit.

"Te cred", a spus el liniștit în timp ce se uita la podea. "Și eu... și eu am văzut asta. În seara în care au venit la meciul de hochei, m-am uitat în loja VIP și am făcut contact vizual cu tipul cel nou, și chiar am crezut că seamănă cu Enzo pentru o clipă. A fost rapid, dar nu am trecut peste asta. Totuși, nu am vrut să spun nimic, pentru că am crezut că o să credeți că sunt nebun."

Am simțit un sentiment de imensă ușurare la auzul cuvintelor lui Matt. Cel puțin aveam o persoană de partea mea. Acum, trebuia doar să știu că și Lori și Jessica mă cred.

Amândouă au tăcut pentru mult timp. Am așteptat să văd ce au de spus, dar inima mi-a stat în gât tot timpul și eram sigură că nu mă vor crede.

În cele din urmă, Jessica a vorbit.

"Nu știu..." a mormăit ea, scuturându-și capul în timp ce se uita la podea. "Pare o nebunie, dar... Dacă amândoi chiar credeți ce ați văzut, atunci vă cred pe cuvânt." Atunci s-a uitat la Lori, care era încă tăcută. Dar, cu toate acestea, Lori a dat liniștită din cap în semn de aprobare.

"Deci... Mă credeți?" Am șoptit. Toți trei au dat din cap. M-am simțit ca și cum o greutate uriașă mi-ar fi fost luată de pe piept în acel moment și, deși îmi venea să sar în sus și în jos de bucurie, știam că mai era încă multă muncă de făcut.

Desigur, mai trebuia să-l găsim pe Luke și să găsim un voluntar pentru a testa antidotul. Dar mai întâi, aveam nevoie ca Enzo să revină la starea lui de spirit corectă... Și trebuia să găsim un plan pentru a-l face să-și amintească.

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum