Capitolul 254 - Jucătorul Alpha

151 11 2
                                    

~Nina~

„Bine", a spus Enzo, arătându-mi un zâmbet în timp ce stătea vizavi de mine. „Am încredere în tine. Și cred că voi juca puțin hochei în seara asta." Cuvintele lui Enzo mi-au făcut inima să tresară în piept. Eram atât de fericită că era dispus să joace din nou hochei. Chiar dacă lumea urma să se prăbușească în jurul nostru în următoarele câteva zile, am vrut doar să-l văd fericit și făcând singurul lucru pe care îl iubea cel mai mult pe lume, chiar și pentru câteva ore. Lucrurile puteau reveni la tristețe după aceea, din câte îmi păsa; voiam doar ca aceste câteva ore să fie pline de zâmbete și râsete.

Am terminat de mâncat repede după aceea, amândoi fiind prea entuziasmați să pierdem timpul. Am decis să merg cu Enzo și să-l văd patinând. Nu recunoștea cu voce tare, dar simțeam că nu vrea să mă piardă din ochi; nici eu nu voiam să îl pierd din ochi. După ce am terminat de mâncat și am plătit nota, ne-am întors în campus și ne-am îndreptat direct spre arena de hochei.

În timp ce Enzo se schimba în vestiar, eu stăteam lângă patinoar și învățam pentru cursurile mele. Mă simțeam de parcă eram pentru prima dată un cuplu de studenți normali și asta mă făcea să zâmbesc - atât timp cât nu mă gândeam la Luna sau la Crescenți. Enzo s-a întors în cele din urmă în arenă cu uniforma pe el și casca sub braț. Avea un zâmbet obraznic pe față când a mers până la bancă și și-a pus patinele, iar zâmbetul s-a mărit când a pășit pe gheață cu crosa de hochei.

Nu m-am putut abține să nu las cărțile jos și să-l privesc cum patina. Era ca și cum nu s-ar fi oprit deloc din jucat. Se mișca pe gheață atât de fluid, atât de natural, ca și cum s-ar fi antrenat tot timpul. Zâmbetul de pe fața lui nu s-a stins nici măcar pentru o secundă, în timp ce se deplasa cu măiestrie în jurul patinoarului și trimitea pucul în plasă de nenumărate ori, am ajuns să mă sprijin de barieră și să privesc cu lacrimi în ochi. La un moment dat, însă, Enzo s-a oprit și a observat acele lacrimi. Zâmbetul i-a scăzut și a patinat rapid până la mine, înainte ca eu să-mi pot ascunde lacrimile. 

„Ce s-a întâmplat?", a întrebat el, oprindu-se ușor în fața barierei. „Ești bine?" 

Am dat rapid din cap, ștergându-mi lacrimile cu dosul mâinii. „Sunt bine", i-am răspuns. „Nu-ți face griji. Sunt doar fericită să te văd patinând din nou. Sunt fericită că te-ai întors."

Enzo s-a uitat la mine pentru câteva momente lungi, ochii lui căprui scanându-mi fața, înainte de a arăta brusc în spatele meu. Când i-am urmărit degetul cu privirea, mi-am dat seama că arăta spre raftul cu patine de închiriat de pe perete, care erau de obicei rezervate pentru serile publice de patinaj. 

„Pune-ți niște patine", a spus el, aproape pe un ton exigent. M-am întors cu fața la el și am scuturat din cap.

 „Nu, e în regulă", i-am răspuns. „Te simți bine. O să te încetinesc doar, pentru că nu prea știu să patinez și nu vreau să-ți petreci sesiunea de antrenament ridicându-mă mereu de pe gheață." Enzo s-a încruntat, arătând încă spre raftul cu patine de închiriat. 

„Acum", a cerut el. Ochii mi s-au mărit la insistența lui.

„Bine", am spus timidă. Enzo a așteptat la intrarea în patinoar în timp ce eu am alergat până la raft. Am ales o pereche de patine de bază în mărimea mea, apoi am alergat înapoi la bancă. Când i-am încălțat, m-am luptat cu șireturile și Enzo a venit să mi le lege. Asta m-a făcut să roșesc și mi-a amintit de prima dată când am patinat împreună. Atât de multe s-au schimbat de atunci, dar în același timp atât de puține s-au schimbat. Chiar dacă acest semestru părea să fi durat ani de zile, nu trecuseră decât câteva luni de când îl cunoscusem pe Enzo.

Relația noastră era încă proaspătă, încă în faza lunii de miere, și momente ca acesta îmi dădeau fluturi în jurul lui. Când a terminat, s-a ridicat și mi-a întins mâna. Am luat-o, iar el m-a condus la intrarea în patinoar. Apoi mi-a întins brațele când am pășit pe gheață și m-a lăsat să mă folosesc de el pentru echilibru pe suprafața alunecoasă. 

„Vino pe aici", a spus el, patinând puțin înapoi. Am șchiopătat după el, luptându-mă doar să rămân în picioare, dar strânsoarea lui era puternică și știam că nu mă va lăsa să cad. „Te-am prins."

M-a condus în mijlocul patinoarului. M-am clătinat acolo pentru câteva momente înainte de a mă uita la el cu un zâmbet de oaie. 

„Vezi?" I-am spus. „Abia pot să stau în picioare." 

„E doar a doua oară când ești pe gheață", a spus el cu blândețe, cu acel zâmbet răutăcios cu care devenisem atât de familiar. "Deja te descurci mai bine decât mine când am fost a doua oară pe gheață." 

Cuvintele lui Enzo m-au făcut să roșesc din nou. Dar în timp ce eu roșeam, el a făcut brusc ceva neașteptat. Mi-a scăpat mâinile și a plecat patinând. 

„H-Hei! Enzo!" Am strigat, întinzându-mi brațele pentru a-mi menține echilibrul în timp ce începeam să mă clatin înainte și înapoi pe gheață. „Vino înapoi!" Enzo doar a râs și a patinat în cerc în jurul meu cu mâinile la spate. 

„Va trebui să mă prinzi", a spus el cu un zâmbet. 

"Ești atât de rău!" Am strigat. M-am întins spre el, iar degetele mele i-au atins tricoul, dar el s-a dat repede la o parte. M-am năpustit din nou asupra lui, dar din nou s-a îndepărtat chiar înainte să îl prind. Asta a durat ceva timp, iar în tot acest timp Enzo râdea și mă tachina. Curând, am râs și eu. În cele din urmă, am reușit să îl prind. M-am prins de tricoul lui și m-am tras mai aproape de el, fără suflare și râzând atât de tare încât mă durea burta. „Te-am prins!" l-am tachinat, aplecându-mă cu mâinile pe genunchi ca să-mi trag sufletul. Dar Enzo nu mai râdea. El doar zâmbea. 

„Ești un talent înnăscut", a spus el.

Am scuturat din cap. „Nu, nu sunt." Enzo a râs. „Uite unde suntem." 

Suspinând, m-am uitat în sus și ochii mi s-au mărit. Mai devreme fusesem în mijlocul patinoarului, dar acum eram tocmai pe partea cealaltă. De fapt, acum mi-am dat seama că patinam în cercuri masive în jurul patinoarului și nu căzusem nici măcar o dată. Am scos un râs neîncrezător, iar când mi-am ridicat privirea spre Enzo, el radia de la o ureche la alta.

„Ești foarte bună", a spus el încet. „Ar trebui să te gândești să patinezi mai serios. Te-ai gândit vreodată la asta?" 

Mi-am încruntat fruntea și am clătinat din cap, încă nedumerită de abilitățile mele. Poate că era doar norocul începătorului. 

„Nu", i-am răspuns. „Nu m-am gândit niciodată la asta." Zâmbetul lui Enzo s-a lărgit și mi-a luat mâna. Obrajii îi erau roșii de la frig și de la exercițiu, iar ochii îi străluceau mai tare ca niciodată. 

„Lasă-mă să te învăț cum să patinezi", a spus el.

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum