~Nina~
Enzo și cu mine ne-am uitat unul la celălalt, cu ochii mari și gurile deschise.
„Cât mai durează până ajung aici?" a întrebat Enzo, ieșind rapid din patinoar și mergând spre bancă pentru a-și scoate patinele. L-am urmat, deși când am încercat să-mi dezleg patinele, mâinile îmi tremurau atât de tare încât abia am reușit. Enzo, observând acest lucru, s-a pus în genunchi și le-a dezlegat pentru mine.
„Câteva ore, probabil", a răspuns Luke. „Nu știu dacă vin direct aici, sau care este planul lor. Ar putea încerca să ne întindă o ambuscadă în mijlocul nopții. Ei nu știu că noi știm că ei vin. Dacă nu ar fi fost spionii mei pe care i-am împrăștiat prin diferite orașe, n-aș avea nicio idee."
Nu m-am obosit să întreb când sau cum a angajat Luke spioni, dar nu-mi păsa de logistică. Datorită pregătirii sale, am avut acum un salt de pornire pe următorul atac.
„Este doar o haităt?" Am întrebat. „Cât de mare?"
„Erau cam douăzeci de pungași, cu un lider", a răspuns Luke.
Enzo și cu mine ne-am uitat din nou unul la celălalt. Asta a fost o haită mare pentru rogues, și ultima dată când am văzut o haită atât de mare a fost când ne-am ascuns pe marginea drumului în tărâmul vârcolacilor. Am înghițit, observând umflătura enormă care a crescut în gâtul meu, și m-am uitat înapoi la Luke.
„Cum arăta liderul?"
Luke și-a încruntat fruntea, gândindu-se. „Nu știu dacă a existat un lider... Dar a fost unul care era mai mare decât restul și arăta mai dur. Spionul meu a menționat că părea mai deștept decât ceilalți, dar nu era un vârcolac obișnuit. Era cu siguranță un pungaș."
M-am ridicat brusc în picioare, simțind adrenalina trecând prin mine. Enzo s-a ridicat și el; ajunsesem la aceeași concluzie. Trebuia să fie aceeași haită de pungași care ne căutau pe tărâmul vârcolacilor. Nu mai văzusem sau auzisem niciodată de un pungaș care să se potrivească descrierii, cu excepția pungașului pe care l-am văzut cu o zi înainte.
Cu siguranță trebuia să fie un fel de pungaș special... Un mercenar, poate, angajat de Luna?
„Ce ar trebui să facem?" a întrebat Luke. „Ar trebui să luptăm? Ar putea veni mai mulți. Și nu știu. Nu voi ști până când spionii mei nu-mi vor spune ceva."
Enzo a scuturat din cap, preluând instantaneu rolul de Alfa inteligent. A fost un rol care i se potrivea perfect, după cum îmi dădeam seama rapid în ultima vreme.
„Spune echipei de hochei să se pregătească", a spus el. „Adună pe oricine din oraș și din campus care vrea să ajute, și trimite-i pe toți cei care nu pot sau nu vor vrea să lupte în tuneluri." Apoi s-a întors spre mine, și mi-a aruncat o privire severă. „Ia-le pe Lori și Jessica și plecați. Matt te va lăsa să-i iei mașina."
Mi s-au mărit ochii. Mi-am deschis gura să protestez, dar înainte să pot, Enzo s-a întors să se uite din nou la Luke și fața i s-a întunecat. „Și ia-o pe nenorocita aia de prințesă în tuneluri, de asemenea. Închide-o într-o celulă. Nu am încredere în ea, și niciodată n-ar fi trebuit să-i dau o șansă."
Luke a dat din cap și a fugit. Enzo a început să plece și el în trombă, dar i-am apucat brațul și l-am tras înapoi, cu ochii încă mari.
„Doar nu crezi serios că voi fugi pur și simplu, nu-i așa?" L-am întrebat. „Nu pot să fac asta. Trebuie să fiu aici."
Enzo s-a holbat la mine cu o intensitate care sincer m-a speriat puțin. Ochii lui străluceau roșii. „Nu poți sta aici, Nina", a spus el sever. „Eu nu vreau să te pun în pericol. Te rog, ia-ți prietenii, ia o parte din antidot, și du-te în siguranță."
„Și unde să mergem?" am întrebat incredulă. „Întreaga insulă este invadată; dacă nu acum, atunci va fi în curând. Casa tatălui tău a fost probabil preluată de Lewis, și nu se știe exact ce ar face el dacă aș apărea eu. Și nici tărâmul vârcolacilor nu este sigur, nu cu Luna chiar acolo. Ea probabil că are ochi care urmăresc fiecare mișcare a fiecăruia în acel loc."
Pentru câteva momente lungi, Enzo m-a privit cu aceeași intensitate. Am putut să-i văd maxilarul mișcându-se în timp ce scrâșnea din dinți, iar el strângea și pumnii pe lângă el.
„Haide, Enzo", am implorat în timp ce lacrimile începeau să-mi curgă pe obraji. „Ai promis! Ai promis că nu vom mai fi despărțiți, iar acum, la primul semn de probleme mă trimiți departe?"
Fața lui Enzo părea să se înmoaie. Știam că atinsesem o coardă sensibilă la el.
„Bine", a spus el în cele din urmă, după alte câteva momente lungi în care s-a holbat la mine. „Tu poți rămâne în tuneluri, cu ceilalți."
A început să plece din nou în trombă, dar l-am urmat, alergând pentru a ține pasul cu pașii lui lungi. „Nu am de gând să mă ascund în tuneluri ca o fetiță speriată!"
Enzo și-a accelerat pur și simplu pasul, lăsându-mă în urmă. M-am oprit, strângându-mi pumnii, și am strigat după el.
„Enzo!" Am strigat. „Nu am dovedit că sunt capabilă să lupt? Gândește-te la picturile murale!"
Enzo a încremenit, întorcându-se cu spatele la mine. Am alergat să-l ajung din urmă și i-am apucat brațul din nou, trăgându-l cu fața la mine. „Gândește-te la picturi", l-am implorat. „Gândește-te la oamenii și vârcolacii care lucrează împreună. S-ar putea să nu mă pot schimba încă, dar încă pot lupta alături de tine. Te rog."
S-a uitat furios în față, la peretele din spatele meu. „Te rog", am șoptit eu. În sfârșit, s-a uitat în jos la mine, și când a făcut-o, privirea i s-a înmuiat ușor. El a ridicat mâna și mi-a îndepărtat un pic de păr de pe față, apoi a suspinat și a lăsat atât mâna, cât și privirea.
„Bine", a spus el. „Dar dacă lucrurile merg prost, trebuie să pleci. Îl voi pune pe Matt să-și pregătească mașina și să te aștepte. De acord?"
„De acord", am răspuns.
Dacă de fapt plănuiam sau nu să-mi țin promisiunea era încă un mister pentru mine. Știam că nu voi fi în stare să fug, indiferent cât de rău ar fi mers lucrurile. Nu-l puteam părăsi pe Enzo. Nu-mi puteam părăsi prietenii, campusul sau orașul. Eram parțial de vină pentru toată mizeria asta; Luna îi trimitea pe ticăloșii ăia după mine. Și era treaba mea să pun capăt, odată pentru totdeauna.
Antidotul lui Tiffany se dovedise a fi prea util împotriva lor. Ei au vrut să mă oprească și să ia antidotul, distrugând toate șansele de a-l recreea. Eu nu aveam de gând să las să se întâmple asta; de fapt, în timp ce eu și Enzo ne despărțeam pentru a face pregătiri pentru următorul atac contra Crescenților, și Luke a început evacuarea studenților și orășenilor speriați în tuneluri, mi-am făcut și eu planuri.
Dar nici măcar Enzo nu putea ști despre acest plan, pentru că era prea periculos și știam că ar fi încercat să mă oprească din a-l pune în aplicare. Trebuia să păstrez secretul - nu doar de el, ci de toată lumea. Mi-am ascuns proviziile pentru a-mi pune planul în aplicare sub jachetă și am strâns din dinți în timp ce mă pregăteam să-i împiedic pe acești pungași să facă din nou ravagii în orașul meu.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Manusia SerigalaVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...