~Nina~
Selena gemea mizerabil în timp ce stătea pe jos cu spatele sprijinit de un copac. Enzo și cu mine ne-am aruncat o privire îngrijorată înainte să ne uităm amândoi la ea.
Nu am văzut alte răni în afară de locul unde s-a lovit la cap când Luna a împins-o, iar instinctul îmi spunea că își exagera durerea. Orice ne făcea Luna mai devreme, mi-am dat seama acum că eram în siguranță și fără durere, era pur psihologic. Teoretic, Selena nu ar fi trebuit să aibă alte dureri în afară de cele din capul ei, dar felul în care se tot freca și tresărea pe tot corpul mă făcea să cred altceva. Încă nu știam exact de ce a venit cu noi, dar pe măsură ce lupul meu își revenea încet la cunoștință după lunga comă, ea mi-a explicat; iar bănuielile mele despre legătura gemenilor erau corecte.
„Ea trebuie să fi venit cu noi când v-ați teleportat", mi-a explicat Cora. „Nu am făcut-o intenționat. A fost din cauza legăturii voastre gemene. Deși..."
„E mai bine așa", am răspuns eu mental, în timp ce continuam să mă holbez la sora mea geamănă plângăcioasă. "E mai bine dacă e aici, cu mine, unde Luna nu o poate ucide și astfel să ne ucidă pe amândouă."
Dintr-o dată, însă, Selena a părut să nu-și mai controleze maturitatea și a decis că era prea furioasă ca să mai stea degeaba. S-a ridicat brusc în picioare și a încercat să o ia la fugă, făcându-ne pe mine și pe Enzo să ne uităm neîncrezători după ea pentru o clipă, în timp ce încerca să fugă prin pădurea întunecată. Cu un oftat, Enzo a mers după ea - nu era foarte rapidă ca om - și a apucat-o de umăr, făcând-o să țipe.
„Pleacă de lângă mine!" a țipat ea, smulgându-și umărul de la Enzo. „Criminalule! Trădătorule!"
„Calmează-te!" i-a răspuns Enzo, ridicându-și mâinile în semn de capitulare. „Nimeni nu încearcă să-ți facă rău. O să te rănești singură, totuși, dacă continui să te porți așa cu rana aia la cap."
„Nu-mi spune ce să fac sau cum să reacționez", a răcnit Selena, înfigându-și degetul în pieptul lui Enzo. „Voi țipa dacă vreau!" Selena a deschis apoi gura pentru a țipa, dar înainte să o facă, Enzo a mai suspinat o dată și și-a înfipt degetul mare în centrul frunții ei. Înainte ca ea să poată reacționa, atingerea lui a făcut-o să închidă ochii și să-i cedeze genunchii sub ea. Enzo a prins-o înainte ca ea să cadă la pământ, apoi s-a uitat la mine cu confuzia scrisă pe față.
„Poate ar trebui să o ducem undeva să o supraveghem până se calmează", am spus, trecându-mi o mână peste fața obosită. „Nu va face decât să se rănească - pe amândouă, de fapt -".
Enzo a dat din cap și a luat-o în brațe, apoi a venit la mine. „O să punem haita să stea cu ochii pe ea."
Acum că Selena dormea pentru moment, Enzo și cu mine am dus-o înapoi la infirmerie. De asemenea, nu aveam de unde să știm exact cât timp va trece până când Luna va veni după noi, sau dacă va veni după noi. Era atât de diferită de Selena; tacticile ei erau încă un mister pentru noi. Nu știam dacă ar trebui să ne pregătim de luptă, dacă ar trebui să ne adăpostim și să ne ascundem sau chiar dacă ar trebui să plecăm în jos pentru siguranța tuturor. Nu numai asta, dar devenea evident pentru mine că Luna putea lucra cu Crescenții. Părea să aibă impresia că toți oamenii trebuie să fie curățați de pe pământ, ceea ce era o filozofie specific Crescentă. Din câte știam, ar fi trimis o hoardă de Crescenți să vină după noi și să cucerească din nou orașul.
Era târziu când am ajuns la infirmerie. Nu-mi dădusem seama cât timp petrecusem de fapt în tărâmul vârcolacilor; totul părea ca o ceață. Am fost norocoși că Frank a fost dispus să ne ajute, pentru că fără el călătoria noastră ar fi fost și mai lungă; dar faptul că Selena se presupune că l-a ucis, l-a torturat, sau ambele, a făcut ca ajutorul lui să pară zadarnic. M-am simțit ca și cum aș fi condus un om nevinovat la moarte. Totuși, când am ajuns la infirmerie, gândurile mi-au fost imediat întrerupte de vederea tuturor prietenilor noștri care stăteau în jurul mesei. Toți și-au ridicat capetele când am deschis ușa, cu gurile căscate de surpriză.
„Enzo?! Nina?!" A strigat Luke, care a fost primul care ne-a văzut, și a sărit în sus de pe scaun.
A fost o reîntâlnire fericită, dar plină de lacrimi. Mi-am îmbrățișat prietenii pentru ceea ce mi s-a părut o eternitate, plângând în cămășile lor în timp ce încercam să adun într-un mod coerent tot ce se întâmplase de când îi văzusem ultima dată. Totuși, nimic nu avea sens; eram într-o stare de șoc atât de mare, încât nici măcar pentru mine nu avea sens, iar eu o trăisem. Abia după ce Enzo mi-a explicat totul, prietenii noștri au părut să înțeleagă în sfârșit ce s-a întâmplat.
"Deci... E om acum?" a întrebat Jessica, holbându-se la trupul adormit al Selenei.
O întinsesem pe unul dintre paturile infirmeriei și părea șocant de liniștită pentru prima dată de când o cunoscusem. Pentru prima dată, chipul ei părea blând și inocent și nu malefic. Am dat din cap.
„Mulțumesc lui Enzo", am spus, uitându-mă la el cu un zâmbet slab. „El este cel care a strecurat antidotul."
Enzo a ridicat din umeri. „Și tu ai gândit repede", a răspuns el, arătând spre încheietura în care am înfipt cuțitul. Era deja vindecată acum că lupul meu se întorsese, nu că ar fi fost vreodată o tăietură atât de adâncă. De îndată ce am văzut sclipirea de albastru aprins din mâna lui Enzo, am știut că trebuia doar să-i distrag atenția Selenei suficient de mult timp pentru ca Enzo să i-o injecteze, așa că m-am prefăcut doar că-mi tai artera radială.
„De unde ai știut că va funcționa?" a întrebat Luke, cu ochii mari. „Antidotul, vreau să spun. Nu l-ai mai folosit niciodată pe vârcolaci în toată regula, nu? Doar pe pungași?"
„Niciunul dintre noi nu știa sigur", a răspuns Enzo liniștit. Brațele îi erau încrucișate pe piept în timp ce se uita la Selena. „Trebuia doar să sperăm că va funcționa. Și dacă nu..." Vocea lui a șovăit.
M-am întins atunci și i-am luat mâna, strângând-o ușor. „Nu contează ce s-ar fi întâmplat dacă nu funcționa", i-am spus. „Ceea ce contează este că a funcționat. Și acum știm mai multe despre antidot, care ne-ar putea fi de ajutor împotriva Crescenților. Care, apropo..." Am făcut o pauză, lingându-mi buzele, și am înghițit nodul din gât. „Ar trebui să fim în gardă. Cred că Luna ar putea lucra cu ei. Singura altă persoană care ar putea ști sigur este ea." Am arătat spre Selena.
A fost o tăcere înainte ca Matt să vorbească brusc. „O vom supraveghea îndeaproape", a spus el ferm. „Când se trezește, o putem interoga. Acum că e om, nu mai e atât de puternică sau de înfricoșătoare. Deloc."
Am dat din cap, încă uitându-mă la sora mea geamănă care dormea. Speram că Matt avea dreptate; speram că, atunci când Selena se va trezi, va putea să ne ofere informații despre planurile Lunii. Dacă nu... Am fi în întuneric.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Hombres LoboVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...