~Nina~
Enzo și cu mine am mai mers o vreme după aceea. Ploaia nu făcea decât să se întețească, făcându-mă să-mi doresc să mă fi gândit să-mi iau un fel de protecție împotriva udării, dar, pe măsură ce acoperișurile înalte și ascuțite ale conacului au început să se zărească printre copaci, mi-am dat seama că s-ar putea să nu mai stăm mult timp în mijlocul naturii... Să sperăm. Am ieșit repede de pe drum când am văzut conacul la vedere și am decis să vedem dacă există o altă cale de intrare de data asta, deoarece exista posibilitatea ca Selena să se aștepte să ieșim din locul în care am fost înainte. Cu toate acestea, pe măsură ce ne făceam drum prin pădure și puteam în cele din urmă să vedem conacul în întregime, Enzo și cu mine ne-am dat seama repede că nu aveam cum să intrăm; chiar și intrarea laterală pe care o folosisem înainte era păzită cu strășnicie. Erau de două ori mai mulți paznici acum, și toți erau înarmați până în dinți și în stare de alertă maximă.
Dacă nu ar fi fost ploaia și cerul care se întuneca rapid, eram sigur că ne-ar fi văzut.
„Rahat", a șoptit Enzo în timp ce ne ghemuiam în spatele unor tufișuri și ne uitam printre crengi la zecile de gărzi care patrulau întregul perimetru al conacului. „Nu avem cum să intrăm."
Mi-am mușcat buza în timp ce mă întrebam ce ar trebui să facem. Enzo avea dreptate; nu era nicio cale de intrare. Securitatea, după ultima noastră misiune, era etanșă. Am așteptat mult timp, urmărind să vedem ce se va întâmpla. Poate că va exista o mică pauză între turele gardienilor, ca data trecută; chiar dacă ar fi fost doar câteva secunde, ar fi fost mai bine decât nimic. Dar, spre marea mea consternare, gardienii au schimbat în cele din urmă turele fără nicio pauză.
Noul schimb de gardieni a ieșit înainte ca ceilalți gardieni să plece, lăsându-ne fără absolut nicio fereastră pentru a fugi până la partea laterală a conacului. De asemenea, eram aproape sigur că și interiorul conacului era plin de gărzi. În cele din urmă, Enzo s-a întors să se uite la mine cu o încruntare adâncă și solemnă pe față.
„Nu văd cum am putea intra fără să fim văzuți", a spus el, părând scuzat. „Ori va trebui să mergem acasă și să le dăm ceva timp să-și relaxeze securitatea înainte să ne întoarcem, ori..."
„Sau va trebui să ne predăm", am spus eu, fără să-mi desprind privirea de la conac.
„Am putea încerca asta", a răspuns Enzo liniștit. „Există o mică șansă ca ei să aibă ordin să ne aducă înăuntru, ceea ce ne-ar apropia cel puțin de Selena. Dar probabil că ne-ar lua toate lucrurile și..." Vocea lui se stinse. Părea că avea de gând să spună ceva, dar s-a hotărât să nu o facă. Nu purtam nimic cu adevărat valoros sau util, știind că armele convenționale s-ar fi dovedit inutile împotriva Selenei. Mintea mea s-a întors, apoi, la orice ar fi fost ceea ce Matt a băgat în secret în mâna lui Enzo înainte de a-l îngropa pe Richard. Avea vreo legătură cu asta?
Am deschis gura să întreb, dar înainte să o fac, Enzo s-a uitat înapoi la conac și a făcut o altă precizare.
„Ar putea avea ordin să ne omoare pe loc", a spus el, arătând spre armele lor. Am dat din cap. Desigur, acesta era cel mai probabil rezultat. Dar știam că l-ar împușca doar pe Enzo, nu și pe mine. Selena nu m-ar fi ucis niciodată; nu când era conștientă că moartea mea ar fi dus la moartea ei. Mult timp, am stat acolo în tăcere și m-am întrebat ce să fac. Conacul era situat în mijlocul unei întinderi destul de mari de teren deschis, ceea ce însemna că nu aveam cum să ajung la clădire fără să fiu văzut.
Gărzile păreau să se întindă de-a lungul întregului perimetru al conacului, așa că nu am fi putut să ocolim și să intrăm prin spate. Poate că Enzo avea dreptate. Poate că va trebui să așteptăm și să ne întoarcem când își vor relaxa paza. Ori asta, ori va trebui să așteptăm ca Selena să vină la noi, presupunând că nu renunțase la încercarea de a-l face pe Enzo partenerul ei. Totuși, în timp ce mă ghemuiam în spatele tufișurilor și îmi mestecam buza nervos, mi-a venit brusc o altă idee. Nu era atât o idee, cât un sentiment. A fost același sentiment instinctiv pe care l-am avut când am simțit că vin pungașii mai devreme. A fost același sentiment pe care l-am avut când am trecut inițial prin portal și am simțit ca și cum dintr-o dată știam ce trebuie făcut. Oricare ar fi fost acest sentiment... Era exact așa. Când m-am ridicat brusc, ochii lui Enzo s-au mărit și mâna lui a sărit să mă prindă de braț.
„Nina! Ce faci?!", a șuierat el.
„Ai încredere în mine", i-am șoptit. Deși, dacă e să fiu sinceră, nici măcar nu simțeam că aș putea avea încredere în mine în acel moment. Dintr-un motiv oarecare, simțeam că trebuie să-mi pun încrederea în ceva intangibil, într-o forță necunoscută pe care încă nu o înțelegeam. Am simțit ceva trecând prin mine.
Un fulger a strălucit pe cerul îndepărtat și, în același timp, am simțit ca și cum un alt fulger ar fi strălucit prin mine, dându-mi putere. Nu știam ce se întâmplă și am ieșit încet din spatele tufișurilor, ignorând rugămințile lui Enzo de a mă întoarce. Gărzile au început să-mi observe prezența. I-am auzit țipând unii la alții, iar câțiva dintre ei și-au ridicat armele. Dar eu am continuat să merg. Ceva s-a întâmplat în mine în acel moment. Nu puteam explica, dar știam că tot ce trebuia să fac era să-mi concentrez energia, și așa am făcut.
M-am concentrat cât de tare am putut, imaginându-mi că în mine era o minge de lumină și că puteam controla acea lumină. Mai mulți gardieni s-au apropiat în fugă, cu armele ridicate și îndreptate spre mine.
„Mâinile sus!", a strigat unul dintre ei.
„Nina!" a strigat Enzo. A sărit din spatele tufișului și a fugit după mine, făcându-i pe gardieni să-și îndrepte armele spre el, care s-a pus între mine și gardieni cu brațele întinse.
„La pământ! Vom trage!", a strigat un alt gardian.
Între timp, eu continuam să-mi concentrez energia. Îmi strângeam ochii, blocând comenzile gărzilor. Și apoi... tăcere. Am deschis ochii. Gărzile coborâseră armele și acum se uitau la noi cu o expresie albă, cu ochii mari. Unul dintre ei chiar și-a aruncat arma, ca și cum mâinile lui nu mai funcționau. În spatele lor, ceilalți gardieni care veniseră după noi se opriseră și ei din drum și stăteau în aceleași poziții de uimire. Corpurile lor păreau slăbite, ca niște marionete fără păpușar. Enzo s-a întors cu fața la mine, cu ochii mari.
„Ce ai făcut?" Am ridicat din umeri și am scuturat din cap în același timp, la fel de șocată ca și el.
„Eu... nu știu", am spus. M-am apropiat de unul dintre gardieni și i-am fluturat mâna în față. A clipit, dar asta a fost tot. Cumva, am reușit să amețesc toți gardienii deodată. Erau cel puțin treizeci răspândiți pe peluza din fața conacului și toți păreau la fel de nebuni. Nu știam cum am reușit, nici cât va dura. Dar știam un lucru: Tocmai ne dădusem o șansă de a intra în conac. Și în timp ce alergam pe peluză, împingându-ne picioarele să ne poarte cât de repede puteam, speram doar că nu i-am dezvăluit prematur Selenei locația noastră.
CITEȘTI
Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+
Loup-garouVOLUMUL 2 AL CĂRȚII TRADUSE ~Carte tradusă din engleză în română~ Nina aștepta cu nerăbdare petrecerea de majorat, mai ales pentru că ea credea că prietenul ei, Justin, va anunța în sfârșit public relația lor în acea seară. Deși se întâlneau de câte...