Capitolul 235 - Întoarceți-vă împreună

148 10 1
                                    

~Nina~

Enzo și cu mine a trebuit să ne întoarcem pe tărâmul vârcolacilor la doar câteva minute după ce l-am îngropat pe tatăl lui. Nu am avut timp să ne odihnim sau să ne regrupăm, nici măcar să strângem provizii noi. Oricât de mult mi-aș fi dorit să mă întind în pat ore întregi sau să fac un duș fierbinte pentru a-mi ușura durerea din mușchi, știam că trebuia să plecăm cât mai repede posibil.

Exista posibilitatea ca Selena și vrăjitoarea să fie deja pe urmele noastre, deoarece petrecusem atât de mult timp în acea dimineață ocupându-ne de înmormântarea lui Richard. Nu știam cât va dura blestemul lui Luke; din câte știam, ar fi putut să-și piardă efectul exact în acel moment - ceea ce însemna că Selena putea deschide cu ușurință un portal în orice clipă și să ne ucidă pe toți.

Cu excepția mea, desigur. Nu mă putea ucide, și știa asta; dar se va asigura că mă va face să sufăr.

Nu aveam cum să o oprim pe Selena dacă nu acționam rapid. Deja îmi imaginam că probabil era furioasă și că va găsi o modalitate de a se răzbuna dacă nu ne-am grăbi. Dar prietenii mei erau epuizați și nu voiam să îi pun în pericol mai mult decât fuseseră deja în acea noapte.

„Putem merge cu tine", a spus Matt, făcând un pas în față față de restul grupului, în ciuda faptului că arăta la fel de bătut și epuizat ca toți ceilalți. „Eu cel puțin."

Enzo a clătinat din cap.

„Voi trebuie să rămâneți aici și să protejați orașul", a spus Enzo ferm. Chiar și în mijlocul durerii sale, era imaginea perfectă a unui Alfa puternic. M-am gândit la felul în care era la începutul semestrului, și cât de diferit fusese. Cu toții am fost atât de diferiți atunci... Dar a fost de bine sau de rău? Tot ceea ce am experimentat ne-a adus împreună și ne-a făcut să ne maturizăm, sau doar ne-a golit pe dinăuntru și ne-a făcut reci și pesimiști? În acest moment, nici nu-mi puteam da seama. Mă simțeam prea amorțită în pregătirea pentru lupta mea viitoare cu Selena pentru a simți ceva. Era ca și cum eram un străin care se uita la mine de departe. Doar o păpușă trasă de sforile sorții.

Matt s-a încruntat și și-a încrețit fruntea. „Te aștepți să vă lăsăm să plecați singure? Selena e nebună!"

„Mergem cu voi", a spus Lori ferm. Când m-am uitat la ea, se clătina ușor pe loc din cauza oboselii evidente, dar ochii ei ardeau puternic în ciuda acestui fapt.

Apoi, Jessica a intervenit și ea, cu vocea înaltă și tremurândă. „Nu te vom lăsa-"

„În calitate de Alfa al vostru, eu vă poruncesc asta", a întrerupt-o brusc Enzo. Vocea lui era și mai severă acum și a răsunat în toată pădurea. Chiar și păsările de dimineață care cântau în jurul nostru au tăcut pentru câteva momente. Dar apoi s-a înmuiat puțin și i-am simțit umerii prăbușindu-se ușor lângă mine. S-a uitat atunci la Matt și i s-a adresat ferm. „Tu ești Beta-ul meu. Am nevoie de tine aici, protejând restul haitei noastre."

În cele din urmă, după ce s-a gândit puțin, Matt a dat din cap și și-a băgat mâinile în buzunare. Între timp, Lori și Jessica stăteau deoparte și se uitau la noi cu o combinație de șoc și tristețe. Îmi dădeam seama că știau că eu și Enzo trebuie să plecăm, dar, în același timp, voiau să rămânem aici.

Mă întrebam dacă îmi voi mai vedea prietenii sau dacă aceasta va fi ultima dată când îi voi vedea. Nici măcar nu știam dacă ar trebui să le spun că există o șansă să nu mă mai întorc... Poate că era mai bine, m-am gândit, să îi las să continue să creadă că mă voi întoarce la un moment dat. Poate că dacă mi-aș lua rămas bun acum, nu aș face decât să fac totul prea real pentru mine.

Am decis să-mi păstrez soarta pentru mine - deși dacă era de dragul prietenilor mei sau de dragul meu era un mister pentru mine.

„Ce vrei să facem cât timp ești plecat?" a întrebat Luke, întotdeauna cel stoic. Fața lui era desenată; fiind un strigoi însemna că nu avea nevoie de prea mult somn sau odihnă, dar asta nu însemna că întreaga experiență nu-l făcea să fie complet epuizat. Și totuși, chiar și în epuizarea lui, tot avea nevoie de un fel de ordine pentru a se ține ocupat.

Enzo s-a uitat în jos la mine. Am înghițit. Îmi simțeam gâtul crăpat și uscat de la țipătul care îmi scăpase de pe buze mai devreme - țipătul ciudat care a creat o undă de șoc suficient de puternică încât să le arunce atât pe Selena, cât și pe vrăjitoare la câțiva metri distanță de noi. Încă nu știam ce a fost, sau de unde a venit. Mi s-a părut instinctiv, ca și cum aș fi știut dintotdeauna că pot face asta cumva. M-a făcut să mă întreb câte alte puteri aveam, care zăceau latente în mine.

„Antidotul", am spus brusc. „Am... am notat rețeta. E pe computerul din infirmerie. Trebuie să faceți mai multe."

Sprâncenele prietenilor mei s-au încruntat aproape la unison. Mi-am dat seama că ceea ce am spus a declanșat niște semnale de alarmă; însemna că nu mă voi întoarce prea curând, dacă mă voi întoarce vreodată. Dar niciunul dintre ei nu a spus nimic, cu excepția Jessicăi, care a dat din cap și a vorbit mai tare.

„Ne vom ocupa noi de asta, Nina", a spus ea liniștită.

Am reușit un zâmbet slab. La fel a făcut și Jessica. Lângă ea, Lori se uita la mine cu aceeași privire solemnă și complice la care se pricepea întotdeauna.

Dintr-o dată, Matt a pășit înainte. S-a oprit în fața mea și a lui Enzo și ne-a privit pe amândoi timp de câteva clipe, înainte de a întinde mâna și de a-i lovi umărul lui Enzo cu un zâmbet strâmb și obraznic.

„Ne vedem în curând, băieți", a spus el. „Foarte curând."

Totuși, era ceva în ochii lui, când s-a uitat la mine, care arăta că nu credea pe deplin că ne va vedea curând. Totuși, nu a spus nimic altceva. Enzo doar a dat din cap în semn de răspuns, apoi s-a uitat în jos la mine.

Era timpul. M-am întors, am respirat adânc și am întins mâna.

Portalul s-a deschis mult mai repede de data asta; devenisem mai bună la asta. Nici măcar nu a fost nevoie să fac mișcarea completă, aproape ca și cum portalul mă aștepta, ca și cum l-aș fi putut deschide pur și simplu cu mintea.

Mă întrebam dacă portalul ne va duce direct înapoi în ghearele Selenei și ale vrăjitoarei, sau dacă ne va duce în altă parte. Nu mă puteam hotărî ce rezultat aș fi preferat; ambele s-ar fi terminat în același fel. Selena și cu mine probabil că ne-am fi omorât reciproc. Nu conta unde sau când se întâmpla. În timp ce vortexul purpuriu se învârtea în fața noastră, am aruncat o ultimă privire la prietenii mei.

Dar, prin lacrimile din ochi, oricum nu puteam vedea pe niciunul dintre ei. Nu erau decât un grup de pete fără formă. Am jurat că am auzit un plâns ieșind din gâtul Jessicăi, dar nu puteam fi sigură dacă era al ei sau al meu.

Mâna lui Enzo a alunecat în a mea. Împreună, am pășit în portalul purpuriu.

Jucătorul Alpha [Volumul 2] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum