Yine uzun bir bölümle geldim:) yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen<3
🎶
Babel / Gustavo Bravetti
Daylight / David Kushner
Renegade / Aaryan Shah
Do l wanna know? / Artctic Monkeys
Gangsta / Kehlani
Madness / Ruelle
"Her acı bir gün geçer derlerdi. Geçmeyen tek şeyin sanrılarımdaki gülüşün olduğunu fark ettiğimde öğrendim çaresizliği..."
🕊️
DARES'İN GÜNCESİNDEN
Öfke...
Belki de hayal kırıklığı...
Ya da ikisi birden, bilmiyorum. Gidişimin üzerinde nasıl bir etkisi olur bilemiyorum. Çünkü artık seni tanıyamıyorum. Lütfen bana kızma ve mektubu okumaya devam et. Biliyorum çok kızgınsın bana. Belki bir parça da üzgün. Açtığım yaranın boyutunu tahmin edemiyorum ama bil ki bunu yapmak mecburiyetindeyim.
Biz seninle yalnızlığın notalarına benliğinde yer veren iki ölmüş ruhun birleşimiydik, Dares. Bunu biliyorum. Bunu inkâr etmiyorum elbette ama biz seninle tek bir notaya ait değiliz sevgilim. Üzgünüm bunu dememeliydim. Alışkanlık işte... Ben sadece senin hayatına daha fazla bağlı kalamayacağımı fark ettim. Biz seninle birlikte olamayız. Çok üzgünüm bunu kabullenmem zamanımı aldı ama artık başkaları için kendi hayatımı ziyan etmek istemiyorum.
Ne olur anla beni... Ben seninle yapamıyorum. Kabullenmesi zor olsa da seninle yapamayacağım. Seninle olmuyor Dares. Yaparım sandım. Alışırım sandım ama olmuyor. Olmuyorsun. Tek yaptığın bizi bitirmek. Anladığın tek dil kan ve katliam. Ötesi yok. Bana olan aşkın bile seni değiştirmeye yetmiyor. Ben seninle olamam... Seninle olmak ölüm demek. Tek yaptığın beni öldürmek.
Ben Elina'yım. Yalnızca Elina... Ama sen de babam gibi ısrarla beni Sayora olmam için zorluyorsun. Ben bunca yıl Aral sayesinde Sayora'dan kaçmayı başarmışken şimdi katliam dolu arzuların için yeninden benliğimden vazgeçmek istemiyorum. Kabul etmek istemesen de sen Elina'yı hiç sevmedin. Senin için Yalnızca Sayora vardı. Sen beni değil, bana acı vereni hep sevdin. Elina senin için aciz, korkak, merhametli biriydi yalnızca. Oysa beni ben yapan hep Elina'ydı. Sen beni değil, babamın kızını sevdin. Gözlerimin önünde nefret ettiğim o adama dönüşürken seni sevmemi nasıl bekleyebilirsin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞ KAPANI
Fantasy"Yapma..." diye fısıldadım ellerinin arasında kalbim can çekişirken. Belimdeki ellerini kullanarak beni kendine bastırdığında aldığım kesik nefesler birer iniltiye dönüşerek dudaklarımın arasından firar etti. Boynuma gömdüğü yüzünü eğerek kokumu içi...