chaper 28

15 3 60
                                    

Teagan Crane POV

Powiem wam, że się bardzo wkopałem tamtym kłamstwem.

Niby Jack mi wierzy, ale zaczął opowiadać o swoim "przyszłym zięciu" (czyli o Jasonie) całej rodzinie.

Czemu ja?

Nie potrafię się odezwać do Jasona, pomimo, że on pisał i dzwonił wiele razy.

Głupio mi było.

Po za tym walnąłem sobie drzwiami o nos.

Myślałem, że go złamałem, ale już nie boli.

Ostatnio kiedy babcia Matta mnie wołała i pomyliła imię, to powiedziałem żeby sobie skojarzyła je z Teagan Croft.

Nie wiem kim jest Teagan Croft.

Nie mam zielonego pojęcia, ale ona przyszla mi na myśl.

Trochę zjebałem tą sytuację z Jasonem.

Jak wrócimy do Gotham to go przeproszę.

Chciałbym już wrócić. Tęsknię za domem i dostałem nowe zlecenie pracy, ponieważ pracuje dorywczo jako dziennikarz.

Miałem napisać artykuł o Mad Hatterze, ale zostawiłem laptopa w Gotham.

Zależy mi na tym, bo dostanę pieniądze i będę bardziej popularny (wybiłem się na tik toku tylko dla tego, że nagrywam o Red Hoodzie).

Jeśli ja nie zrobię tego zlecenia zrobi to Arturo Rodriguez, a on  niezbyt lubi się doinformować przed napisaniem i wypuszczeniem artykułu.

- Teagan? - zwróciła moją uwagę Evelyn. - Zaprosisz Jasona do nas? Mama się zgodzi.

- Nie wiem czy to dobry pomysł - zaśmiałem się nerwowo. - Nie jestem pewny czy będzie miał czas. 

- Czemu miałby nie mieć czasu odwiedzić swojego chłopaka?

- No bo... - przerwałem na chwilę żeby wymyślić coś sensownego. - On jest prawnikiem..

- Myślę, że prawnik zawsze znalazłby czas dla swojego chlopaka - powiedziała z uśmiechem. - Idę pogadać z Jackiem - pobiegła do mojego taty.

Westchnąłem.

Kiedy Evelyn wróciła zaczęła krzyczeć.

- Jason jednak przyjedzie! Jednak go poznam!

______

Kilka godzin później kiedy Jason przyjechał usłyszałem tylko krzyk "Teagan! Przyjdź!".

No to co ja miałem zrobić? No przyszedłem.

Jason wyglądał jakoś dziwne ładnie.

Nic się w nim nie zmieniło, ale w mojej głowie wyglądał inaczej.

Jason spojrzał na mnie i uśmiechnął się.

Rozmawiał z mamą Matta po hiszpańsku.

Tia, musiał się pochwalić swoim płynnym hiszpańskim.

Jason umiał wiele języków.

Fear ~ Jason ToddOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz