31.Fejezet_Ártalmatlan szavak

34 3 40
                                    

   Csütörtök a vártnál hamarabb eltelt, és mire feleszméltem, már péntek délután volt. A gépem vasárnap 11:25-kor indult, így reggel a 7- es vonatra szólt a jegyem. Hajnalban 6-kor kelés. Szuper. Bárcsak valami közelebb levő helyre mennék, mint Tokyó.. Vagy inkább bárcsak Bakugoval mehetnék..

   Egy frissitő zuhany után elhatároztam, hogy kihasználom azt az 1-2 órát, ameddig Melody meg Félix sorozatoznak szeretett bátyám szobájában. Egy törölközővel a testemen turkáltam a szekrényemben, miközben előre ki is terveltem, hogy milyen ruhákat fogok a bőröndbe bepakolni. Ha egyáltalán beleférnek.

   Egy hatalmas döngetésre lettem figyelmes, ami lentről jött, és hiába próbáltam ignorálni, az a valaki kedvére folytatta a dörömbölést az ajtón.

-Félix? Kinyitnád?? - kiabáltam a ruháimat hajtogatva, de nem jött válasz.

   Idegesen szorítottam a törölközőt a testemhez, és siettem le az ajtóhoz, miközben majdnem megcsúsztam a padlón. Mikor kinyitottam az ajtót, meglepetésemre Bakugo tornyosult fölém..Összeverve.

-Mit bámulsz, he?? - ordította az arcomba, mire feleszméltem a bambulásból.

-Mi történt? Miért vagy itt? Főleg így.. - mutattam a vér foltokra a fehér pólóján.

-Ne érdekeljen! Valami rohadék haza felé elkapott hátulról... - motyogta, majd kissé megbillent.

   Ijedten tapasztottam a szabad kezem a vállára, hogy megtartsam, miközben azon voltam a másikkal, hogy nehogy véletlenül leessen rólam a fehér, nem sokat takaró törölköző.

-Gyere..segítek.. Miért nem haza mentél? - tessékeltem be az ajtón, majd leráncigáltam a hátáról a poros táskáját.

-Szerinted mit mondott volna a muterem, ha ugy térek haza, mint akit agyonvertek? - nézett rám idegesen, majd körbefordította a fejét. - Itthon van az a nyo...khm..a bátyád..?

-Igen, és nagyon nem fog örülni, ha meglát, szóval mars fel! - ragadtam meg a kezét (aaahjjjj lepkék), és felrángattam a szobámba.

   Beérve azonnal leültettem Bakugót az ágyra, majd gondolkodva járkáltam fel-alá, miközben a szőkeség értetlenül nézett.

-Oké, mindjárt jövök, csak elveszem az elsősegélyit a fürdőből! - siettem ki a fólyosóra, félve, hogy Félix kijön a szobájából.

   Halkan becsuktam a hátam mögött az ajtót, majd a kezemben levő fehér-piros dobozt tanulmányoztam.

-Ajajj...Úgy nézegeted, mint aki életében most látott ilyet először... Miért ahhoz a lökötthöz jöttem, aki ki akarta húzni a kést a hasából..? - horkantott fel, mire durcásan megnéztem.

-Tudom, hogy hogyan kell ezt-azt hasznáni! - mondtam sértetten, majd kiemeltem egy hatalmas ragtapasz-szerűséget.

-Azt..fájó izületekre van, nem vér elállításához.. - felelte unottan.

-Nem lényeges... - húztam össze a szemöldökeimet, majd letettem a dobozt. - Le kéne venned a pólód..

-Várj.. Ez egy kicsit gyors volt... Rögtön vetkőztetni akarsz? - nézett rám boci szemekkel, mire közelebb sétáltam, és levágtam neki egy taslit. -Áu...Vigyázz, Pinkie, nehogy a végén lehulljon rólad az a falatnyi törölköző! - emelkedett fel az ágyból fenyegetően.

-Úristen, még egy ilyen, és 8 napon túlit kapsz! - ragadtam meg  egy 200 ml fertőtlenítő sprayt, amit fegyverként szegeztem rá. Meglátva a védekezőeszközömet, szárazon felnevetett, majd komor arccal közelített.

Bízz bennem/ Bakugo x ocМесто, где живут истории. Откройте их для себя