Imádom, ahogy Bakugo azt hiszi, hogy ha ő nem alszik az azt jelenti, hogy más sem. Esküszök, a fejemben is hallom még a pingelést, mikor már nem is írt. Ez egy kész baka¹!
Amint elolvastam, s meghallgattam az üzeneteit, kikapcsoltam a telom, s úton voltam, hogy behódoljak az álomnak. Szerintem majd egy psychopata, üvöltő, habzó szájú, veszett, véreres, szadista Bakugoval fogok álmodni. Nem tudom miért, csak megérzés.____________________
Igen! IGEN! IGEEEEEEENNNNNN!
Végre nem kell a Nap vakító sugaraira ébrednem, ami mostmár később jön fel. De az már más kérdés, hogy most akkor mire kelek fel? Hát a koli korán kelő baglyai tuti, hogy gondoskodni fognak erről a problémáról.
Miután elkészültem, rögtön kiléptem a folyosóra, hogy csatlakozzak a szeretett 1-A osztályhoz, mikor megláttam Kirishimát, amint a falnak dőlve időzik. Ahogy odaértem, elébe álltam, hogy elkapjam a tekintetét.-Bakugora vársz?
-Nem, rád!
-Mi?- emelkedett fel az egyik szemöldököm. Kirishima? Rám? Bakugo helyett?
-A bodyguardod leszek!- csillantotta meg kissé hegyes cápa fogait, amik így cukin festettek az enyhe fényben.
-Mér'?
-Bakugo meg fog ölni. Szóval spuri, mielőtt kijön, s tombolni fog!- ragadta meg a csuklómat, s levezetett a lépcsőn. Kérdőn meredtem rá, közben a többieket elkerülve kivitt a koliból.
A kinti szellő azonnal rávette a bőrömet a bizsergésre, hiába volt rajtam egy réteges harisnya. A lámpák fokozták a november reggeli sötétséget, s amint az épület felé mentünk, nem tudtam nem elmosolyodni. Kirishima egészen aranyos volt, főleg ahogy azon volt, hogy megóvjon az esetleges 8 napon túlitól.
Kihalásztam a suli szekrényemből a tananyagokat, s a tartalék tolltartómat (mióta Bakugo mellett ülök, elmászkál vagy véglegesen eltűnik a tolltartóm tartalma) s terhelten néztem Kirishimára.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bízz bennem/ Bakugo x oc
Fanfic"-Ha kell, gyere és vedd el! - emeltem fel a telóm, s hátra tartottam, mikor megpróbált feléje nyúlni. [...] Bakugo éppen egy nagy lökettel nyúlt a kezem felé, mikor hátra léptem, de mögöttem az ágy díszelgett, így leestem a lágy matracra. Az...