28.Fejezet_Álom

35 3 39
                                    

   Még sosem éreztem ennyire, hogy nem akar lemenni a falat a torkomon. A pálcikámmal tologattam a tányéromon a sushit, miközben az államat megtámasztottam a kezemmel. Uraraka aggódva nézett, Mina pedig elmerült a gondolataiba.

-Szóval azt mondod, hogy nem Bakugo volt - jutott el idáig. Húszadjára. Egyet meggyőzően bólintottam, majd belemártottam a sushimat a kis tálcában levő szójaszószba. - Akkor nem Bakugo volt - futott neki mégegyszer, majd fáradtan nézett rám. - Hogy lehet az, hogy nem ő a hibás azért, amilyen letörten jöttél enni?? - meredt rám úgy, mint aki feladta.

-Nem vagyok letört. Csak néha bebasz az élet - vontam vállat, majd diszkréten a szőkeség felé néztem, aki felemelkedve a székről, egy felcsavart füzettel ütötte Kaminari fejét. Mit vártál, Kira? Hogy majd elgondolkodva fog a tányérja fölé görnyedni, és szomorúan fog feléd nézegetni? A francokat. Úgy néz ki, mint aki el is felejtett mindent.

-Vagy valaki - ragaszkodott legjobb barátnőm, majd összevont karokkal és egy "nem fogsz ki rajtam" pillantással nézte a reakciómat. - Tudom, hogy csinált valamit!

-Mit csinált ki? - csatlakozott Yaoyorozo, amint letette a tálcáját az asztalra, majd mellettem helyet foglalt.

   Engem megelőzve, Mina azonnal a mellkasára tette a kezét, majd drámaian megszólalt.

-Bakugo miatt Kira letört lett.

-Mi nem történik Bakugo miatt? - kérdezte Yaoyorozo, amint meghallottuk az éles zajt, amire mindannyian odakaptuk a fejünket.

   Bakugo megint összetört egy bögrét. Iida azonnal felpattant, majd Bakugohoz sietve újra a karjával hadonászott.

-Bakugo, ezt osztályelnökként nem fogadhatom el! Ez a huszonharmadik volt a hónapban! Hihetetlen!

-Mégis hogy tör el ennyi bögrét? - kérdeztem döbbenten. Akármennyire nem tudja kezelni a haragját, nem annak kéne lenyugtatnia, hogy poharakat hajigál.

-Szerintem túl erősen rakja le az asztalra - mondta Uraraka. - Egyszer az alját az asztalhoz csapta, és a kakaó a pólómra ömlött.

-Sziasztok, lányok! Nem gondoljátok, hogy valakinek el kéne foglalnia azt az üres helyet? - állt meg előttünk Mineta vigyorogva, amint Yaoyorozo mellé mutatott.

-Nem - feleltük egyszerre, mire Mineta csalódottan hagyta el az asztalunkat, majd próbálkozott az 1-B-s lányoknál.

-----------------------------------------------

   A hajpántomat igazítgattam a fejemen, mikor hallottam, hogy a szőkeség megérkezett. Kíváncsian dugtam ki a fejem a fürdő szoba ajtaján, majd néztem, amint Bakugo az ágyamhoz sétált.

-Nem tudom, hogy mit keres a fekete pólóm az ágyadon, nem is akarom megtudni, és nem is érdekel - vette fel a fekete ruhadarabot az ágyamról, amit akkor vettem, mikor Urarakával voltunk a plázába.

-Az nem a te.. - emeltem fel az ujjam, de Bakugo nem hallgatott végig, mert egy "mars innen" morrgással kitessékelt a fürdőből, majd egy hangos csapkodással csukta be az ajtót.

   Egy "nekem mindegy" alapon ráhagytam, majd lefeküdtem az ágyamra, és megüzentem Félixnek, hogy jól vagyok. Percekkel utána hallottam a bentről kijövő kiabálást, mire zavarodottan néztem az ajtó irányába, ahonnan Bakugo a fekete pólóban jelent meg.

   Látva a darabban, ahogy a fekete anyag haspólóként szorul rá a felső testére, a szememnek hagyva az alsó hasizmát, egy óriási röhögés tört ki belőlem.

Bízz bennem/ Bakugo x ocWhere stories live. Discover now