Alig 10 perccel később az ajtó kicsapódott, és a bátyám esett be, kipirulva és zihálva. A térdeire támasztotta a súlya nagy részét a kezeivel, majd egyenesen a felém nézett, összehúzva a szemeit.
-Idióta.. - motyogta, majd megállapodott a tekintete Bakugon, aki unottan bámulta. - És TE! - mutatott rá, majd riadtan felém fordult. - Mit keres itt ez a rohadék??
-Kit neveztél rohadéknak? - pattant fel Bakugo feje ingerülten, és Félixet nézte, amint az ágyam mellé sétált.
-Téged! Mit keresel a kis húgom közelében?? Mi közöd van hozzá? Nem tűrök el egy ilyen idiótát mellette! - tette csípőre a kezét.
-Hívj mégegyszer idiótának, és felrobbantalak a lökött húgoddal együtt! - mondta, amint az egyik szeme körüli izmok megrándultak.
Gondterhelten fogtam a fejem, megfogadva, hogy soha többet nem hagyom, hogy ez a kettő marha találkozzon egymással, majd összeszedtem az összes bátorságomat, hogy megpróbáljam lenyugtatni őket.
-Ne itt veszekedjetek! - kérleltem, mire mindketten felém fordultak, majd folytatták a veszekedést. Remek.
Idegesen fújtam ki a levegőt, majd jobb megoldás hiányában megragadtam a párnám, amit Félix fejéhez vágtam. A bátyám feje azonnal felém pattant, egy kibújó ér lüktetni kezdett a homlokán.
-VAN VALAMI BAJOD?! - ordította, mielőtt észrevette magát és megköszörülte a torkát. - Oké, halkabban beszélek. - mondta nyugodtan, majd Bakugo felé fordult. - Te pedig takarodj innen. Khm.. Úgy értem, hogy hagyj magunkra egy kicsit - korrigált, mikor meglátta, hogy milyen idegesen bámulom.
Bakugo elvigyorgott és készült valami gúnyos választ mondani, mikor észrevette, hogy a kezem a kis éjjeliszekrényen pihenő fém tálca felé nyúl. Azonnal lehervadt a mosoly az arcáról, és megragadva a telefonját az ajtó felé sietett.
-1 perc. - mondta, majd becsukta (inkább csapta) maga mögött az ajtót.
Félixszel néhány másodpercig csak meredtünk utána, majd egy sóhajtással megtörtem a csendet.
-Lenne egy kérésem..
-Előbb elmeséled, hogy mi történt megint veled! - fonta össze a karjait, miközben szigorú szemekkel mért végig. Megint? Haha, nagyon vicces.
-Megmentettem valakit! - mondtam büszkén, kihúzva magam, miközben rápillantottam Félixre. Ugyancsak összefont karokkal állt, felvont szemöldökkel, mint aki elgondolkodik az élet értelmén. Vagy hogy miért van húga. Nézőpont kérdése.
-Ahaaaa, szóval megmentettél valakit, és hála jeléül elintéztek - mondta cinikusan, arra várva, hogy pontosítsak.
A szememet megforgatva mutattam a padlón heverő párnára, amit Félix volt olyan kedves, hogy felvett, és visszaadott nekem, majd a puha anyagot ismét a hátam mögött tudva elkezdtem idegesen játszadozni az infúzió zsinórjával.
-Egy gonosztevő szúrt le. De megmentettem egy lányt. Most végre elmondhatom, hogy mit kérek tőled?? - kérdeztem felháborodottan, jelezve, hogy megtettem a saját részemet, és most ő jön.
Félix fáradtan felnyögött, majd hátrahuzant lazán a fotelbe, türelmetlenül figyelve, amint belekortyolt az éjjeliszekrényen levő pohár vízbe. Ami egyébként az enyém volt, de már mit számít?
-A lánynak nincs hova mennie, szóval nem vinnéd haza? - kérdeztem, mintha ez a világ legnormálisabb kérdése lenne, mire a bátyám a szájában levő víz felét kiköpte, a másik felét pedig félrenyelte.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bízz bennem/ Bakugo x oc
Fanfic"-Ha kell, gyere és vedd el! - emeltem fel a telóm, s hátra tartottam, mikor megpróbált feléje nyúlni. [...] Bakugo éppen egy nagy lökettel nyúlt a kezem felé, mikor hátra léptem, de mögöttem az ágy díszelgett, így leestem a lágy matracra. Az...