Selammm!!!
N'abersiniz?? İyisinizdir inşallah. Çünkü ben bomba gibiyim.
İyi okumalar dilerim.
~~~
"Bazen bakarsın, ama göremeyecek kadar kör olursun." -hisssizyazar.
Ölmek için sadece nefesinin kesilmesi ve kalbinin durması mı gerekirdi?
Hayır.
Ölüm bir tokatla, bir sözle de gerçekleşebilirdi. Bir tokat atılırdı, tokat atılan kişinin ölümüne sebep olurdu. Bir söz söylenirdi, o söz insanın kalbine ve zihnime damgalanır, gittikçe o insanı öldürüren bir virüs gibi yayılırdı.
"İzem!" Annemin seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. "Kapı çalıyor kızım, baksana şu kapıya."
"Tamam!" Ellerimi silkeleyip mutfaktan çıktım.
Bu akşam yemeğine Lavin'i çağırmıştım. Annem sırf Lavin gelecek diye bir sürü yemek yapmis, tatlı işini bana kitlemişti.
Kapıyı açtığımda güler yüzlü Lavin ile karşılaştım. "Hoş geldin."
"Hoş buldum." İçeriye girip bana sarıldıktan sonra yanağıma ıslak öpücük bıraktı. Üzerindeki ceketini çıkartıp bana verirken gülümsüyordu. "Filiz teyze nerede? Ben onu görmeye geldim."
"Pislik," Omzuna ufak bir şille çaktım. "İnsan seni çok özledim falan der."
Göz devirirek güldü ve içeriye geçti. Ben ise ceketini askıya asıp peşinden salona girdim.
"Kim gelmiş?" diye yukarıdan bağırdı annem.
"Ben geldim Filiz teyze!" Annem bir dakika geçmeden salona girdi hızla.
Lavin onunda kızıydı.
"Lavin! Hoş geldin güzel kızım." Lavin'e sımsıkı sarılırken gülümsüyordu.
"Hoş buldum Filiz teyze."
"Bana bile böyle sarılmıyorsun anne." dediğimde annem kaşlarını çattı.
"Sus kız."
Annemlerin evinde ustalar olduğu için babam burada değildi. Benim evimde, şuan benim salonumdaydık. Annemler bugün evin duvarlarını boyatmak için usta çağırmışlardı ve bütün gün ustalarla uğraşmışlardı.
"Vay, kimler gelmiş." Misafir odasından çıkan Ege'ye ters bir bakış attı Lavin. Maalesef Ege'de buradaydı. "Hoş geldin pamuk prenses."
"Sensin pamuk prenses." dedi Lavin. "Ben sarışınım aptal."
Ege sırıtarak kendini koltuğa bıraktı. "Asi kız," dedi kafasını sallayarak. "Severiz."
"Ege." diyerek uyardı annem. "Saçma salak konuşma oğlum."
"Pardon anneciğim." dedi Ege iyi çocuk rolü yaparak.
"Hadi yemeğe geçelim artık. Acıkmışsınızdır." Annemin cümlesiyle ayaklandık. Masaya geçtiğimizde annem tezgahın üzerinde duran keki masaya koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN İZİ
General FictionYağmur yağıyor, her yeri sel alıyordu. Sokaktaki insanlar ıslanmamak için oradan oraya koşuyor, trafik arabalar sayesinde tıkanıyordu. Şemsiyesi olan insanlar rahat bir şekilde yolda yürüyordu. Şemsiyesi olmayanlar ise şanssızdı. Yağmurdan ıslanmama...