Hellü!!!
N'abersiniz?? İyisinizdir inşallah. Çünkü ben bomba gibiyim.
Ufak bir bilgi geçmek istiyorum. Bu aralar derslerime biraz ağırlık vermek lazım. Bu yüzden bölümler şuan olduğu gibi her gün her gün gelmeyecek. Haftada bir yetiştirebilirsem bölüm atacağım. Size şuana kadar attıklarımın hepsi önceden yazdığım bölümlerdi zaten.
Medya: İzem ve Savaş (Temsili.)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn.
🎶 Krobak - Broken 🎶
🎶 Sıla - Yan Benimle 🎶
İyi okumalar.
~~~
Yüzüm gıdıklanıyor, göz kapaklarım açıklamak için direniyordu. Elimin üzerimde tüylü birşey geziyor, yüzüme bir ıslaklık yayılıyordu.
Gözlerim yavaşça aralanırken Asil'in buz mavisi gözleri girdi giriş açıma. Koca diliyle yanaklarımı yalıyor, üstüme yatıyordu. Pencerenin kenarından sızan güneş ışığı gözlerimi alıyordu.
"Asil." Uyku akan sesimle mırıldanıp yavaşça doğruldum yatakta. Dün akşam dolu olan yanım şuan boştu. Savaş neredeydi? Dün eve gelir gelmez uyumuştum. Savaş en son yanımda yatıyordu.
Asil bir kere havlayarak arkamdaki komodine doğru ilerledi. Komodinin üzerinde kırmızı gül buketi ve bir not duruyordu.
Gece Halil Albay aradı. Görev çıkmış. Seni uyandırmadım çünkü çok güzel uyuyordun. Bu yüzden not yazdım. Telefonum kapalı olacak, iki veya üç gün yokum. Askeriyeye gitmek istemezsen hiç sorun değil çünkü Halil Albay'la konuştum. Kendini yorma, yemek yemeği unutma!! Seni seviyorum kalbimin İz'i. - Savaş.
Kalbimin İz'i.
Kıkırdadım. Mutlulukla kahkaha attım.
"Gördün mü Asil? Bana Kalbimin İz'i demiş!" Mutlulukla gülümserken gül buketini elime aldım. Bukette on iki adet kırmızı gül vardı. Annem on iki tane gülün karşılıklı sevgi ve mutlu bir birliktelik anlamına geldiğini söylerdi. "Sende mutlu oldun di mi?"
Gözlerim saate tırmandı.
12.21
Gece geç yattığım için geç kalkmam normaldi. Bir an önce hazırlanıp askeriyeye gitmem gerekiyordu. Bu aralar işim konusunda çok bocalamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN İZİ
General FictionYağmur yağıyor, her yeri sel alıyordu. Sokaktaki insanlar ıslanmamak için oradan oraya koşuyor, trafik arabalar sayesinde tıkanıyordu. Şemsiyesi olan insanlar rahat bir şekilde yolda yürüyordu. Şemsiyesi olmayanlar ise şanssızdı. Yağmurdan ıslanmama...