Hellü!!!!
N'abersiniz bebişkolar??? İyisinizdir umarım.
🎶 Göksel - Yalnız Kuş 🎶
Lütfen oy verip yorum yapın,
İYİ OKUMALAR :)~~~
Halil Albay, Pençe Timi görevden döneli yarım saat olduktan sonra bir toplantının olduğunu söyleyip hepimizi toplantı odasına toplamıştı. Pençe Timi ve ben diğer kişilerin gelmesini bekliyorduk.
Sorun şu ki, diğer kişiler kim bilmiyordum.
"Ne zaman gelecekler?" diye sordu Deniz. Arkasına rahatça yaslanmış, kollarını göğüsünün altında birleştirmişti. Kafasını sandalyenin arkasına doğru yaslamış, tavana bakıyordu. Ara sıra nefesini dışarıya verip ofluyordu.
"Alparslan Yarbay'ı biliyorsun. Bekletmeyi sever ama bekletilmeyi sevmez." dedi Serdar ağır çekimde gibi konuşarak. Masadaki koluna yaslamıştı başını. Uyudu uyuyacak gibiydi.
Anladığım kadarıyla beklediğimiz kişiler Alparslan Yarbay ve Halil Albay'dı. İlk defa bu kadar unvanlı insanlar ile bir arada bulunacağım için heyecanlıydım açıkçası.
"Tam olarak kimleri bekliyoruz?" Aklımdan geçirdiğim soruyu dakikalar sonra Mert sormuştu. "Üç senedir burada olmayınca unuttum herşeyi."
"Yarbay'ları ve Albay'ı." dedi Aral.
"Yarbay'lar? İki tane mi Yarbay var?" diye sordum merakla.
"Alparslan Yarbay ve ikizi Turan Yarbay." dedi Emre. "Halil Albay gibidir kendileri. Oldukça ciddi ama işlerinde çok iyi olan insanlardır. Başta size korkutucu gelebilirler Savcım çünkü yeni tanımaya başladıkları kişileri korkuturlar." Alt dişimi ısırdım.
Alparslan ve Turan Yarbay'ı şimdiden merak etmeye başlamıştım.
"Peki tam olarak ne zaman gelirler?" Ortaya attığım soruya Asena cevap verdi. "Kendileri bekletmeyi çok severler. En büyük huyları budur. Ne zaman gelecekleri asla kesin olmaz."
"Daha önceki savcılar İkiz Yarbay'lar ile tanışmış mıydı?" diye sordum yine. Sanırım şuan meraklı olduğum bir zaman dilimiydi.
"Hiçbir Savcı Yarbay'larla tanışacak kadar güven vermedi. Aynı zamanda burada sadece bir hafta durdukları için Yarbay'lar ile tanışmadı hiçbiri." Bu cevap Savaş'tan gelmişti. Kendisi hemen yanında oturuyordu. Bir kolunu masaya yaslayıp elini yumruk yapmış, çenesini yumruğuna yaslamıştı.
Mert'le bakışlarımız kesişti. Hemen yanımda oturan Asena'yı başımla işaret ettiğimde hafiften sırıtıp Savaş'ı işaret etti kafasıyla.
Mert ve Asena'nın durumuna üzülmüştüm. Asena çok güçlü bir kadındı, eminim sevgisi de öyleydi. Mert kendince haklıydı ama Asena'da haklıydı. Onlar emir kuluydu, git diyince itiraz edemezlerdi. Mert anladığıma göre Asena'yı çok seviyordu. Fakat Asena sevdiği tarafından resmen terk edilmişti.
"Sustun." Kulağıma fısıldayan Savaş'ın sesiyle yeşil gözleriyle göz göze geldim.
"Birşey düşünüyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN İZİ
General FictionYağmur yağıyor, her yeri sel alıyordu. Sokaktaki insanlar ıslanmamak için oradan oraya koşuyor, trafik arabalar sayesinde tıkanıyordu. Şemsiyesi olan insanlar rahat bir şekilde yolda yürüyordu. Şemsiyesi olmayanlar ise şanssızdı. Yağmurdan ıslanmama...