Bab 56

61 5 0
                                    

"Good night everyone, I wish you all a warm welcome. Saya tak nak cakap banyak, tapi dah lama kita semua tak jumpa di majlis sebegini, jadi saya nak ambil sedikit masa untuk luahkan sesuatu."

"I am very grateful to welcome everyone in this room for the launch of the latest design. I am honored to open this event and to stand here where so many successful men and women that I admire and admire have stood." Tuan Adrian selaku, THE COO syarikat, berdiri megah di hadapan memberi ucapan pembukaan.

Semua tetamu yang hadir pada malam itu bertepuk tangan dengan kuat.

"Terima kasih tak terhingga saya ucapkan kepada kalian semua yang bertungkus lumus bagi menjayakan pelancaran yang dilakukan setiap 5 tahun sekali ini. Saya harap, kalian semua tidak jemu dalam menghasilkan produk dan kualiti yang tiptop kepada pengguna di luar sana. Thank you so much." Ucap Tuan Adrian buat kali terakhir.

"Thank you, Tuan Adrian, the COO of the company. Now,... ladies and gentlemen, esteemed delegates, honored guests...!" Suara MC yang bertugas kedengaran petah bercakap.

"We have gathered here to witness a special moment, the ribbon cutting ceremony of new design for our furniture... Let's commemorate this event together with the ribbon-cutting segment."

"We kindly invite the distinguished delegates and honored guests to join the Board of Directors and of course our CEO, MR. Arzen Xie for the ribbon-cutting."

"Sayang. Jom naik atas." Ajak Arzen.

"Tak apa lah. saya segan. Saya bukan sesiapa dalam syarikat ni." Tolak Jasmine perlahan.

"Come on pretty, apa pula tak ada apa-apa. You pun salah satu orang terpenting dalam majlis ni." Ajak Benjamin yang sudah mula berdiri.

Arzen turut berdiri dari duduknya.

"Let's go, Queen." Arzen mencapai tangan Jasmine. Dengan janggal Jasmine berdiri. Mereka bertiga berjalan beriringan naik ke atas pentas.

Bunyi tepukan gemuruh kedengaran di setiap ruang.

Tuan Adrian, Arzen, Jasmine dan Benjamin dan barisan direktor, berdiri di atas pentas bagi melancarkan majlis mereka.

"And now, I invite you all to BEGIN the ribbon-cutting. Let's applaud and celebrate this memorable moment together." Ucap Mc bertugas. Gunting diserahkan pada Tuan Adrian.

"1...2...3...!" Tuan Adrian menggunting ribon sebaik sahaja kiraan nombor 3 disebut. Maka, majlis pelancaran sudah pun berlaku. Sekali lagi, dewan itu dipenuhi dengan bunyi tepukan gemuruh.

"Thank you for your attention, and let's embark on this exciting journey together! Big thank you to, Tuan Adrian, Tuan Arzen, Puan Jasmine dan Tuan Asher. Also, big thanks to each and everyone of you who make it to today's event! Now please enjoy yourself with our good food while looking for the design of our display product!" Ujar Mc.

"Congratulations and thank you everyone." Arzen bersalam dengan semua lelaki yang berada di atas pentas.

"Congratulations daddy, along bangga dengam outcome kerja daddy. Hopefully one fine day, Arzen akan jadi hebat macam daddy dan Papa." Arzen memeluk Tuan Adrian dengan erat.

"You're the mini us. Bahkan lebih hebat dari kami. Keep up the good work, my little boy." Tuan Adrian membalas pelukan anak sulungnya dengan erat.

"You're awesome. Congratulations, Uncle Ad." Kali in Benjamin pula yang memeluk Tuan Adrian.

"Can't have it done without you." Ucap Tuan Adrian ceria. Jasmine hanya memerhati di sisi meraka. Pelukan dileraikan oleh Benjamin.

"Come here you little Princess." Jasmine ditarik ke dalam pelukan Tuan Adrian. Dia sedar menantunya itu hanya memerhati semenjak tadi.

30 Dates with you [ on going ]Where stories live. Discover now