Hoofdstuk 34

63 2 0
                                    

Het geluid van stromend water vulde de badkamer terwijl de warme stoom zich langzaam verspreidde. Juul stond voor de spiegel en keek naar haar eigen reflectie. Vandaag was ze vijftien geworden, en ze wilde iets speciaals doen om haar verjaardag met Matthy te vieren. Haar hart klopte sneller bij het idee van wat ze van plan was, maar tegelijkertijd voelde ze zich veilig en vertrouwd bij Matthy.

Ze draaide zich om naar de douche, waar Matthy al onder het warme water stond. Hij keek haar aan met een zachte glimlach, zijn ogen vol warmte en liefde. Ze had hem al eens per ongeluk naakt gezien toen ze de badkamer in was gelopen, niet wetend dat hij aan het douchen was. Maar dit voelde anders. Dit was iets dat ze bewust koos om te doen, iets wat hun band verder zou versterken.

Voorzichtig stapte Juul de douche in, het warme water voelde geruststellend op haar huid. Ze stond eerst stil, even wennend aan het idee om zo dicht bij Matthy te zijn in deze intieme setting. Hij strekte zijn hand naar haar uit en ze nam hem zonder aarzeling vast, hun vingers in elkaar verstrengeld.

Matthy gaf haar de tijd om te wennen, zonder enige druk. Hij was zich bewust van hoe belangrijk dit moment voor hen beiden was, en hij wilde haar laten zien dat hij haar begreep en respecteerde. Juul glimlachte terug, een mengeling van zenuwen en opwinding in haar blik.

Langzaam liet ze haar hand over zijn schouder glijden, de warmte van zijn huid onder haar vingertoppen voelend. Ze had hem altijd bewonderd, hoe hij haar troostte en steunde in moeilijke tijden. Nu, hier onder de douche, voelde ze diezelfde veiligheid en vertrouwen.

Ze liet haar hand voorzichtig over zijn borst zakken, haar vingers lichtjes langs zijn huid strijkend. Matthy ademde langzaam in, zijn ogen op haar gefixeerd. "Het is oké, Juul," fluisterde hij zachtjes. Zijn stem was kalm en geruststellend, zoals altijd.

Juul knikte, terwijl ze zijn woorden in zich opnam. Ze streelde voorzichtig verder, haar vingers ontdekkend, en hoewel ze zich nog steeds een beetje zenuwachtig voelde, wist ze dat ze dit op haar eigen tempo kon doen. Matthy liet haar hand leiden, zonder te forceren, terwijl ze elkaar in stilte aanvoelden.

Ze waren niet alleen bezig met elkaars lichaam te ontdekken, maar ook met het versterken van hun emotionele band. Dit moment was intiem, maar niet overhaast. Het ging niet om het fysieke, maar om de connectie die ze samen deelden.

Juul keek Matthy aan, zag de zachtheid in zijn ogen en voelde zich gerustgesteld. Ze wist dat ze deze stap alleen nam omdat ze er klaar voor was, omdat ze Matthy vertrouwde met haar hele hart. Terwijl het water over hen heen stroomde, voelde ze zich dichter bij hem dan ooit tevoren.

Ze wist dat ze niet verder hoefde te gaan dan waar ze zich comfortabel bij voelde, en Matthy's geduld en liefde gaven haar de zekerheid dat dit het juiste moment was.

Family line | BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu