15. rész

57 3 5
                                    

Az a baj hogy a legnagyobb félelmem a viharok . Most mit tegyek? Menjek át valakihez aludni vagy maradjak itt és próbáljam meg észre sem venni hogy kinnt leszakad az ég? Megpróbálom megvalósítani az utóbbit és ha nem sikerül átmegyek Felixhez, igen ezt fogom tenni.

Ebben a pillanatban egy hatalmas villám csapott le a földre fület megsüketítő dörgésekkel. Amikor megláttam és meghallottam hogy mi történik odakint egyet sikítottam de  halkan nehogy meghallja bárki is hogy én ilyenkor még fel vagyok. De sajnos meghallotta valaki, és be is kopogott az ajtómon de én megszólalni nem bírtam annyira féltem így az illető nem jött be csak kintről szólt be.

-Jisung, jól vagy?- hallottam meg Minho hangját, és éreztem meg egyben a nyugtató áfonya illatát amitől a félelmem egy kicsit csillapodott.

- I-igen, p-persze hogy j-jól vagyok- mondtam remegő és néhol megakadó hangon ami nem hiszem hogy meggyőzte az áfony illatút mert tovább folytatta

- Bejöhetek?- kérdezte majd egy hümmögés után be is lépett az ajtón. Becsukta maga mögött az ajtót majd leült mellém az ágyra.

- Mi a baj?- kérdezi nyugott hangon és a fejemet kezdi el simogatni.

- Félek a vihartól- mondtam mire ő elkezdett nevetni így én oldalba rúgtam mire ő a nevetést abba hagyta de a száján még látható volt egy kis mosoly.

- Bocsi, de ez olyan gyerekes.

- Apád a gyerekes- forgatom meg a szemeimet.

- Ő is eléggé gyerekes- Én ezt csak iróniából mondtam de úgy látszik komolyan vette.

- Nem értem- rázom meg a fejemet értetlen szemekkel.

- Azt akarod hogy elmagyarázzam?- erre csak bólintottam, majd ő bele is kezdett

- Apám még kis koromban kiválasztotta nekem hogy kihez kell hozzá mennem, még jóval akkor amikor megtudtam hogy meleg vagyok. Elmondtam neki hogy én nem a lányokhoz vonzódom és hogy nem akarok hozzá menni ahhoz a szukához mert egy idegesítő, követelőző és sokkal fiatalabb mint én. Ő ezt nem értette meg és megkínzott. Akkor voltam 18 éves, ezután az " incidens" után alapítottam a Dominot és nem is beszélek sem apámmal, sem azzal a lánnyal akihez hozzá akart adni.

- Ki volt az a lány?- ez volt az első kérdésem, azt nem tudom miért de most ez érdekelt a legjobban.

- Gehlee Danca a neve.- de fura neve van

- Miért van ilyen fura neve?

- Ő nem koreai hanem a filippínó- ohh mostmár minden tiszta. Vagyis nem minden.

- Apád miért fogatta ilyen rosszul azt hogy nem vagy olyan mint a többi?- erre csak megvonta a vállát.

- Van egy hülye ötletem- erre csak kíváncsian nézett rám.

- Mi az?- én hirtelen felültem

- Meg van még a telefonom?- bólogat- Meg kaphatom? Kérlek csak egy percre - kezdtem el könyörögni neki de ő csak kuncogott tettemen

- Minek az neked?- hát bazdmeg pornót akarok nézni. Ugye ezt nem akartam kimondani mert nem ez volt a valódi oka, ez csak szarkasztika volt.

- Posztolni akarok beled egy képet- mondom mosolyogva, de ő csak megrázza a fejét.

- Ha az ellenségeim megtudják hogy nálam vagy akkor eljönnek ide összetörnek mindent a házban és elvisznek téged.

- Nem kell látszódnia az arcodnak elég csak a kezed vagy valamelyik testrészed- kezdtem újra könyörögni mire Minho csak sóhajtott majd kiment a szobából. Azt hittem hogy ideges lett és nem jön vissza, de meglepetésemre vissza jött a telefonommal a kezében. Oda adta nekem és én bele léptem az Instába és rámentem a fényképező gépre.

- Gyors leszek, ígérem- mondtam mire Minho azt mondta hogy nem kell sietni.


# ayy domino🔥🔥@ yongg_lixxie,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

# ayy domino🔥🔥@ yongg_lixxie,

@G_ yeonnie: Jisung hol vagy?

@Charisma_ju: Már egy hónapja eltűntél, hol vagy?

@Yeoyeo_sangg: Csak figyelmeztetlek hogy ki vagy rúgva és már van egy másik alkalmazottam a te munkádra

@Youlit_yunha: Ki az a fiú? Jisung bepasiztál? És mit jelent az hogy ayy domino?

- Kit érdekel ha ki vagyok rúgva hmm? Van aki el tart nem szorulok már a pénzedre!- amint ezt kimondtam eldobtam a telefont és a szám elé kaptam a kezem. Nagy és megijedt szemekkel neéztem Minhora aki csak egy félmosollyal nézett rám.

- Azt akarod hogy eltartsalak? Nekem oké- erre csak megráztam a fejem jelezve hogy nem akarom.

- Ez csak kicsúszott a számon, nem gondoltam komolyan.

- Hát nem engedlek dolgozni szóval hogyha szükséged van valamire akkor csak szólj és én megveszem neked.- mondta mire nekem akaratom ellenére is egy nagy mosoly szökött fel az arcomra. Tényleg nem akarom költeni a pénzét de jól jönne már pár ruha mert amik a szekrényben vannak annak csak a fele jó rám.

- Akkor~~~ holnap eljössz velem vásárolni?- kérdeztem mire ő csak mosolyogva forgatta meg a szemeit

- De csak akkor ha egy maszkot felrakok az arcodra és kapucnit is húzol!- erre csak bólintottam- akkor holnap megyünk vásárolni. Na de most aludj, én megyek- állna fel de én a kezére fogtam.

- Itt maradnál kérlek? Ameddig itt voltál észre sem vettem a vihart- Minho csak mosolyogva bólintott. Befeküdtem az ágyamba és megpaskoltam magam mellett a helyet jelezve neki hogy feküdjön mellém. Így is tette majd illatát mélyen beszippantva aludtam el miközben Minho egyik kezével a derekamat ölelte, másikkal pedig a hajammal játszott.

Ilyen jól még sosem aludtam.....



Sziasztokk❤️💋💕

Most úgymond időben rakom ki ezt a részt habár most értem haza. Elmeséljem hol voltam? Szerintem senkit sem érdekel de elmondom mert nincs életem 😃

A barátnőimmel voltam a falu foci pályáján, azért mert az egyik barátnőmet( akiről amúgy Felix kapta a rágógumi illatát) össze akartuk hozni az exével és sikerült is együtt jöttek haza.

Hamarosan hozom a kövi részt addig is maradjatok rosszak és gonoszak Infernos-ok😈💕❤️💋

Byee💝

In the arms of the devilWhere stories live. Discover now