- Biztos?- mutatok a háta mögé. Minho oda nézett és egy riadt tekintettel nézett rám.
- Ez lehetetlen!- akad ki mikor észhez tért, hogy az aki ott állt az tényleg az én 6 éve halott apám.- Téged megöltelek!- pattan fel helyéről és menne oda a halotthoz, de kezét megfogva állítom meg.
- Bántani fog ha közelebb mész hozzá mint 3 méter.- figyelmeztetem Minhot, akinek arcán semmi reakció nem jelent meg.- Oké, te tudod, csak ne mond azt hogy nem figyelmeztettelek.- engedem el a kezét és ő még pár másodpercig farkas szemezett velem, de utána hátatfordított nekem és elkezdett rohamosan gyorsan közelíteni életem megkeserítője felé.
Han Ha-joon, vagy ahogy csak én hívom, apa előhúzott egy hatalmas, legalább 1 méteres bárdot a háta mögül. Minho megtorpant.
- Ezzel a késsel öltelek meg.- fagy le és alig halhatóan hagyják el ezek a szavak a száját.- Hogy került hozzád?- kezdi el faggatni.
- Nem fog megszólalni.- intézem szavaimat Minhonak, aki rám néz.- Higgy nekem, próbáltam már. Nekem is megjelent már párszor ő, és sosem mondott egy szót sem, csak hegeket hagyott a testemet mikor közel próbáltam hozzá menni.- közlöm vele azokat a dolgokat amit tett velem. Minho nem szólt egy szót sem.
- Hová tüntél?- lepődik meg Minho mikor apám hirtelen köddé vált szemei elől.- Ezt hogy csinálta?- fordul felém értetlen és lepődött szemekkel.
- Úgy hogy ő egy szellem.- rázom meg lassan a fejemet. Egy kis idő után mikor már Minho is kiheverte azt hogy miket is látott az előbb, bekapcsolódott egy zene. Egy fiú reppelt egy olyan nyelven amit nem értettem. Elég fura volt, és a hang egyre közelebb jött hozzánk, ami miatt Minho majdnem elájult annyira megijedt tőle.
- Kinevetem, a nevetek, idegenek. Ki az a Henn?- jön be a nappaliba Jeongin, énekelve, telefonján a zene teljes hangerőn bömbölt.- Te meg miért vágok ilyen fejet? És miért másztál rá Jisungra?- néz furán Jeongin Minhora, aki szó szerint az ölemben ült és úgy ölelt mint egy kisgyerek, aki fél az ágya alatt lévő szörnyektől.
- Jeongin, mi ez a zene?- játsza a menőt Minho, és szál ki az ölemből.- Úgy hangzik mintha egy macska próbálni gyorsan nyávogni.- kezdi el kritizálni az énekest.
- Elsőnek is: Szakadj le a szerelmemről, másodjára pedig: Ő Henn. Egy magyar repper. Most ő a kedvencem.- mondja, majd kezd el újra énekelni és betáncol a konyhába.
- A nagy Lee Minho nem fél semmitől mi?- kezdek el csipkelődni, amit ő nem néz jó szemmel és bevágja a durcit.
- Én soha sem mondtam egy szóval sem hogy ne félek semmitől.- fordítja el a fejét.
- Tényleg?- emelgetem szemöldökeimet.
- Nem érdekelsz tovább. Menj innen.- kezd el lökdösni, de szerintem még ő sem gondolta azt komolyan hogy azt akarja hogy elmenjek mellőle. Túlságosan fél ahhoz hogy egyedül maradjon.
- Oké, akkor sok sikert ahhoz hogy legyőzd a szellemeket és a démonokat amik most a házban kószálnak.- állok fel Minho mellől és már mennék el, de Minho is feláll és vállamnál kényszerített arra hogy üljek vissza mellé.
- Én nem félek, csak...csak féltelek hogy valami bajod fog esni akkor ha nem vagyok melletted, ezért tt maradsz velem.- ölel át, majd egyik lábát rá rakja az enyémre. Esküszöm, olyan mint egy nagy gyerek.
- Biztos hogy ez az oka annak hogy nem engedsz el?- kérdőjelezem meg őt, és ő kérdésemre csak hümmög és hevesen bólogat.- Ugye tudod hogy azért kísért téged is ő mivel a közelemben vagy?- néz értetlenül rám.
- Mit értesz ez alatt?
- Hát, ha nem lennélía közelemben akkor téged nem kísértene, mivel én idéztem meg őt és nem te. Ezért csak engem kísért, de ha mellettem vagy akkor téged is fog.- enged el szavaimat hallva.
- Meggondoltam magam, nem féltelek téged mivel tudom hogy ügyes és kitanult vagy és meg tudod védeni magad. Szóval menj utadra, és egy hétig a közelembe se gyere.- lök el maga mellől óvatosan.
- És én még azt gondoltam hogy jól választottam mikor igent mondtam arra a kérdésedre hogy leszek e a párod.- forgatom meg a szemem.- Rád fogom küldeni Lucifert.- fenyegetem meg.
- Nem mered!- állok meg ennél a mondatánál, és felé fordulok egész testtel.
- Hogy mondod?- kezdenek el a lábaim a tudotom nélkül felé menni.
- Nem mered rám küldeni!
- Oh, dehogyisnem csak adj nekem pár gyertyát és egy ceruzát.- ijed meg Minho kijelentésemen. Bevallom hogy csináltam már ilyet, idéztem már démont már vagy ezerszer és mindig sikeresen.
- Nem adok.- nyújtja ki nyelvét rám.- Menj innen, nem akarok megint találkozni apáddal.
- Nem megyek.- ülök vissza mellé.
- Ennyire menőnek érzed magad hogy nemet mersz nekem mondani?- karolja át vállamat.
- Nem hiszen, hanem tudom azt hogy menő vagyok.- fényezem magam.
- Önbizalomból nálad nincs hiány. Egy kicsit kezd már Jeongin idegesíteni ezekkel a zenékkel.- fújja ki élesen a levegőt.- Halkíts le a zenét Jeongin.- kiabál a fiúnak Minho.
- Kuss!- kiabál vissza Jeongin.
- Minho?- hümmög egyet az illető.- Bent a városban mindenki azt hiszi hogy kegyetlen vagy, és mindenki fél tőled. Miért van az hogyha rólunk hetünkről van szó akkor még azért sem vagy ideges ha nagyon csúnyán beszélünk neked?- vonja meg a vállát. Tényleg érdekel hogy ez miért van így.
- Nem tudom, talán azért mert titeket már megszoktalak és szeretlek titeket. És ti is szerettek engem persze.
- Azt nem hinném.- mondom halkan de érthetően.
- Esküszök az életemre hogy egyszer megverlek.- fenyeget meg.
- Nem mered!- mondom ugyanazt a mondatot neki, mint amit ő mondott nekem.
- Nem merem! Basszus nem ezt kellet volna mondani.- szidja magát, én pedig kinevetem szerencsétlenkedéseit.
- Érkezik a gépem, go Sandela- megy át énekelve a nappalin Jeongin, most már más mezét hallgatva. Várjunk csak! Ezt én is ismerem.
- Forró ez az éjjel, oh jajj, de nagy fless.- ugrok fel énekelve, és Jeongin mosolyogva és meglapődve énekeli tovább velem a számot.
- El ne kezd te is!- vergődik Minho.
- Kirakom a szívem, hogyha te vagy az a valaki, ki kiolvadni hagy.- sivalkodjuk a szöveget Jeonginnal, és mindketten mikrofont formálunk a kezünkből. Minho feláll a kanapéról, majd kisétál a helyiségből, de még előtte mond nekünk pár jó kívánságot.
- Váljatok mind a ketten Henn-é......
Sziasztokk💕❤️💋
Ma sikerült időben kirakni ezt a részt, és képzeljétek el hogy ezt nem tegnap este, hanem most írtam meg. Néztétek este? Én a végén literálisan könnyeket hullattam mikor kiesett a Henn, mivel mostanában nagyon megszerettem őt is és a dalait is. Krisztián után ő volt a második kedvencem, de mostmár találnom kell valaki mást.( btw. már találtam Toldi Sanyikát😂) Amúgy hogyha valaki kérdezné, én szoktam kpop-ot is halgatni( nagyrészben mindig) és magyar zenéket is. Kedvenceim: Norbow, Fehér Krisztián, Henn, Desh, Azahriah. Szerintetek GWM vagy Azahriah? Nekem személy szerint Azahriah.
December 5.- én megyek körmöshöz💅💅
Hamarosan hozom a kövi részt addig is maradjatok rosszak és gonoszak Infernos-ok😈💋💕❤️
Byee💝🌹
YOU ARE READING
In the arms of the devil
RomanceEgy világban ahol az alfák a béták és az omegák laknak,jisung egy bárpultos fiu azon kapja magát hogy korea legnagyobb maffia vezér karjaiban van. Vajon jisungnak milyen lessz a sorsa maga az ördög karmaiban? Ez az első ilyen történetem szoval remél...