28. rész

45 1 0
                                    

Jisung pov:

Feszengve vártam vissza a szobába Minhot. Pár hosszú perc után Minho a mosolyát rejtegetve lépett be az ajtón majd becsukta maga után azt.

- Csomagolj be magadnak egy bőröndbe.- mutat az ajtóra és próbálja a csalódottat játszani, de nem bír sokáig színleni és elneveti magát.- Gyere ide.- tárja ki karjait és én felállok a földről majd magamhoz ölelem Minhot.- Na, menj bepakolni.- int fejével az ajtó felé, amin én ki is megyek.

Mikor pakoltam be magamnak a ruhákat és a többi cuccomat Minho bejött hozzám azzal az indokkal hogy ő már végzett és unta magát.

- Nincs kedved elmenni valahová a városba addig ameddig be nem esteledik?- kérdezi mikor már én is kész voltam a pakolással.

- Öhm...- gondolkozok el egy ideig mert semmi ötletem sem volt.- Ismered a Catalyst nevű bárt?- nézek rá kíváncsi egyben sunyi tekintettel egy mosollyal párosítva.

- Persze hogy ismerem. El szeretnél oda menni?- bólogatok hevesen.- Szerinted vannak ott maffiák vagy gyanús emberek?- na erre a kérdésre nem számítottam.

- Abban az időben mikor még ott dolgoztam volt néhány gyanús alak, de az is csak azért volt mert túl sok piát fogyasztottak. Maffiák meg tuti nincsenek ott hiszen Yeosang nincs többé. Ugye?

- Persze hogy nincs már. De akkor tudod hogy ki lett az új főnök?- dönti oldalra fejét.

- Yeosang-nak volt kettő segédje azokra a napokra amikor ő nem tudott bejönni a bárba.- közlöm vele- Beakhyun és Kyubin, tuti hogy valamelyikük a főnök. És mivel ma szombat van így sok ember megy ilyenkor a bárba kipihenni a fárasztó napokat ezért a bár már ilyenkor is nyitva van.

- Akkor menjünk!- pattan fel mellőlem az ágyról.- Készülj el, addig én is rendbe szedem magam.- mutat végig magán és kimegy a szobából.

Egy kicsit gondolkoztam azon hogy mit is kellene viselnem és mivel egy olyan bárba megyünk ahová sokan járnak így egy fehér farmer nadrág mellett és egy hozzá illő fehér mintás póló mellett döntöttem. Miután felvettem a kiválasztott ruhákat megcsináltam úgy a hajam hogy valahogy áljon is- vizes kézzel egy kicsit összeráztam- és lementem az ajtóhoz ahol már Minho várt rám. Nem tudom hogy lehet valaki ilyen gyors, de neki ez is sikerült. Felvattem a cipőmet és a kabátomat mivel így októberben már elég hideg van és nem akarok megfázni, majd kimentünk a házból és beültünk Minho autójába.

Minhoval elég jól elbeszélgettünk az úton és kiderült hogy nemsokára lesz a szülinapja. Annyira belemarültünk a beszélgatésbe hogy észre sem vettük hogy odaértünk a bárba. Kiszáltunk az autóból és indultunk be a bárba. Az ajtóban Miyeon fogadott minket.

- Jisung!!- kiált fel a lány amit a teremben mindenki hallott és egy gyors lendülettel szorosan magához ölelt, amit Minho nem nézett jó szemekkel, de elfogadta.

- Hol voltál két hónapig?- jön oda hozzánk Hyeonju és Yunah is.- Jól meghíztál.- tesz az alkaromra egy megjegyzést Hyeonju amit elengedek a fülem mögött.

- Várandós te idióta.- pöcköli homlokon a lányt Minho.

- Hagyd békén őt, ő Changbin barátnője.- szólok rá mire mindenkinek kétszeresére nő a szeme.- Mivan mondtam valami rosszat?- nézek közbe értetlenül mindenkinek az arckifejezésén.

- Oké van pár kérdésem. Első: Honnan tudsz te Changbinról? Második: Mióta vagy te várandó?- vág egy fura fejet a kérdéseknél barátném.

- Changbinnel egy lakásban lakok, és két hónapja azaz amióta eltűntem.- látszik mind a három lány arcán tiszta sokk.

- Ki baszott meg?- szólal meg végre Yunah is. Amióta ismerem keveset beszél, de amikor megszólal mindig valami csúnya szó hagyja el a száját.

- Én voltam.- emeli fel Minho büszkén a kezét.

- Téged teherbe ejtett egy testőr?- kérdezi most Miyeon aki eddig csak az érkezésemkor beszélt.

- Nem egy testőr vagyok hanem egy maffia vezér és ha érdekel Jisung párja vagyok.- nevetik ki mind a hároman Minhot.

- Ki vagy te a nagy Lee Minho? Nem hiszem.- mondja Minho szemébe nevetve Hyeonju.

 - Valójában igen, én vagyok a nagy Lee Minho.- fagyott le a lányok arcáról a mosoly amikor meghallották Minho szavait.

- Most hogy így mondod-néz végig rajta Yunah- tényleg hasonlítasz rá. Jészusom tényleg te vagy az!- kapja a szája elé a kezét Yunah. Mind hárman azonnal elkezdenek bocsánatot kérni tőle és meghajoltak előtte.

- Nincs miért bocsánatot kérni, hagyjátok abba.

- Nem akartok beljebb jönni? Nem áldogáljatok az ajtóban.- invitál minket beljebb Hyeunju.

- Vettetek fel valakit a helyemre?

- Nem, mivel mindenkinek te voltál a kedvenc pultosa így amikor meghallották azt hogy te már nem vagy itt nem jöttek többé ide.- áll be a pult mögé Hyeonju.

- Akkor~~~ most vissza állhatok a mai napra a helyemre?- nézek maci szemekkel legjobb lány barátnőmre akinek felcsillant a szeme.

- Persze!- húz egy hatalmas mosolyt arcára.

- Akkor kezdjük!- emelem fel boldogan egyik kezemet. Valójában mikor még itt dolgoztam nem nagyon szerettem itt dolgozni, de most hogy végre újra itt vagyok elkapott egy furcsa hype( író: You know i hype you boy 💫) és éreztem a testemben hogy újra akarom érezni azt hogy milyen érzés egy helyben állni egész éjszaka.

- Te tudod mi történt Yeosangal?- lép oda mellém Yunah.

- Mondjuk úgy hogy tudok egy két részletet. Ki lett az új főnök?- kiváncsiskodok.

- Chanyeol.

- Az meg ki a rák?

- Miután Yeosang sem tért vissza hozzánk Baekhyun " felvette" az egyjik barátját főnöknek.- magyarázza a lány és a felvette szóhoz idézőjeleket mutata a kezével.

- Azta.- forgatom meg a szemem.

- Nézd csak. Ott jön feléd valaki. Szolgáld ki őt.- mutat egy áfonya illatú alfára Yunah aki tényleg felém jött.

- Kérhetnék egy Sex on the beach koktélt?- nyújtsa felém a kezét.

- Ugye nem akarsz másnaposan repülni Kínába?

- Nyugi, bírom a piát és még fizetni is fogok azért a koktélért.

- Még szép hogy fizetni fogsz érte. Ha nem fizetsz akkor kidabnak a bárból, ez az egyik szabály. Amúgy neked ma még vezetned is kell.- közöm vele a tényeket.

- Majd hívok valakit aki elvisz minket, ne aggódj annyit csak érezd ma jól magad. Mennyi lesz a koktél ára?- érdeklődik. Őszintén nem akartam neki piát adni mert még nem tudom hogyan fog viselkedni, de egyszer ezt is tapasztalnom kell.

- 5000 won. Más valamit?- kérdezem kedvesen egy mosollyal az arcomon.

- Semmi mást még most, majd később. Te mindenkivel ilyen kedves szoktál lenni és csak nekünk szólogatsz be?

- Szívem szerint minden baromarcnak beszólnák itt, de egy másik szabály szerint kedvesnek kell lennünk és mosolyognunk kell.- forgatom meg a szemeimet. Minho megitta a koktélt amit adtam neki majd kért valami erősebb italt.

- Vodkát kérek egy kis almalével keverve.....



Sziasztokk❤️💋💕

Ezt a részt csak most bírtam kirakni az indokokat már tegnap egy bejegyzésben elmondtam.

Hamarosan hozom a kövi részt addig is maradjatok rosszak és gonoszak Infernos-ok😈❤️💋💕

Byee💝

In the arms of the devilWhere stories live. Discover now