24. rész

45 5 0
                                    

Tényleg bennem van a hiba? Az anygyal az egyik vállamon vigasztal, a másik vállamon az ördög lebasz.

- Nyugi Jisung, neked van igazad. Nem kellett volna anyázniuk.

- Fogd be angyalka, nem láttad hogy megsiratta a barátját? Szerintem is csak túl reagálta.

Kinek higgyek? Istenem segíts rajtam kérlek.

[...]

- Hallom meg az bejárati ajtó nyitódását és egy lány izgatott sikoltását. Mivel még mindig haragudtam a többiekre- főleg Minhora- így nem akartam lemenni, de a kíváncsiság felülkerekedett rajtam ezért lementem megnézni hogy ki lehet az.

- Annyira hiányoztál édes, nagyon rég találkoztunk.- látom meg hogy egy fiatal lány Minho nyakát karolva öleli át őt. Szívem mélyében megöltem őt 3 perc alatt 20-szor, 9 különböző módon. Láttam hogy Minho nem ellenkezik, sőt szorosan át is karolja a lány derekát ami miatt még idegesebb lettem- még mindig itt van az a fattyú omega?- kérdezi lebiggyesztett ajkakkal.

- Sajnos igen, de már nem sokáig, nyugi.- csókolja meg az ajkait a lánynak és másodpercek alatt el is mélyíti azt. A szemeimből zápor ként kezdtek el hullani a könnyek.

- Bravó Lee Minho. Büszke vagyok rád.- kiabálom oda nekik tapsolva és ők abbahagyják a csókolózást és egy egoista mosollyal mosolygott rám.

- Ugyan már, most miért sírsz? Azt hitted több vagy nekem mint egy kurva? Tényleg bevetted azt hogy szeretlek?- kérdezi cinikusan. Odasétálok elé és az öklömmel bevágtam neki egy hatalmasat. Az arca oldolra billent és vörösen csillogó szemekkel nézett vissza rám.

- Rohadj meg.- összeszorított fogakkal köszörülöm ki a szavakat a számból.

- Hagyd őt békén te ribanc!- ordított rám a lány és felpofozott.- ha nem tudnád ő már jegyes.- rúgott meg.

- Gehlee Danca?- kérdezem remegő hangal .

- Igen? Honnan tudod a nevemet?- húzza össze a szemöldökét.

- Olyan ismerős vagy nekem. Neked nincs véletlenül egy olyan nevű barátnőd hogy Hyeonju?

- De van. Honann tudod?- emeli fel az egyik szemöldökét majd közelebb lép hozzám.

- A munkatársam volt, és egyben az egyik legjobb barátom.- kerekednek ki a szemei és kezét a szája elé teszi.

- Jisung?- bólintok.- Úristen annyira sajnálom, nem ismertelek fel. 3 éve láttalak utoljára, nagyon megváltoztál, szinte ragyogsz.- ölel át jó szorosan amit én is viszonzok.

- Oké, mi a jó büdös faszom folyik itt? Elmagyarázná valaki?- értetlenkedik Minho.

- Ő a főiskolai legjobb barátom- magyarázza el neki Genhlee.- Nem emlékszel amikor elmeséltem mennyi hülye dolgot csináltunk?

- Ő az a Jisung?- bólintunk egyszerre- Azt hittem egy másik Jisungról beszéltél. Ha tudom hogy ő az akkor nem ejtem teherbe.- mondata után Minho a szája elé kapja a kezét.

- Te teherbe ejtetted őt?- sétál lassan régi barátom Minho elé.- Nem hallod amit mondok?-akad ki.

- De- suttogja Minho és lehajtsa a fejét.

- Akkor válaszolj!- mondja nyugott de ijesztő hangnemben Gehlee.

- Igen- suttogja továbbra is.

- Nem hallom.

-Igen, teherbe ejtettem- egyenesedik ki és belenéz Gehlee szemébe. Olyan kínosan érzem magam.

- Erre én is csak azt tudom mondani amit Jisung. Rohadj meg.- idézte fel az előbbi mondatokat és tettemet ugyanis felpofozta őt is.

In the arms of the devilWhere stories live. Discover now