Ilyen jól még sosem aludtam esküszök. Mikor felkeltem Minho akkor már nem volt mellettem. Ránéztem az órára és láttam hogy 9:38 perc volt. Elég késő de nem baj, a boltok úgy is csak tíz órakkor nyílnak. Felkeltem az ágyamból, megmostam a fogam és az arcom, majd felöltöztem. Nem túloztam el annyira a ruha választást , egy fekete farmer nadrágot vettem fel amin pár lánc lógott és hozzá vattem fel egy fekete oversize pólót amin egy fehár minta volt. Mikor kész lettem akkor lementem a nappaliba és ott találtam Minhot, Changbint, Felixet, és Jeongint.
- A többiek?- kérdeztem, mert ilyenkor már mindenki fennt szokott lenni.
- Még alszanak- mondta Changbin mire nekem felszaldt a szemöldököm.
- Hogy-hogy- értetlenkedtem amin ők csak egy jót kuncogtak.
- Tudod te hogy milyen nap van?- erre csak megrázom a fejem.
- Vasárnap van- válaszol nekem Minho mire nekem leesett hogy miért nincsenek még fenn a többiek. Most hogy végig nézek négyükön a szemem megakad valakin. Igen, Minho az a valaki. Mí meglepő. Be kell valljam hogy nem volt csúnya. Jajj kitáltatok kurva szexi volt. Egy fekete bőr nadrágot viselt hozzá egy fehér inggel. Alul öltözöttnek érzem magam hozzá képest.
- Mehetünk?- Minho hangja zökkentett vissza a valóságba.
- Öhmm.. Ja persze.- válaszoltam, és éreztem hogy az arcom egy halvány rózsaszín színt vett fel. Istenem miért pirulok már csak azért mert hozzám szól?
- Akkor menjünk.- int nekem, mire megindulok felé és együtt léptünk ki az ajtón. Nagyon régen voltam már kinnt és egy kicsit furcsi volt, de jól esett már ez a friss levegő.
Beültünk mind a ketten a kocsiba( ő a sofőr ülésre én pedig az anyós ülésre) és el is indultunk. Csendben telt az út de az a csend is csak 10 percig tartott, amit Minho tört meg.
- Nem mondtam hogy kapucnit és moszkot vegyél fel?- basszus teljesen ki ment a fejemből mit mondott.
- Elfelejtettem, nagyon sajnálom nem fog többé megtörténni- hajtotta le a fejem de ő csak rásimított a combomra.
- Semmi baj, nem haragszom- mondata után én egy kicsit megnyugodtam. Az út további része csendben telt el. Kocsikáztunk még kb. egy órát mire oda értünk egy hatalmas plázához.
- Nem gondoltam hogy egy ilyen hatalmas plázába hozol- mondtam és ő csak rám nézett.
- Szeretnél egy kessebb helyre menni?- rázom meg a fejem.
- Jó itt is.
- Oké, akkor menjünk be.- mondta mosolyogva. Amint elindultunk megfogtam a kezét nem tudom hogy mi vezetett erre, de nem baj. Minho csak értetlenül nézett rám, de ez a nézése gyorsan átváltozott egy kellemes mosolyba. Szerencsésnek érzem magam azért mert ilyen kedves alfa rabolt el, és nem olyan mint a többi hogy csak egy szexbabát csinált volna belőlem.
Beértünk egy ruhaboltba és elkezdtünk nézelődni. Minho mutatott nekem ruhákat de nekem egyik sem tetszett. Nem az én stílusom ezek. Túl puccosak, és én az egyszerűket szeretem. Bementünk még pár boltba ahol szerencsére sikerült találni nekem való ruhákat. Pár perc nézelődés után pisilnem kellett, és ezt tudattam is Minhonak.
- Minho- suttogtam mire ő csak biccentett egyet- pisilnem kell.
- Gyere elviszlek a pláza mosdójába- bólintottam jelezve hogy rendben van. Oda értünk a mosdóhoz, ő nem jött be velem, de se baj. Amint beléptem a mosdóba érzetem hogy valami nem jó. Fura volt, nem olyan mint a többi plázában. Éreztem hogy valaki figyel engem, pedig rajtam kívül senki nem volt bent. Be mentem az egyik fülkébe s mikor végeztem kimentem kezet mosni, de amikor kiléptem a fülkéből valaki nagyon erősen halántékon vágott azt hiszem egy bézból ütővel. Összeestem és éreztem hogy egy sákot húznak a fejemre.
Arra ébredtem fel hogy valaki pofozgat. Egy magas csávó volt fekete haja két oldalról a szemébe lógott, a szája nagy volt. Jobb oldalán egy kicsivel kissebb csávó állt, haja hátra volt fésülve, és a szeménél egy hatalmas heg volt. Bal oldalon a legmagasabb piszkos szőke hajjal és egy puskával a kezében állt. Remélem nem akarja azt rajtam használni.
- Lám-lám, úgy látszik végre felkeltél- mondta a vágott arcú. Szerintem nálluk ő a főnök.
- Ki vagy te??- kérdezem ki akadva és egy kicsit felemelem a hangomat is.
- Ha még egyszer ordítani mersz kivágom a nyelőcsövedet és lenyeletem veled- mondta kifejezetten nyugodtam ami kurvára megijesztett.
- Ki vagy? - kérdeztem egy fokkal nyugodtabb hangon és már a sírás szélén voltam.
- Yoongi vagyok. Látod ha normálisan beszélsz akkor talán, ismétlem TALÁN nem öllek meg.- oké, mi a picsa? Mit ártottam én ennek a senkiházinak?- Ni-ki, Yeonjun, beszélgessetek vele egy kicsit- mondta majd száját félmosolyra és kiment.
Ők nem szóltak semmit csak az egyik ha jól hallottam Ni-ki a vállamba szúrt egy kurva nagy kést és elkezdte azt forgatni benne. Éreztem hogy a csontomat faragja azzal a késsel ezért sikítottam, könyörögtem neki hogy hadja abba de nem tette, hanem még mélyebre nyomta a kést a vállamba.
- Hagyd abba a végén még megölöd!- szól rá erőteljesen a másik és oda jön hozzám, majd kihúzza a vállamból a kést , mire a vérem minden hová csöppen.
Ebben a pillanatban valaki berúgta az ajtót......
Sziasztokk💕❤️💋
Tegnap valami közbejött ezért csak ma tudom kirakni a tegnapi részt. Nagyon sajnálom.
Nem tudom mi történt velem de ebbe a részbe nagyon csúnyán fogalmaztam meg magam de se baj. Amúgy jól vagytok? Hogy megy a suli? Nekem elmegy. Se nem rossz se nem jó.
Hamarosan hozom a kövi részt addig is maradjatok rosszak és gonoszak Infernos-ok😈💕❤️💋
Byee💝
KAMU SEDANG MEMBACA
In the arms of the devil
RomansaEgy világban ahol az alfák a béták és az omegák laknak,jisung egy bárpultos fiu azon kapja magát hogy korea legnagyobb maffia vezér karjaiban van. Vajon jisungnak milyen lessz a sorsa maga az ördög karmaiban? Ez az első ilyen történetem szoval remél...