31. rész

34 3 0
                                    

2 nappal később:

Egy fontos dolog miatt másnap haza kellett utaznunk így most épp Felixel pakolunk ki a bőröndömből.

- Hé, mi lenne ha ma este beöltöznénk és elmennénk csokit vagy csalunkot csinálni úgy mint tizenéves korunkban csináltuk?- szólal fel hirtelen Felix ésén rákapom a tekintetem.

- Úgy érted hogy te és én?- mutatok egyszer rám utána pedig rá. Felix megrázza a fejét.

- Nem csak mi, hanem a többiek is. Mind a nyolcan körbe járjuk Busán utcáit és csokiért bekopogtatunk a házakba.- magyarázza el tervét.

- Tőlem csinálhassuk, de erről meg kell kérdezni a többieket is hogy akarják-e.- rántom meg a vállamat.

- Akkor menjünkés kérdezzük meg őket!- pattan fel a földről és menne ki a szobából ha megnem állítom.

- Hékás, told vissza a seggedet és segíts nekem összepakolni.- szólok rá és ő bánakozva fordul vissza és ül le oda ahol előzőleg is ült

Mikor készen lettünk azan nyomban szaladtunk le a lépcsőn be a nappaliba ahol a többiek nevetgélteg.

- Figyeljetek, mivel ma úgyis halloween van nincs kedvetek beöltözni és csokit vagy csalunkozni?- kérdezi Lix.

- Mi minden évben elmegyünk csokit vagy csalunkozni így ez most sem lett volna kivétel, ez nálunk olyan családi szokás.- magyarázza nekünk Chan.- Éppen arról beszélgettünk hogy minek öltözünk majd be, és amit Jeongin mondott azon behalunk.- próbálja meg visszatartani a nevetését.- Jeongin, elmeséled nekik is a csodálatos ötletedet?- fordul az említett felé.

- Persze, én fekete ráknak öltözök be és kieszem a gyomrotokat, de főleg Chan gyomrát sőt neki az agyát is.- mondja egy édes mégis pszicho mosollyal Chan felé fordulva. Mindenki a földön fetrengett a nevetés miatt, beleértve engem is, mivel ez az egyik legjobb halloweeni kosztum amit valaha is hallottam. Ami Chan és köztem történt-értem én a verekedésre- az már a múlté. Tegnap amikor hazaértünk bocsánatot kért tőlem és kibékültünk, meg amúgy sem vagyok az a haragtartó típus.

- Szokott lenni valamiféle dress code?- kérdezem a többiektől miután jól kinevettük magunkat.

- Igen, és most is lesz.- kezdi Hyunjin- a téma: Szexi.- köpni-nyelni nem tudtam amikor meghallottam azt hogy szexinek kell kinéznem. Amikor valaki kimondja azt a szót hogy szexi ilyen miniruha, feszülős ruhadaradok jutnak eszembe amik az én ruhatáramnak nem részei.

- Úúú, én már tudom minek öltözöm be.- zsong be Seungmin.- Macskanő leszek.- húzza ki magát nyíl egyenesre.

- Akkor én Batman leszek.- húzza ki magát Chan is majd párjára kacsint sármosan.

- Mindegy hogy ki minek öltözik be, de senki sem tudja legyőzni Jisungot ha szexiségről van szó.- szólal fel Minho mire mindenki elkezd újjongni és a combjaikat ütögetni. Bevallom egy kicsit zavarba jöttem.

- Oké, lépjünk túl ezen a bókon és mondja el mindenki hogy minek öltözik be hogy véletlenül se legyünk egyformák mivel nekem és Jisungnak Bluetooth - ál össze van kapcsolva az agyunk így tuti ugyanannak öltöznénk.- Felixnek köszönhetően mindenki pillanatok alatt elkomolyodott és a nagy hangzavart felváltotta egy kellemes csend. Néhányan összenéztek és egy halk nevetésbe kezdtek, de ezt próbálták abbahagyni ezért nem néztek egymásra.

- Én bettlejuice- bak öltözök be.- emeli fel kezét Hyunjin és a karakter választása miatt mindenki nevetésben tört ki ma már ezerszer.- Mit nevettek ezen?- kezdi el a drámakirálynő hosztesz hangon sértődöttet játszva- Csak várjátok ki a végét, én leszek a legszexibb közülünk.

- Na mindegy, én Terrifier leszek.- mondja Minho.

- Az inkább ijesztő mintsem szexi.- helyesbítem ki.

- Hidd el, én ijesztően szexi leszek.- kacsint rám ő is úgy mint Chan Seungminre.

- Én mikulás leszek!- kezd el ugrálni aranyosan Felix.

- Téged már megsem kérdezlek arról hogy ez hogy jutott eszedbe.- emelem fejem felé mind2 kezemet.

- Na és te mi leszel? Ha? Na most legyen nagy a pofád hogy szédülj el.- kezd el lökdösni Felix, de nem sokáig tudta tartani a nagy menő stílust és gyorsan elnevette magát. Tudzam hogy nem sértésből mondta mivel szoktunk így viccelődni ezért nem sértődtem meg inkább én is nevettem rajta.- Na de viccet félretéve te minek öltözöl be?

- Börtön rabnak.- biccentek egyet a fejemmel.

- Ez az első olyan kosztüm amit el is tudok képzelni hogy szexin állna.- mondja Changbin.- én bokszolónak öltözök be.- áll be boksz pózba állát felemelve.

- Csak a végén ki ne egyem a gyomrodat.- szól közbe Jeongin ami mindenkiből kihoz egy pillanatnyi kacajt.

- Akkor menjen mindenki készülődni!- csapja össze a tenyerét Minho és erre mindenki felkel a helyéről majd felindul a saját szobájába. Nem tudom hogy Jeongin hogy képzelte el azt hogy ő fekete rák lesz, de okos fiú ő majd megoldja.

Már itt állok a szekrényem előtt pontosan fél órája és kidobáltam az egész ruhámat mikor megakadt a szemem valamin. Egy fekete fehér csíkos tapadó nadrág egy hozzáillő fekete fehér haspólóval. Egy kis keresés után találtam egy fekete fehér francia sapkát is, és ezeket a ruhadarabokat összedobva őszintén szexinek éreztem magam. Mivel a terhességnek csak néhány jele látszik meg a testemen így nem éreztem magam rosszul. Belenéztem a tükörbe és fordultam egyet hogy lássam hogyan nézek ki hátulról majd észrevettem hogy ez a nadrág nagyon kiemeli a seggemet.

Lent állunk hatan az ajtó előtt és Hyunjinra és Minhora várunk. Tuti kifestik egymást. Ez alatt a várakozás alatt alkalmam lett megnézni ki mit visel. Seungmin egy bőr nadrágot egy bőr pólóval és egy macskafüllet, míg Chan egy nagyon tapadós Batman kosztümöt viselt. Tudtam hogy Felix szoknyát fog felvenni és ez az előrejelzések be is bizonyosodott mivel egy piros haspóló volt rajta egy piros szoknya aminek az alja fehér fodros volt és egy piros combfixet viselt, fején egy mikulás sapkával. Ha jól gondolom akkor Changbinnek Joo Jeakyung volt a múzsája mivel egy mfc mintájú póló volt rajta aminek a jobb vállán egy kobra fej volt, és ha nem jegyeztem volna még meg akkor most megteszem, az a póló kiemelte Changbin izmait, és volt rajta egy fekete farmer nadrág rajta egy champion ship övvel a kezén pedig boksz kesztyűk voltak. Ami pedig Jeongint illeti fekete kirívó ruhák voltak rajta az arcára pedig egy fekete rák alak volt rajzolva. Jeongin mindenkit megyszeretett volna harapni pont úgy mint egy rák a tengerparton.

És ekkor a két jóbarát lejött a lépcsőn. Pár órával ezelőtt mindenki azt hitte hogy béna jelmezük lesz, de ez nem így történt. Kurva szexik voltak, de legfőképpen Minho.....



Sziasztokk💋💕❤️

Ezt a részt már tegnap este megírtam így ma már csak egy pár simítást kellett rajta csinálnom és az outro-t megírnom.

Fun fact: Rengeteg dolgot a saját életemből írok le és próbálom belevinni a mai napi szlengeket, vicceket és a saját stílusomat. Van mondjuk a rákos vicc, azt az osztályban szoktuk elsütni, vagy a Terrifier az a barátnőm kedvenc filmje, a mikulásról pedig már inkább nem is beszélek, azt a kosztümöt én rajzoltam rajz órán.

Hamarosan hozom a kövi részt addig is maradjatok rosszak és gonoszak Infernos-ok😈💕💋❤️

Byee💝


In the arms of the devilOnde histórias criam vida. Descubra agora