29. rész

39 3 2
                                    

- Vodkát kérek egy kis almalével keverve.- kéri ki italát és én meglepődve döntésén öntöttem neki egy feles pohárba.- De téged már nem érintenek ezek a szabályok. Te már nem dolgozol itt, szóval nem kell a szabályokhoz igazodni neked. Nem tudnak ellene tenni semmit, nem tudnak másodjára is kirúgni.

- Igazad van, rám nem vonatkoznak már ezek.- ül ki az arcomra egy igazi, szívből szóló mosoly.

- Neked nincs egy kicsit meleged?- legyezi kipirult arcát.

- Még hogy bírod az alkoholt.- forgatom meg a szemem még mindig mosolyogva.

- Jis, az a pali már vagy tíz perce téged bámul és ahogy látom problémák vannak a nadrágjában.- jön oda az eddig pár lépésre álló Yunah és mutat rá a palira. Yunah próbált olyan hangnemben beszélni hogy Minho ne hallja meg, de sajnos látta ahogy a lány mutogat ezért a háta mögé nézett és meglátta azt a perverzet.

Minho felállt a székéből és oda sétált az ismeretlenhez. Tudtam mi fog történni ezért előre sajnálom a pasi arcát, mivel most egy kisebb plasztikai műtétet fog rajta elvégezni Minho.

- Hé te gekkó arcú. Mit bámulod azt a fiút ott?- mutat rám Minho.

- Mi közöd hozzá?

- Én vagyok a párja szóval ajánlom hogy gyorsan lankadj le, vagy ha nem levágom a farkad és beleteszem a szádba.- a csávó behúzott egyet Minhonak aki ezért vörösen fénylő szemekkel nézett rá.

- Hyeonju, megvan Changbin telefonszáma?- kiabálok oda a lánynak aki rögtön odaadja nekem a telefonját.

- Úgy van beírva a neve hogy Binnie és egy rózsaszín szív.- keresem ki ezt a névjegyet majd tárcsázni kezdem a számot.

-- Igen kicsim?

- Changbin, én vagyok az Jisung. Ide kellene jönnöd a bár elé ahol dolgoztam.

-- Miért?

-- Minho berúgott és most plasztikai műtétet végez el egy perverz állatot.

-- Vigyek embereket?

-- Nem kell, csak gyere ide kocsival és vigyél minket haza.

-- Mindjárt ott vagyok, addig próbáld meg Minhot meggyőzni arról hogy ne öljön embert. Szia.

-- Szia- ezzel bontottam a hívást és a telefont visszaadtam a lánynak.

Oda mentem Minho-hoz aki ekkor már a földön püffölte tovább a csávót. Próbáltam leszedni Minhot róla de nem sikerült, de eszembe jutott egy másik módszer amivel le bírnám nyugtatni ígyhát kiengettem tulipán illatú feromonjaimat ami sikeresen lenyugtatta és leszállt a pasiról.

Nemsokára Changbin is megérkezett így elbírtunk menni a várból. Changbin gyorsan beköszönt Hyeonjunak és megnézte hogy Minho megkora kárt tett a csávóban, majd meg is indultunk hazafelé.

- Csukjunk már valami muzsikát.- szólal meg Minho miután kapott egy jó nagy lebaszást Changbintól.

- Melyik zenét kapcsoljam be?- sóhajt egy nagyot Changbin.

- Wonder girls-től a tell me. Tell me tell me tell me you, want me want me want me too.- kezdi el énekelni a zenét és közben szemét az enyémbe mélyeszti. Changbin bekapcsolja Minho kérését, és az említett elkezd rá táncolni és énekelni. Nem hittem volna hogy ilyen komolytalan amikor részeg.

- Jis, eltűnt a hold.- rázogassa meg a kezemet majd rámutat az ablakra ahol épp nem látszott a hold, mert egy nagyobb bárányfelhő eltakarta a sötét éjszakai égen.

Lassacskán már odaértünk az otthonunkhoz ahol egy hatalmas piros kocsit láttunk aminek a tetején kék és piros fények villognak.

- Állj, állj meg. Hánynom kell.- állítsa meg a kocsit Changbin és Minho gyorsan kinyissa annak az ajtaját és odarohan egy bokorhoz és elkezdett öklendezni. Eközben én és Changbin odamentünk a ház előtt álló emberekhez.

- Miért vannak itt a tűzoltók?- kérdi Changbin Hyunjintól.

- Felix és Seungmin úgy döntött hogy palacsintát sütnek és felrobbantották a konyhát.

- Chan visszajött már?- Bök oldalra fejével Hyunjin ahol Seungmin Chan ölelésébe bújva áll.

- Itt meg mi történt?- botorkál oda hozzánk Minho.

- Felix és Seungmin felrobbantotta a konyhát.- válaszol Hyunjin újra.

- Éhes vagyok.- indul meg a ház felé Minho, de Changbin visszarántja.

- Nem hallottad hogy felrobbant a konyha?! A tűzoltók azt mondták hogy nem mehetünk be a házba, meg nem is bírnál ételt csinálni mert nincs konyhánk.

- Akkor vegyél nekem gyrost.- vágja rá Minho és egy furcsa arckifejezést vesz fel az arcára.

- Bazd ki. Mit ivott ez hogy ilyen abnormális viselkedése lett.- intézi nekem Changbin a kérdését.

- Egy koktélt és egy vodkát almalével keverve.

- Szóval itt van a baj. Ha 20%- nál magasabb az alkohol tartalom az italjában akkor megőrül. - túr idegesen a hajába Changbin.- Valahogy ki kell őt józanítanunk. Van valami őtleted, hisz te részeg emberek között dolgoztál.- gondolkozok el hisz emlékszem hogy történt már ilyen a bárban hogy valakit gyorsan ki kellett józanítani, csak most nem ugrott be. Aztán valaki felkapcsolta az agyamban a kis lámpát és eszembe jutott a válasz.

- Elhárítottuk a veszélyt, mostmár nyugodtan bemehetnek a házba.- jön oda hozzánk egy tűzoltó és köözli velünk a mondanivalóját.

- Remek, meg kell ennie egy egész kígyó uborkát, aztán egy hidegvizes zuhany majd ágyba fektessük és a kezei és lábai köré hideg ruhát rakunk.

- Oké, akkor csináljuk ezt. Gyere Minho.- hurcolja be Changbin Minhot a házba és szeletel uborkát ameddig én ruhákat hidegvíz alá raktam.

Mindent úgy csináltunk ahogy mondtam és 2 órán belül Minho pikk-pakk kijózanodatt.

[...]

Végre megérkeztünk Kantonba, ahol egyből egy szállodához vittek minket. Minho elment valami megbeszélésre míg én ott maradtam a szállodai szobában.

- Szia- jön be egy kopogás után a szobába Seungkwan akivel a kocsiban nagyon jóba lettünk.- Elmondhatok neked valamit?

- Persze, mond csak. Gyere ülj le ide mellém.- paskolom meg magam mellett az ágyon a helyet, amit Seungkwan boldogan el is fogad.

- Szerelmes vagyok.- mondja ki nehezen és halkan, s egy hatalmas pír jelen meg az arcán.

- Kibe?? Jujj de jó!- pörgök be.

- Ez egy kicsit sem jó. Akibe szerelmes vagyok az már házas és van egy omega párja.

- Ne idegesíts már bökd ki az emberke nevét!- szólok rá eréjesebben.

- Mingyu......



Sziasztokk❤️💕💋

Most végre időben kirakom ezt a részt amit már 14:00 perc óta írok.

Most éppen a nővéremmel nézzük az x- faktort és mondhatom elég érdekes.

Mint páram tudhatjátok indultam @Nutukaa awardján ezzel a könyvvel és végreelkezdődött a bírálási időszak. YUPPIE🎉💫

Hamarosan hozom a kövi részt addig is maradjatok rosszak és gonoszak Infernos-ok😈💕❤️💋

Byee💝

In the arms of the devilTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang