~לוסיונה~דריו מוסו מזכיר לי מעט את אבא, לא במראה ולא בנוכחות שהוא משדר אלה בגיל. אני מנחשת שהם בוודאי קרובים בגיל. דריו אדם מאיים מאוד, זה כאילו יש סביבו הילה של כוח. הוא מביט בי בסקרנות ואני מביטה בו במבוכה, ״אתה וויטו קרובים?״ אני שואלת בזמן שאנחנו רוקדים יחד רק כי אני לא יודעת מה לומר.
דריו מהנהן, ״ויטוריו כמו בן משפחה בשבילי ועכשיו זה אומר שגם את בת משפחה לוסיונה.״
אני מחייכת אליו.
״היה לי חשוב לפגוש ולדבר איתך.״ אומר ומעט מבהיל אותי.הרי הוא לא סתם אדם שרואה בויטו קרוב משפחה. הוא קאפו השולט בניו יורק. השני מהאנשים הכי חשובים במאפיה האיטלקית כולה.
״לא הספקתי לפגוש אותך במסיבת האירוסים.״ הוא מביט בי באופן מוזר מעט כאילו היה רוצה להסתלק ולעזוב.
אני מביטה בו מהנהנת, ״תודה שהגעת גם לכאן.״ אני מודה לו.
דריו מהנהן, ״המשפחות שלנו אוחזות זו בזו רק כך אנחנו נשארים חזקים.״אני מקשיבה לדבריו ותוהה האם גם לו יש חלק בחילוץ שלי מרוסיה. הרי זה מה שהוא הרגע אמר. מה אם הוא עזר לויטו נגד הרוסים?
״הבנים שלי בני גילך.״ אומר ומהנהן ״אבל בשונה מהם את משדרת בגרות שלהם אין.״ אני משפילה מבט.
״ובנות? יש לך בנות?״ אני תוהה בסקרנות רוצה לדעת יותר על קאפו ניו יורק.
דריו מזיז את ראשו, ״רק תאומים בנים.״
אני מהנהנת, ״אשמח לפגוש אותם.״
״בוודאי, אכיר בינכם אני מניח שויטוריו ירצה שתכירי את המשפחה הגדולה ותיכנסי לבפנים.״אני מחייכת ומרגישה מעט נינוחה אך עיניי זזות באופן מיידי אל ולנטינה שממהרת לחלוף על פני האנשים ולצאת מפתח החדר בסערה. זה נראה כאילו מישהו פגע בה. אני מביטה סביב מחפשת את ויטו.
דריו עוקב אחר מבטי ומביט בי. אני מחייכת אליו במבוכה.
״הסקרנות בוערת בעינייך.״ אומר כאילו קורא אותי.
אני מהנהנת. ״אני מניחה שאני פשוט כזו.״ ויטו לא נראה באזור, מה אם הוא דיבר עם ולנטינה?
״את סקרנית גם לגבי לוסיונה?״ תוהה מולי ומביט בי באופן מעט ישיר.
אני מהנהנת בישירות, ״בוודאי אתה קאפו ניו יורק.״ אני מחייכת.
״זה הגיוני, לא אשקר גם אני סקרן לגביך.״ אומר ומפתיע אותי.אני מביטה בו בשאלה, ״אם אתה סקרן לגבי אתה יכול לשאול אותי.״ אני מרימה כתף אך דריו מזיז את ראשו, ״קאפו אל קאפו. ויטוריו לא היה רוצה שאנצל את הזמן הזה כדי לחקור את אשתו הטריה נכון?״ שואל נועץ בי מבט. אני מביטה בו בחשש שאומר זאת.
״לחקור?״ אני שואלת מרגישה בפחד מעקצץ בי.נראה שלא בוטח בי. האם דריו מוסו חושד בי? כי אם כן חיי בסכנה. אבל הוא יפגע באישה של קאפו שיקגו? זו תהיה בגידה עצומה בויטו. לא זה לא יכול לקרות.
״השתמשתי במילה הלא נכונה,״ דריו מצר את עיניו וחש במתח שבי.
״דריו,״ אחי מתקדם לעברינו וג׳אט חברו עומד לצידו.
אני כמעט נושפת בהקלה על כך שהגיעו לכאן. דריו מסתובב אל שניהם ומרפה ממני.
YOU ARE READING
להבות של שלג
Romanceהספר הראשון בסדרת הלהבות כל הזכויות שמורות לי אין להעתיק** אני לכודה. ממש ככה, יש לי אזיקים על הידיים ואין לי את היכולת פשוט לקום וללכת. החופש שלי נגנב לפני שבע שנים. תמיד ידעתי שחיים עם משפחה כמו שלי אמורים להיות קשים. אבא שלי נמצא עמוק בתוך המאפי...